Pierzak Napisano 7 Październik 2005 Napisano 7 Październik 2005 hej. Probuje nakryć siało postaci pościelą przy użyciu reactor'a. Przy podgladzie animacji widac ze kolizje miedzy obiektem Rigid Body a Cloth są dziwnie duze. Szmata nie dotknela nawet obiektu a juz sie zniekształca jak na obrazku. Gdzie moge to poprawic?
jaras Napisano 7 Październik 2005 Napisano 7 Październik 2005 utilities/reactor/ world/ Col. tolerance zmniejsz np. do 0,1
polka dot Napisano 8 Październik 2005 Napisano 8 Październik 2005 tylko jak ustawisz za mala, to obiekty przez siebie przenikna, wiec musisz znalezc najmniejsza wartosc, przy ktorej beda jeszcze sie trzymaly
piotrek Napisano 8 Październik 2005 Napisano 8 Październik 2005 Aby obiekty przez siebie nie przenikały zwiększ parametr substeps
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się