Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :). To moj pierwszy post na forum, a wiec takze i pierwsza bitwa, w ktorej mam zamiar wziac udzial. Takze nie licze na wiele, moze poza dobra zabawa i okazja do podszlifowania umiejetnosci.

 

W zalozeniu praca opierac sie bedzie na przemilym stworzonku jakim bez watpienia jest szerszen, ale w sposob dosc luzny. Niech bedzie wiec, ze modelem jest zmodyfikowany genetycznie gatunek szerszenia, uzywany do... eee... tajnych celow wojskowych :D. A taki szerszen wyglada mniej wiecej tak:

 

insect.jpg

 

Oczywiscie nie zobowiazuje sie do slepego przestrzegania powyzszego szkicu, nawet nie wiem jeszcze czy to bedzie to ujecie :). Mimo ze zwierzak jest w duzej mierze zmyslony, domyslnie bede stawial na fotorealizm. Łisz mi lak ;).

 

No i powodzenia wszystkim :].

 

 

 

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

MOzliwe ze jako Pierwszy Mam okazje ciebie powitac na forum i bardzo sie ciesze ze mamy nowego usera , mam na imie Marcin i witam ciebie serdecznie , równie sie ciesze z twego przystapienie do bitwy i ycze ci powodzenia .... :D

 

Jak mi sie uda bede sie staral sledzic twoje postepowania na bierzáco :D [piwo]

Napisano

Hej, dzieki za cieple powitanie. Coby sie na nim nie skonczylo, zaraz siadam do maxa ;).

 

No i nie przedstawilem sie :). Tomek jestem.

Napisano

Tak, moj, dzieki i nawzajem :].

 

A oto pierwsze spojrzenie na glowe:

 

glowa.jpg

 

Prosty poly modelling, ale wydaje mi sie ze tego typu glowe najlatwiej zrobic w ten sposob. A ze owadzik sklada sie z segmetow, zawsze plynnie mozna zastosowac dowolna inna metode np. przy odwloku :).

 

Co byscie tu poprawili (bo ja juz kilka rzeczy widze ;)).

 

Napisano

Choć już trochę późno i ja Cię witam. Sam od niedawna użytkuję to forum i możesz wierzyć, że naprawdę warto.

 

A praca ciekawa. Tylko brakuje siatki, żeby coś więcej powiedzieć. I zawsze przyda się trochę innych renderków.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Uff, krucho z czasem. Dorywczo udalo mi sie pchnac troche do przodu, cudow jednak, jak widac, nie zdzialalem. Low poly raczej nie pokaze, bo ze wzgledu na modulowa budowe modelu mijalo by sie to z celem. Tym bardziej, ze np. pancerzyk na odwloku robiony jest splajnami.

 

 

hornetoid1.jpghornetoid2.jpg

hornetoid3.jpg

hornetoidwire.jpg

 

Glowa rzeczywiscie plasko wyglada, trzeba bedzie poprawic i dopasowac do tulowia.

 

Renderek siatki niezbyt fortunny ale nie zdaze teraz zrobic lepszego.

 

Napisano

No, wreszcie sie dobilem na forum :).

 

No wiec z tej okazji serwuje kolejny update. Material nog dosc przypadkowy, skrzydel- wip, reszty- nietkniety. Ledwo widoczne wloski na nogach to wynik niezobowiazujacej zabawy z shag:fur\'em :). Glowa w duzej czesci pojdzie do przerobki.

 

 

hornetoid4.jpg

 

Od jutra wyjezdzam na 6 dni, tak wiec bede sie musial sprezyc aby dokonczyc prace. Moze dzisiaj cos jeszcze podzialam.

Napisano

Bylem, kilka godzin temu wrocilem :). Dzieki za slowa otuchy ;).

 

W kazdym razie od razu wzialem sie do roboty i przerabiam glowe. Moze jeszcze zdaze...

 

Oto lepetyna w low poly:

 

hornetoidwire1.jpg

hornetoidwire2.jpg

 

A tu po obsmarowaniu meshsmoothem:

 

hornetoidwire3.jpg

hornetoidwire4.jpg

 

No i render:

 

hornetoid5.jpg

 

Do tego dojda jako osobne obiekty oczy (wszystkie 5) i te... szczypce ;).

Napisano

Wreszcie cos dzisiaj podlubalem, oto rezultaty. Wiekszosc materialow (a praktycznie wszystkie) jest w trakcie tworzenia, modelling tez z pewnoscia sie jeszcze nie skonczyl :).

 

 

hornetoid6.jpg

hornetoid7.jpg

 

Wszelkie komentarze mile widziane

Napisano

Witam :) co do ilosci komentarzy.. coz... nie przejmuj sie idzie sie przyzwyczajic :) hehe Co do modelu :) fajnie wyglada :)jakos nie mam sie za bardzo do czego doczepic :) jezeli chodzi o textury tez fajne :)ja texturowac nie potrafie jeszczde :( textury odznozy jeszcze nie ma prawda? i tak samo pancerz kolo skrzydel ta boczna czesc :) i prosze zmien texture podloza...ogolnie loozik :)

-pozdro, Barył

Napisano

Uff, moze jeszcze zdaze ;).

 

Teksturka podloza rzeczywiscie byla wybitnie oblesna, tak wiec, mam nadzieje, dla kontrastu, prezentuje jak mniej wiecej wygladac bedzie tlo.

 

warstwa2.jpg

 

A oto, toporny jeszcze, koncept calej sceny:

 

222.jpg

 

Owadzik nie ruszony (wyglada jak z plastiku :(), tak wiec na nim sie teraz skupie. W najnowszej wersji gruszka jest poprawiona i obgryziona ;). Nie mam jednak calosciowego renderu...

 

Napisano

Po zainteresowaniu widze, ze raczej kiepsko, ale moze jeszcze dociagne projekt do konca. Poki co bawie sie tylko z dofem i glowem:

 

hornetoid.jpg

 

Od samego robala odrzucaja mnie troche problem z shag furem- za cholere nie chce sie wyrenderowac, choc w innych scenach jest ok. Jak juz udaje mi sie, zeby sie nie wieszal na poczatku renderingu, wlosy wychodza czrne... Nie wie ktos moze przez co to moze byc? W tych samych warunkach (skylight+ brazil directional) prosta scene rederuje ok, raz-dwa.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności