Napisano 30 Wrzesień 200519 l może to są problemy z modelem? może masz powielone face`y w tych miejscach.
Napisano 30 Wrzesień 200519 l Autor modele (3) są takie same ale na każdym inaczej światło wygląda face'y w porządku
Napisano 30 Wrzesień 200519 l taki moze oftop xeav - nie dawaj takich duzych wartosci dla dark multiplier bo robi sie grzyb na scianach i suficie ... zwlaszcza w okolicach bezposrednio oswietlonych przez zrodlo swiatla ... juz lepiej pobawic sie w vray framebufer i pozmieniac kurwy z linear na jakis tam profil czerwona linia to nowa linia kurwy , zielone to prowadnice punktów beziera w color mapping daj na exponetial i bez zadnych wynalazków (nawet zostaw wartosic dark i bright na 1,0 i operuj tylko tym tu framebuferem) ps. screen dzieki uprzejmosci kome :>
Napisano 30 Wrzesień 200519 l Autor Marcin, thx for tip, pobawię się z tymi kurwami :0 Czy nie lepiej jest HSV Exponential, podobno nie przebarwia kolorów?
Napisano 30 Wrzesień 200519 l Czy nie lepiej jest HSV Exponential, podobno nie przebarwia kolorów? no ;] nie przebarwia ... to tak jak bys wymieszal wszystkie kolory w scenie i bedizes zmial jeden ... HSV to gowno ktore szczerze nie znajdzie u mnie przez dlugo zastosowania ... nie polecam jednym slowem a co do problemu : 1. uzycie Shadow map jako systemu cieni w swiatłach 2. odrocone face`y (daj flipa na te ktore tam są) 3. zasłaniający obiekt (w tym przypadku oprawka swiateł) zrodla swiatła strzelam ze jest to 3 problem ... usun tą oprawke ze swiateł , i odsun je troche od sciany
Napisano 30 Wrzesień 200519 l albo zrob render z bliska jednego swiatla, troche od spodu Marcin hhyyhyh nie spytales :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto