Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

modele (3) są takie same ale na każdym inaczej światło wygląda

face'y w porządku

Napisano

taki moze oftop

 

xeav - nie dawaj takich duzych wartosci dla dark multiplier bo robi sie grzyb na scianach i suficie ... zwlaszcza w okolicach bezposrednio oswietlonych przez zrodlo swiatla ...

 

juz lepiej pobawic sie w vray framebufer i pozmieniac kurwy z linear na jakis tam profil

 

czerwona linia to nowa linia kurwy , zielone to prowadnice punktów beziera

w color mapping daj na exponetial i bez zadnych wynalazków (nawet zostaw wartosic dark i bright na 1,0 i operuj tylko tym tu framebuferem)

 

ps. screen dzieki uprzejmosci kome :>

shit.gif

Napisano
  • Autor

Marcin, thx for tip, pobawię się z tymi kurwami :0

Czy nie lepiej jest HSV Exponential, podobno nie przebarwia kolorów?

Napisano
Czy nie lepiej jest HSV Exponential, podobno nie przebarwia kolorów?

 

no ;] nie przebarwia ... to tak jak bys wymieszal wszystkie kolory w scenie i bedizes zmial jeden ... HSV to gowno ktore szczerze nie znajdzie u mnie przez dlugo zastosowania ... nie polecam jednym slowem

 

a co do problemu :

 

1. uzycie Shadow map jako systemu cieni w swiatłach

2. odrocone face`y (daj flipa na te ktore tam są)

3. zasłaniający obiekt (w tym przypadku oprawka swiateł) zrodla swiatła

 

strzelam ze jest to 3 problem ... usun tą oprawke ze swiateł , i odsun je troche od sciany

Napisano
  • Autor

after8mw.th.jpg

bef4po.th.jpg

całkiem ciekawe efekty można uzyskać z vrayvfb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności