Skocz do zawartości

Maxwell 1.X


xeav

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 627
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

xeav - 3 tygodnie to w NL napewno troche wiecej :)to nie podlega napewno dyskusji. A czy to ma byc 1.0 czy Rc6 hm ciezko powiedziec mysle, ze to bedzie Rc6 ostatni ich update przez w koncu tak dlugo oczekiwana pelna wersja ;)

Czekamy jeszcze na resume bo ani slowa nie bylo. I caly czas team pracuje nad "Sun caustics behind glass". I jak zapewnial jeden z ich ludzi do finalnej wersji ejszcze bedzie kilak ciekawostek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam że wtrącę:

 

Hidden2Camera.jpg

Maxwell simulates reality better than any other engine... but sometimes it's nice to bend Mother Nature's rules just a bit. With Hidden to Camera, you can see the effects of an object - reflection, caustics, or shadows, etc., without the object being directly visible in the scene. Works for emitters, too. A hugely-requested feature. You asked, you got it!

 

nie znam Maxwella więc się zapytam: wcześniej tego nie było?

nie można było w jakiś sposób zrobić Visible to Camera on/off?

 

a na pochwałkę powiem, że brushed metal całkiem ładnie się prezentuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hhmm z tego co czytam to wymienili bajery które różnią wersję rc1(ta która nadchodzi) bety (którą juz posiadamy), a więc jest szansa na resume.

 

Every last feature we've come to know and love in Beta is now fully implemented in the latest Maxwell - and far more robust than ever before

 

oby to była prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra powiem więcej - wiadomośc od Nextlimit'u.

 

Yes, resume will return, and the plug-ins are all being worked on and will be fully functional. Actually, the Max plug-in seems to get the love first.

 

doczytałem

 

Objects Hidden to Camera...Works for emitters, too. A hugely-requested feature. You asked, you got it!

 

żyć nie umierać :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie w sumie może być - czasem może byc przydatne otworzenie sobie scenki, żeby kamerę obrócić - nie trzeba uruchamiać Maya żeby to zrobić.

 

Szkoda tylko, że dają oddzielny Material Editor.

Trzebaby popracować nad integracją z Maya, 3dsmaxem, Lightwave, XSI etc. aby móc w pełnie tworzyć materiały w edytorach tych programów.

 

Sam rendering i tak można przeprowadzać w trybie batch - wydać polecemie w trybie command line i juz leci, gdy żaden soft nie zużywa zasobów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że dają oddzielny Material Editor.

Trzebaby popracować nad integracją z Maya, 3dsmaxem, Lightwave, XSI etc.

z jednej strony może to być bardzo dobre rozwiązanie- uruchamiasz soft do 3d, ten material editor i przeciągasz materiałki- z drugiej strony czy to będzie dobrze współpracować z UV Edytorami, mappinami, wyświetlaniem tekstur, etc. Przekonamy się wkrótce...oby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz napisze cos co pewno spowoduje tutaj burze ale co mi tam xD - Juz widze jak żal sciska cztery litery vrajowcom i innym przeciwnikom maxwella - ha :P ha :P i co teraz powiecie ? :P hahaha

 

Zaczynam zbierać pieniądze na upgrade albo kupno drugiej maszyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz widze jak żal sciska cztery litery vrajowcom i innym przeciwnikom maxwella - ha :P ha :P i co teraz powiecie ? :P hahaha

mi nie ściska bo i tam na moim sprzęcie rendery hires w maxwellu to masochizm ;]. nie wiem jak inni, ale ja obawiam się, że wymagania sprzętowe będą dosyć duże.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Materiały można tworzyć w studio zapisywać do pliku i podstawiać w MatEdit w maxie.

- Filmik robi wstrząsające wrażenie juz się boję.

- Maxwellowy render (w duzym przybliżeniu) to to samo co final gathering w Mentalu, albo Quasi Monte Carlo w V-rayu. Tak też w każdym z tych silników super dokładne GI potrwa tyle samo. Cudów nie ma jakość musi kosztować czas.

- Najfajniejsze jest to że do kupionej licencji (alpha, beta, RC1-5) w ramach przeprosin za opóźnienie Next Limit daje drugą darmową i to jest najlepsza wiadomość.

- Tylko czy ta wersja się w końcu pojawi? Nauczeni doświadczeniem, poczekajmy z entuzjazmem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maxwell 1.0 Announcements

 

mw2ol.jpg

 

Jest pare nowości - ponoć updaty mają być codziennie do daty premiery - jest krótki filmik pokazujący działanie nowej opcji która pozwala dodanie światła do obiektu bez zmiany jego shaderu na shader emiteru i pare innych szczegółów.

 

Oficjalny wątek :

http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=13974

 

Wątek na forum w którym jest troche informacji:

 

http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=13976

 

Podziekowania dla TrojkaT

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności