Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 627
  • Wyświetleń 43,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no,mam nadzieje ze tez bedzie cos takeigo w maxie

Update bedzie nie wczesniej niz za 3 tygodnie ;)

Napisano
  • Autor

to będzie stand-alone, więc powinien współpracować ze wszystkimi softami.

za 3 tygodnie będzie 1.0 czy update do rc5 ?

Napisano

xeav - 3 tygodnie to w NL napewno troche wiecej :)to nie podlega napewno dyskusji. A czy to ma byc 1.0 czy Rc6 hm ciezko powiedziec mysle, ze to bedzie Rc6 ostatni ich update przez w koncu tak dlugo oczekiwana pelna wersja ;)

Czekamy jeszcze na resume bo ani slowa nie bylo. I caly czas team pracuje nad "Sun caustics behind glass". I jak zapewnial jeden z ich ludzi do finalnej wersji ejszcze bedzie kilak ciekawostek.

Napisano

przepraszam że wtrącę:

 

Hidden2Camera.jpg

Maxwell simulates reality better than any other engine... but sometimes it's nice to bend Mother Nature's rules just a bit. With Hidden to Camera, you can see the effects of an object - reflection, caustics, or shadows, etc., without the object being directly visible in the scene. Works for emitters, too. A hugely-requested feature. You asked, you got it!

 

nie znam Maxwella więc się zapytam: wcześniej tego nie było?

nie można było w jakiś sposób zrobić Visible to Camera on/off?

 

a na pochwałkę powiem, że brushed metal całkiem ładnie się prezentuje :)

Napisano

ciekawe czy da sie ukryć emitery ? i gdzie do ............jest resume ? powoli miażdzymy vraya :>

Napisano

Sprostuje tylko jedna rzecz. Nastepny update to juz nie zadne Rc tylko 1.0 :) czyli ostateczna wersja :D

Napisano

Ja osobiście w to nie wierze że wyjdzie finalna wersja ale pożyjemy zobaczymy:]

Napisano

hhmm z tego co czytam to wymienili bajery które różnią wersję rc1(ta która nadchodzi) bety (którą juz posiadamy), a więc jest szansa na resume.

 

Every last feature we've come to know and love in Beta is now fully implemented in the latest Maxwell - and far more robust than ever before

 

oby to była prawda.

Napisano

dobra powiem więcej - wiadomośc od Nextlimit'u.

 

Yes, resume will return, and the plug-ins are all being worked on and will be fully functional. Actually, the Max plug-in seems to get the love first.

 

doczytałem

 

Objects Hidden to Camera...Works for emitters, too. A hugely-requested feature. You asked, you got it!

 

żyć nie umierać :]

Napisano

pieknie !!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Dodam jeszcze ze wraz z wersja finalna ma byc tez dolaczony video tutorial pokazujacy tworzenie materialow, texturowanie, ustawienia swiatla.

Napisano
  • Autor

a co ze studio, będzie jeszcze istniało?

jeśli będzie ten materialeditor to chyba nie będzie potrzebne

Napisano

Wydaje mi się, że studio jeszcze będzie - nie po to robili je, żeby teraz z niego zrezygnować.

Napisano

A ja bym wolał, ponieważ zewnętrzny renderer to dobre wyjście.

Teraz wrzucam render i dupa, idę się opalać.

Napisano

Dla mnie w sumie może być - czasem może byc przydatne otworzenie sobie scenki, żeby kamerę obrócić - nie trzeba uruchamiać Maya żeby to zrobić.

 

Szkoda tylko, że dają oddzielny Material Editor.

Trzebaby popracować nad integracją z Maya, 3dsmaxem, Lightwave, XSI etc. aby móc w pełnie tworzyć materiały w edytorach tych programów.

 

Sam rendering i tak można przeprowadzać w trybie batch - wydać polecemie w trybie command line i juz leci, gdy żaden soft nie zużywa zasobów.

Napisano
  • Autor

Szkoda tylko, że dają oddzielny Material Editor.

Trzebaby popracować nad integracją z Maya, 3dsmaxem, Lightwave, XSI etc.

z jednej strony może to być bardzo dobre rozwiązanie- uruchamiasz soft do 3d, ten material editor i przeciągasz materiałki- z drugiej strony czy to będzie dobrze współpracować z UV Edytorami, mappinami, wyświetlaniem tekstur, etc. Przekonamy się wkrótce...oby
Napisano

tym razem z nami tak nie postąpią - pprzynajmniej tak mysle :] wiara czyni cuda ;)

Napisano

mnie jedno dziwi, te ich video promo przeciez to sa rendery z bety ?? o co tu biega :)

Napisano
  • Autor

widzę, że coś się wrzeszcie ruszyło pod moją nieobecność :)

czekamy

Napisano

odpowiedz nextlimitu odnosnie tego promo video w którym wykorzytano bete - ........new nice technical videos and images....next week....

Napisano

teraz napisze cos co pewno spowoduje tutaj burze ale co mi tam xD - Juz widze jak żal sciska cztery litery vrajowcom i innym przeciwnikom maxwella - ha :P ha :P i co teraz powiecie ? :P hahaha

 

Zaczynam zbierać pieniądze na upgrade albo kupno drugiej maszyny.

Napisano
Juz widze jak żal sciska cztery litery vrajowcom i innym przeciwnikom maxwella - ha :P ha :P i co teraz powiecie ? :P hahaha

mi nie ściska bo i tam na moim sprzęcie rendery hires w maxwellu to masochizm ;]. nie wiem jak inni, ale ja obawiam się, że wymagania sprzętowe będą dosyć duże.

 

pozdro

Napisano

- Materiały można tworzyć w studio zapisywać do pliku i podstawiać w MatEdit w maxie.

- Filmik robi wstrząsające wrażenie juz się boję.

- Maxwellowy render (w duzym przybliżeniu) to to samo co final gathering w Mentalu, albo Quasi Monte Carlo w V-rayu. Tak też w każdym z tych silników super dokładne GI potrwa tyle samo. Cudów nie ma jakość musi kosztować czas.

- Najfajniejsze jest to że do kupionej licencji (alpha, beta, RC1-5) w ramach przeprosin za opóźnienie Next Limit daje drugą darmową i to jest najlepsza wiadomość.

- Tylko czy ta wersja się w końcu pojawi? Nauczeni doświadczeniem, poczekajmy z entuzjazmem ;)

Napisano

9 dni - oby oby....

 

Nawet jesli wymagania pójdą w góre to sprzęt można dokupić.

Napisano

tak, bede musial ramu dokupic :) dzis albo jutro beda screeny i nowe videa czego mamy sie spodziewac :D to od razu wrzuce :P

Napisano

Maxwell 1.0 Announcements

 

mw2ol.jpg

 

Jest pare nowości - ponoć updaty mają być codziennie do daty premiery - jest krótki filmik pokazujący działanie nowej opcji która pozwala dodanie światła do obiektu bez zmiany jego shaderu na shader emiteru i pare innych szczegółów.

 

Oficjalny wątek :

http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=13974

 

Wątek na forum w którym jest troche informacji:

 

http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=13976

 

Podziekowania dla TrojkaT

 

 

 

.

Napisano
  • Autor

Maxwell Render 1.0, The Light Simulator- to brzmi dumnie

filmik też niezły :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności