Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wystawiam na światło dzienne taki lekko przestarzały pojazd przyszłości - ciągnik siodłowy. Wymyśliłem sobie taki traktor i naczepę w opływowym kształcie. Przy okazji popróbowałem sobie światło wolumetryczne. Wiem, że znowu przeczytam, że tekstury kiepskie ;-). Mało też szczegółów, ale mnie najbardziej kręciło wymyślanie tego czegoś. Reszta się nie liczyła.

 

tir_01_140.jpg tir_02_140.jpg tir_03_140.jpg tir_04_140.jpg

 

tir_rzut1_140.jpg tir_rzut2_140.jpg tir_rzut3_140.jpg

 

Proszę o naukę, pokutę i rozgrzeszenie.

 

Produkcja: AMD Athlon 1700 XP/1518 MHz. RAM 512 MB.

Soft: 3ds max5. System: Win 2000.

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajny pomysł

świetnie wygląda

 

myśle że dobrze by wyglądała ta pracka w świetle dziennym

 

P.S. Taki mały ciągnik nie ma najmniejszych szans tego udźwignąć

Napisano

strasznie ciemne te rendery.

projekt nierealny, sporo (bardzo dużo) błędów w modelowaniu (o materiałach nie wspomnę). czy dla zobrazowania całego projektu mógłbyś przerenderować ze skylightem bez materiałów na szarym plane?

 

Pozdrawiam

Napisano

Ciągnik jest nieproporcjonalnie za mały w stosunku do naczepy. Kabina kierowcy robi za strefę zgniotu, nie ma miejsca na spanie nie wspominając o napędzie, ale całkiem ładne :)

Napisano

Pomysł naprawdę fajny, tylko z wykonaniem gorzej. Musisz poprawić niektóre kanciaste kształty no i materiały. Dzięki tym światłom ta scenka nabiera specyficznego klimatu...

Napisano
Tylko co ten TIR ma w sobie Hipisowskiego ??
Powiedzmy, że malowanie. A poza tym, to fajny tytuł ;-).

 

 

Co do proporcji, to wyszło jak wyszło. W rzeczywistości dzieje się tak, że konstruktorzy pojazdów ciężarowych starają się zmieścić wymiary ciągnika i naczepy w skrajni zestawu drogowego. Przy tym trzeba zrobić pojazd jak najlżejszy, jak najpojemniejszy, aby mógł przewieźć jak najwięcej. Do tego wytrzymałość, ukształtowanie przestrzeni ładunkowej, miejsce pracy kierowcy i dużo innych rzeczy...

Ja mogłem sobie to odpuścić i znacznie powiększyłem "budę".

Faktycznie pojazd nie ma zbyt dobrych warunków socjalnych dla kierowcy, ale może być używany jako ciągnik manewrowy, lub krótkodystansowy.

 

A to co mi najbardziej zaprzątało głowę, to jako taka aerodynamika. Kiedyś podejrzałem coś podobnego w rosyjskiej gazecie technicznej (znowu ci Rosjanie), tylko tam ciągnik był jeszcze niższy i w całości mieścił się pod specjalną naczepą.

 

Dzięki za komentarze. Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności