Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 627
  • Wyświetleń 45,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no,mam nadzieje ze tez bedzie cos takeigo w maxie

Update bedzie nie wczesniej niz za 3 tygodnie ;)

Napisano
  • Autor

to będzie stand-alone, więc powinien współpracować ze wszystkimi softami.

za 3 tygodnie będzie 1.0 czy update do rc5 ?

Napisano

xeav - 3 tygodnie to w NL napewno troche wiecej :)to nie podlega napewno dyskusji. A czy to ma byc 1.0 czy Rc6 hm ciezko powiedziec mysle, ze to bedzie Rc6 ostatni ich update przez w koncu tak dlugo oczekiwana pelna wersja ;)

Czekamy jeszcze na resume bo ani slowa nie bylo. I caly czas team pracuje nad "Sun caustics behind glass". I jak zapewnial jeden z ich ludzi do finalnej wersji ejszcze bedzie kilak ciekawostek.

Napisano

przepraszam że wtrącę:

 

Hidden2Camera.jpg

Maxwell simulates reality better than any other engine... but sometimes it's nice to bend Mother Nature's rules just a bit. With Hidden to Camera, you can see the effects of an object - reflection, caustics, or shadows, etc., without the object being directly visible in the scene. Works for emitters, too. A hugely-requested feature. You asked, you got it!

 

nie znam Maxwella więc się zapytam: wcześniej tego nie było?

nie można było w jakiś sposób zrobić Visible to Camera on/off?

 

a na pochwałkę powiem, że brushed metal całkiem ładnie się prezentuje :)

Napisano

ciekawe czy da sie ukryć emitery ? i gdzie do ............jest resume ? powoli miażdzymy vraya :>

Napisano

Sprostuje tylko jedna rzecz. Nastepny update to juz nie zadne Rc tylko 1.0 :) czyli ostateczna wersja :D

Napisano

Ja osobiście w to nie wierze że wyjdzie finalna wersja ale pożyjemy zobaczymy:]

Napisano

hhmm z tego co czytam to wymienili bajery które różnią wersję rc1(ta która nadchodzi) bety (którą juz posiadamy), a więc jest szansa na resume.

 

Every last feature we've come to know and love in Beta is now fully implemented in the latest Maxwell - and far more robust than ever before

 

oby to była prawda.

Napisano

dobra powiem więcej - wiadomośc od Nextlimit'u.

 

Yes, resume will return, and the plug-ins are all being worked on and will be fully functional. Actually, the Max plug-in seems to get the love first.

 

doczytałem

 

Objects Hidden to Camera...Works for emitters, too. A hugely-requested feature. You asked, you got it!

 

żyć nie umierać :]

Napisano

pieknie !!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Dodam jeszcze ze wraz z wersja finalna ma byc tez dolaczony video tutorial pokazujacy tworzenie materialow, texturowanie, ustawienia swiatla.

Napisano
  • Autor

a co ze studio, będzie jeszcze istniało?

jeśli będzie ten materialeditor to chyba nie będzie potrzebne

Napisano

Wydaje mi się, że studio jeszcze będzie - nie po to robili je, żeby teraz z niego zrezygnować.

Napisano

A ja bym wolał, ponieważ zewnętrzny renderer to dobre wyjście.

Teraz wrzucam render i dupa, idę się opalać.

Napisano

Dla mnie w sumie może być - czasem może byc przydatne otworzenie sobie scenki, żeby kamerę obrócić - nie trzeba uruchamiać Maya żeby to zrobić.

 

Szkoda tylko, że dają oddzielny Material Editor.

Trzebaby popracować nad integracją z Maya, 3dsmaxem, Lightwave, XSI etc. aby móc w pełnie tworzyć materiały w edytorach tych programów.

 

Sam rendering i tak można przeprowadzać w trybie batch - wydać polecemie w trybie command line i juz leci, gdy żaden soft nie zużywa zasobów.

Napisano
  • Autor

Szkoda tylko, że dają oddzielny Material Editor.

Trzebaby popracować nad integracją z Maya, 3dsmaxem, Lightwave, XSI etc.

z jednej strony może to być bardzo dobre rozwiązanie- uruchamiasz soft do 3d, ten material editor i przeciągasz materiałki- z drugiej strony czy to będzie dobrze współpracować z UV Edytorami, mappinami, wyświetlaniem tekstur, etc. Przekonamy się wkrótce...oby
Napisano

tym razem z nami tak nie postąpią - pprzynajmniej tak mysle :] wiara czyni cuda ;)

Napisano

mnie jedno dziwi, te ich video promo przeciez to sa rendery z bety ?? o co tu biega :)

Napisano
  • Autor

widzę, że coś się wrzeszcie ruszyło pod moją nieobecność :)

czekamy

Napisano

odpowiedz nextlimitu odnosnie tego promo video w którym wykorzytano bete - ........new nice technical videos and images....next week....

Napisano

teraz napisze cos co pewno spowoduje tutaj burze ale co mi tam xD - Juz widze jak żal sciska cztery litery vrajowcom i innym przeciwnikom maxwella - ha :P ha :P i co teraz powiecie ? :P hahaha

 

Zaczynam zbierać pieniądze na upgrade albo kupno drugiej maszyny.

Napisano
Juz widze jak żal sciska cztery litery vrajowcom i innym przeciwnikom maxwella - ha :P ha :P i co teraz powiecie ? :P hahaha

mi nie ściska bo i tam na moim sprzęcie rendery hires w maxwellu to masochizm ;]. nie wiem jak inni, ale ja obawiam się, że wymagania sprzętowe będą dosyć duże.

 

pozdro

Napisano

- Materiały można tworzyć w studio zapisywać do pliku i podstawiać w MatEdit w maxie.

- Filmik robi wstrząsające wrażenie juz się boję.

- Maxwellowy render (w duzym przybliżeniu) to to samo co final gathering w Mentalu, albo Quasi Monte Carlo w V-rayu. Tak też w każdym z tych silników super dokładne GI potrwa tyle samo. Cudów nie ma jakość musi kosztować czas.

- Najfajniejsze jest to że do kupionej licencji (alpha, beta, RC1-5) w ramach przeprosin za opóźnienie Next Limit daje drugą darmową i to jest najlepsza wiadomość.

- Tylko czy ta wersja się w końcu pojawi? Nauczeni doświadczeniem, poczekajmy z entuzjazmem ;)

Napisano

9 dni - oby oby....

 

Nawet jesli wymagania pójdą w góre to sprzęt można dokupić.

Napisano

tak, bede musial ramu dokupic :) dzis albo jutro beda screeny i nowe videa czego mamy sie spodziewac :D to od razu wrzuce :P

Napisano

Maxwell 1.0 Announcements

 

mw2ol.jpg

 

Jest pare nowości - ponoć updaty mają być codziennie do daty premiery - jest krótki filmik pokazujący działanie nowej opcji która pozwala dodanie światła do obiektu bez zmiany jego shaderu na shader emiteru i pare innych szczegółów.

 

Oficjalny wątek :

http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=13974

 

Wątek na forum w którym jest troche informacji:

 

http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=13976

 

Podziekowania dla TrojkaT

 

 

 

.

Napisano
  • Autor

Maxwell Render 1.0, The Light Simulator- to brzmi dumnie

filmik też niezły :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.