Napisano 7 Październik 200519 l No wiec :D Zakonczylem rywalizację w Minibitwie: Wizualizacja. Umieszczam renderki w galerii cobyście mogli ocenić, gdy reszta z fighterów skończy to stworzy się sondę i wtedy będą ogólne wyniki:D Co do samego projektu...założeniem MiniBitwy było, ze wszystko musi być zrobione od zera, bez żadnych free stafów :P wiec idąc za tą zasadą wszystko modelowałem od zera, czyli wszystko jest moje. Meble w gabinecie to meble firmy VOX kolekcja MODERN. Natomiast w salonie poustawiałem meble Kler'u kolekcja IO21 :D Z góry dzięki za komantarze te przychylne i te mniej :P oraz powodzenia reszcie uczestników MB :D Pozdro pińcet Całość ___________ Gabinet ___________ Salon
Napisano 7 Październik 200519 l Autor yy co sie dzieje nie wyświetliło się :/ Edit: już dział, musi byc załącznik zeby się topic wyświetlił?
Napisano 7 Październik 200519 l No dywanik jakis taki... alladynowy. ;) Odnosnie reszty: (1) Poniesienie jednej czesci pomieszczenia wydaje mi sie zlym pomyslem, ale zasady sa takie jakie sa, koncept mial byc wlasny, to sie tego czepiac nie bede juz. :) (2) Tekstura drewna na meblach jest ble. ;) (3) Za ostre swiatlo wedlug mnie. Jakies rozmazanie powinno byc bez wzgledu na to jaka jest to pora dnia. (4) Prawa strona 3 obrazka i lewa pierwszego nie podobaja mi sie. Ten sraczkowy braz i wneki... hmm, mogles tam cos ciekawszego dac. :) (5) Kwiatek na tym zielonym jest ciekawy, ale te babki po obu flankach psuja efekt. ;) Ale zeby nie bylo, ze tylko krytykuje: Praca podoba mi sie. Mozna bylo wprawdzie dodac troche ciplego koloru, ale i tak jest spoko. Pozatym ja nie mam co gadac, bo jestem z bitwa w lesie. ;) pozdrawiam
Napisano 7 Październik 200519 l Jak dla mnie to trochę przerost formy nad treścią.Po co ten stolik między biurkiem a chyba fotelem?I myślę że stolik (ten szklany) jest chyba za daleko od miejsc do siedzenia.Ogólnie nie pasuje mi funkcjonalność tego pomieszczenia. Ale jest to twój koncept, który uszanuję.Myślę że 3/6.
Napisano 8 Październik 200519 l hmm oczywisice bede nazekal ;] za te szkło na pierwszym to powinienes w pape dostac ... :> ogolnie moze byc ... jak na poczatek choc jak dla mnie to za czysto , za biało
Napisano 8 Październik 200519 l ogolnie moze byc ... jak na poczatek choc jak dla mnie to za czysto , za biało to ja się boje co to będzie jak ja wyskocze ;) co kolwiek bym nie napisał to i tak będzie odbierane jako twojego rywala - co poprawić powinieneś co jest dobrze chyba wiesz - ogółem 3.8/6
Napisano 8 Październik 200519 l hmmm, chyba dużo nie przestawiales w standardowych ustawieniach rendera - skopałeś GI, generalnie za biało, cienie pod sofami nierealistyczne - za ciemne jeśli chodzi o render "całość", skóra na fotelu ma za duzy bump, tekstura podlogi odpada, za słaba jakość. Pobaw się materiałami i ustawieniami rendera. Pamiętaj, ze krytyka zawsze powinna mobilizować do dalszej pracy - nie odbieraj mojej wypowiedzi aż tak negatywnie :) Pozdrawiam
Napisano 9 Październik 200519 l Autor Sargoth: No, niestety wiem, tylko nie mam pojęcia dlaczego tak jest, jak on jest ustawiony idealnie z linia podłogi :/ Dzieki. RA: (1) No koncept własny-zawsze chciałem mieć takie schodki w domu :D (2) E tam ;) (3) Właśnie jak zrobić takie rozmazanie? (4) Oj te wnęki to ja sam nie wiem po co są, moze z braku pomysłu :/ (5) Ja tam nie mam nic przeciwko babkom :D I w dodatku jeszcze dwie są ;) Dzięki Właśnie i czeka ma reszte projektów :P Krystian: Fakt ten stolik tam w gabinecie troche niszczy funkcjonalność. Dzięki - po jakimś czasie sie własnych błędów nie zauwarza, nie ma to jak krytyka :) Marcin: E tam powinienem dostać:P Za biało? Poczekaj na hindusa :D Dzięki. hindus: Komentarzy i krytyki nigdy za mało :D Rywale też potrwafią konstruktywnie oceniac. Dzięki. SWRC: hmmm, chyba dużo nie przestawiales w standardowych ustawieniach rendera Poprzestawiałem teoretycznie wszystko :P A co do krytyki, nie mam zamiary jej odbierać negatywnie, po to jest to forum, żeby zamieszczone prace krytykować - coby autor się uczył a nie popadał w samozachwyt :D Dzięki
Napisano 9 Październik 200519 l (3) Właśnie jak zrobić takie rozmazanie? Cienie vray shadows i w opcjach zaznaczasz area. Nastepnie bawisz sie wartosciami ponizej.