Skocz do zawartości

scena 3d: pokój


kruger

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

namysl sie .. albo robisz oswietlenie dzienne albo nocne bo te dwie rzeczy w wiekszosci przypadkach powoduja wielki szit jak sie odpowiednio uzyje

 

jak zwykle za oknem expozycja jest jak by tam była noc a powinno byc przepalone i to nawet ostro

 

duzo minusów bym jeszcze wypisywal , cwicz dalej .. wazne ze zaczales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezle ale do poprawy materialy (firanka-zachowuje sie jak by byla ze szkla widac to na koncach, material foteli-nienaturalny do poprawy mapowanie) do tego jeszcze oswietlenie, skoro jest dzien to po co kinkiet sie swieci ?? i ogolnie ustawieniami sie "pobaw" tzn poszukaj rozwiazania jak zwiekszyc realizm, i wyczysc sufit albo niech mieszkancy tyle nie pala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze ma ulozone , muszą byc olozone prostopadle do drzwi zeby je mozna bylo przyciac i dać prob , paneli wzdłuż sie nie tnie ;) pozdrawiam

 

nie, dłuższe szpary powinny być prostopadle do okno, aby ich nie było widać (tych szpar).

 

przyczepię się jeszcze do grzejnika - te pionowe wglębienia (nie wiem czy to się jakoś zwie - w starych to były po prostu żeberka) są za wąskie. Przynajmniej w moim re rowki mają jakieś 2-3 cm i innych grzejnikow nie widziałem.

Czyżby lenistwo? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oświetlenie dezorientuje, bo niewiadomo co oświetla scenę czy żyrandol czy przez okno światło wpada czy może to ta lampeczka po prawe ;-)

Pozatym to textura kanap jakaś dziwna - wyglądają na płaskie i firanka jak przez nią widać okno, to wygląda jak aluminiowa. Pozatym całkiem miło

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności