Posted October 3, 200519 yr Wystawiam na światło dzienne taki lekko przestarzały pojazd przyszłości - ciągnik siodłowy. Wymyśliłem sobie taki traktor i naczepę w opływowym kształcie. Przy okazji popróbowałem sobie światło wolumetryczne. Wiem, że znowu przeczytam, że tekstury kiepskie ;-). Mało też szczegółów, ale mnie najbardziej kręciło wymyślanie tego czegoś. Reszta się nie liczyła. Proszę o naukę, pokutę i rozgrzeszenie. Produkcja: AMD Athlon 1700 XP/1518 MHz. RAM 512 MB. Soft: 3ds max5. System: Win 2000.
October 3, 200519 yr hmmm...to jakis wlasny projekt tira?? jakis taki hipisowski ten tir:Ddodaj pacyfke dla klimatu:D
October 4, 200519 yr fajny pomysł świetnie wygląda myśle że dobrze by wyglądała ta pracka w świetle dziennym P.S. Taki mały ciągnik nie ma najmniejszych szans tego udźwignąć
October 4, 200519 yr strasznie ciemne te rendery. projekt nierealny, sporo (bardzo dużo) błędów w modelowaniu (o materiałach nie wspomnę). czy dla zobrazowania całego projektu mógłbyś przerenderować ze skylightem bez materiałów na szarym plane? Pozdrawiam
October 4, 200519 yr Ciągnik jest nieproporcjonalnie za mały w stosunku do naczepy. Kabina kierowcy robi za strefę zgniotu, nie ma miejsca na spanie nie wspominając o napędzie, ale całkiem ładne :)
October 4, 200519 yr dziwnie wygląda ta buda, rendery faktycznie cemne, ale światła mnie się podobają, popraw tą budę i będzie ok
October 4, 200519 yr Pomysł naprawdę fajny, tylko z wykonaniem gorzej. Musisz poprawić niektóre kanciaste kształty no i materiały. Dzięki tym światłom ta scenka nabiera specyficznego klimatu...
October 5, 200519 yr Author Tylko co ten TIR ma w sobie Hipisowskiego ?? Powiedzmy, że malowanie. A poza tym, to fajny tytuł ;-). Co do proporcji, to wyszło jak wyszło. W rzeczywistości dzieje się tak, że konstruktorzy pojazdów ciężarowych starają się zmieścić wymiary ciągnika i naczepy w skrajni zestawu drogowego. Przy tym trzeba zrobić pojazd jak najlżejszy, jak najpojemniejszy, aby mógł przewieźć jak najwięcej. Do tego wytrzymałość, ukształtowanie przestrzeni ładunkowej, miejsce pracy kierowcy i dużo innych rzeczy... Ja mogłem sobie to odpuścić i znacznie powiększyłem "budę". Faktycznie pojazd nie ma zbyt dobrych warunków socjalnych dla kierowcy, ale może być używany jako ciągnik manewrowy, lub krótkodystansowy. A to co mi najbardziej zaprzątało głowę, to jako taka aerodynamika. Kiedyś podejrzałem coś podobnego w rosyjskiej gazecie technicznej (znowu ci Rosjanie), tylko tam ciągnik był jeszcze niższy i w całości mieścił się pod specjalną naczepą. Dzięki za komentarze. Pozdrawiam
October 9, 200519 yr Fajne tylko jakies takie dziwne. jak to mowia sztuka trudna w odbioorze ale pozytywnie. Chociaz ja sie nieznam