Napisano 10 Lipiec 200321 l Witam :). To moj pierwszy post na forum, a wiec takze i pierwsza bitwa, w ktorej mam zamiar wziac udzial. Takze nie licze na wiele, moze poza dobra zabawa i okazja do podszlifowania umiejetnosci. W zalozeniu praca opierac sie bedzie na przemilym stworzonku jakim bez watpienia jest szerszen, ale w sposob dosc luzny. Niech bedzie wiec, ze modelem jest zmodyfikowany genetycznie gatunek szerszenia, uzywany do... eee... tajnych celow wojskowych :D. A taki szerszen wyglada mniej wiecej tak: Oczywiscie nie zobowiazuje sie do slepego przestrzegania powyzszego szkicu, nawet nie wiem jeszcze czy to bedzie to ujecie :). Mimo ze zwierzak jest w duzej mierze zmyslony, domyslnie bede stawial na fotorealizm. Łisz mi lak ;). No i powodzenia wszystkim :].
Napisano 10 Lipiec 200321 l MOzliwe ze jako Pierwszy Mam okazje ciebie powitac na forum i bardzo sie ciesze ze mamy nowego usera , mam na imie Marcin i witam ciebie serdecznie , równie sie ciesze z twego przystapienie do bitwy i ycze ci powodzenia .... :D Jak mi sie uda bede sie staral sledzic twoje postepowania na bierzáco :D [piwo]
Napisano 11 Lipiec 200321 l Autor Hej, dzieki za cieple powitanie. Coby sie na nim nie skonczylo, zaraz siadam do maxa ;). No i nie przedstawilem sie :). Tomek jestem.
Napisano 11 Lipiec 200321 l Autor Tak, moj, dzieki i nawzajem :]. A oto pierwsze spojrzenie na glowe: Prosty poly modelling, ale wydaje mi sie ze tego typu glowe najlatwiej zrobic w ten sposob. A ze owadzik sklada sie z segmetow, zawsze plynnie mozna zastosowac dowolna inna metode np. przy odwloku :). Co byscie tu poprawili (bo ja juz kilka rzeczy widze ;)).
Napisano 11 Lipiec 200321 l Choć już trochę późno i ja Cię witam. Sam od niedawna użytkuję to forum i możesz wierzyć, że naprawdę warto. A praca ciekawa. Tylko brakuje siatki, żeby coś więcej powiedzieć. I zawsze przyda się trochę innych renderków. Pozdrawiam.
Napisano 11 Lipiec 200321 l hmm..mnie sie wydaje , ze ta glowka jest troche chyba za plaska...?! pozdr
Napisano 12 Lipiec 200321 l Autor Uff, krucho z czasem. Dorywczo udalo mi sie pchnac troche do przodu, cudow jednak, jak widac, nie zdzialalem. Low poly raczej nie pokaze, bo ze wzgledu na modulowa budowe modelu mijalo by sie to z celem. Tym bardziej, ze np. pancerzyk na odwloku robiony jest splajnami. Glowa rzeczywiscie plasko wyglada, trzeba bedzie poprawic i dopasowac do tulowia. Renderek siatki niezbyt fortunny ale nie zdaze teraz zrobic lepszego.
Napisano 14 Lipiec 200321 l Autor No, wreszcie sie dobilem na forum :). No wiec z tej okazji serwuje kolejny update. Material nog dosc przypadkowy, skrzydel- wip, reszty- nietkniety. Ledwo widoczne wloski na nogach to wynik niezobowiazujacej zabawy z shag:fur\'em :). Glowa w duzej czesci pojdzie do przerobki. Od jutra wyjezdzam na 6 dni, tak wiec bede sie musial sprezyc aby dokonczyc prace. Moze dzisiaj cos jeszcze podzialam.
Napisano 20 Lipiec 200321 l Autor Bylem, kilka godzin temu wrocilem :). Dzieki za slowa otuchy ;). W kazdym razie od razu wzialem sie do roboty i przerabiam glowe. Moze jeszcze zdaze... Oto lepetyna w low poly: A tu po obsmarowaniu meshsmoothem: No i render: Do tego dojda jako osobne obiekty oczy (wszystkie 5) i te... szczypce ;).
Napisano 10 Sierpień 200321 l Autor Wreszcie cos dzisiaj podlubalem, oto rezultaty. Wiekszosc materialow (a praktycznie wszystkie) jest w trakcie tworzenia, modelling tez z pewnoscia sie jeszcze nie skonczyl :). Wszelkie komentarze mile widziane
Napisano 11 Sierpień 200321 l Witam :) co do ilosci komentarzy.. coz... nie przejmuj sie idzie sie przyzwyczajic :) hehe Co do modelu :) fajnie wyglada :)jakos nie mam sie za bardzo do czego doczepic :) jezeli chodzi o textury tez fajne :)ja texturowac nie potrafie jeszczde :( textury odznozy jeszcze nie ma prawda? i tak samo pancerz kolo skrzydel ta boczna czesc :) i prosze zmien texture podloza...ogolnie loozik :) -pozdro, Barył
Napisano 27 Sierpień 200321 l Autor Uff, moze jeszcze zdaze ;). Teksturka podloza rzeczywiscie byla wybitnie oblesna, tak wiec, mam nadzieje, dla kontrastu, prezentuje jak mniej wiecej wygladac bedzie tlo. A oto, toporny jeszcze, koncept calej sceny: Owadzik nie ruszony (wyglada jak z plastiku :(), tak wiec na nim sie teraz skupie. W najnowszej wersji gruszka jest poprawiona i obgryziona ;). Nie mam jednak calosciowego renderu...
Napisano 28 Sierpień 200321 l Autor Po zainteresowaniu widze, ze raczej kiepsko, ale moze jeszcze dociagne projekt do konca. Poki co bawie sie tylko z dofem i glowem: Od samego robala odrzucaja mnie troche problem z shag furem- za cholere nie chce sie wyrenderowac, choc w innych scenach jest ok. Jak juz udaje mi sie, zeby sie nie wieszal na poczatku renderingu, wlosy wychodza czrne... Nie wie ktos moze przez co to moze byc? W tych samych warunkach (skylight+ brazil directional) prosta scene rederuje ok, raz-dwa.