Proto Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 Witam :). To moj pierwszy post na forum, a wiec takze i pierwsza bitwa, w ktorej mam zamiar wziac udzial. Takze nie licze na wiele, moze poza dobra zabawa i okazja do podszlifowania umiejetnosci. W zalozeniu praca opierac sie bedzie na przemilym stworzonku jakim bez watpienia jest szerszen, ale w sposob dosc luzny. Niech bedzie wiec, ze modelem jest zmodyfikowany genetycznie gatunek szerszenia, uzywany do... eee... tajnych celow wojskowych :D. A taki szerszen wyglada mniej wiecej tak: Oczywiscie nie zobowiazuje sie do slepego przestrzegania powyzszego szkicu, nawet nie wiem jeszcze czy to bedzie to ujecie :). Mimo ze zwierzak jest w duzej mierze zmyslony, domyslnie bede stawial na fotorealizm. Łisz mi lak ;). No i powodzenia wszystkim :].
SiD Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 MOzliwe ze jako Pierwszy Mam okazje ciebie powitac na forum i bardzo sie ciesze ze mamy nowego usera , mam na imie Marcin i witam ciebie serdecznie , równie sie ciesze z twego przystapienie do bitwy i ycze ci powodzenia .... :D Jak mi sie uda bede sie staral sledzic twoje postepowania na bierzáco :D [piwo]
ChaoS Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 JA rowniez witam Piotr \"ChaoS\" jak co pisz zycze powodzenia :)
Proto Napisano 11 Lipiec 2003 Autor Napisano 11 Lipiec 2003 Hej, dzieki za cieple powitanie. Coby sie na nim nie skonczylo, zaraz siadam do maxa ;). No i nie przedstawilem sie :). Tomek jestem.
Pablo Napisano 11 Lipiec 2003 Napisano 11 Lipiec 2003 witam witam, ten rysuneczek to Twoj?? i powodzenia w bitwe ! pozdr
Proto Napisano 11 Lipiec 2003 Autor Napisano 11 Lipiec 2003 Tak, moj, dzieki i nawzajem :]. A oto pierwsze spojrzenie na glowe: Prosty poly modelling, ale wydaje mi sie ze tego typu glowe najlatwiej zrobic w ten sposob. A ze owadzik sklada sie z segmetow, zawsze plynnie mozna zastosowac dowolna inna metode np. przy odwloku :). Co byscie tu poprawili (bo ja juz kilka rzeczy widze ;)).
Dycu Napisano 11 Lipiec 2003 Napisano 11 Lipiec 2003 Choć już trochę późno i ja Cię witam. Sam od niedawna użytkuję to forum i możesz wierzyć, że naprawdę warto. A praca ciekawa. Tylko brakuje siatki, żeby coś więcej powiedzieć. I zawsze przyda się trochę innych renderków. Pozdrawiam.
Pablo Napisano 11 Lipiec 2003 Napisano 11 Lipiec 2003 hmm..mnie sie wydaje , ze ta glowka jest troche chyba za plaska...?! pozdr
Proto Napisano 12 Lipiec 2003 Autor Napisano 12 Lipiec 2003 Uff, krucho z czasem. Dorywczo udalo mi sie pchnac troche do przodu, cudow jednak, jak widac, nie zdzialalem. Low poly raczej nie pokaze, bo ze wzgledu na modulowa budowe modelu mijalo by sie to z celem. Tym bardziej, ze np. pancerzyk na odwloku robiony jest splajnami. Glowa rzeczywiscie plasko wyglada, trzeba bedzie poprawic i dopasowac do tulowia. Renderek siatki niezbyt fortunny ale nie zdaze teraz zrobic lepszego.
Proto Napisano 14 Lipiec 2003 Autor Napisano 14 Lipiec 2003 No, wreszcie sie dobilem na forum :). No wiec z tej okazji serwuje kolejny update. Material nog dosc przypadkowy, skrzydel- wip, reszty- nietkniety. Ledwo widoczne wloski na nogach to wynik niezobowiazujacej zabawy z shag:fur\'em :). Glowa w duzej czesci pojdzie do przerobki. Od jutra wyjezdzam na 6 dni, tak wiec bede sie musial sprezyc aby dokonczyc prace. Moze dzisiaj cos jeszcze podzialam.
gelart Napisano 14 Lipiec 2003 Napisano 14 Lipiec 2003 nie wyjezdza tylko rob bo z tego co widac to masz wielkie szanse
Proto Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Napisano 20 Lipiec 2003 Bylem, kilka godzin temu wrocilem :). Dzieki za slowa otuchy ;). W kazdym razie od razu wzialem sie do roboty i przerabiam glowe. Moze jeszcze zdaze... Oto lepetyna w low poly: A tu po obsmarowaniu meshsmoothem: No i render: Do tego dojda jako osobne obiekty oczy (wszystkie 5) i te... szczypce ;).
Proto Napisano 10 Sierpień 2003 Autor Napisano 10 Sierpień 2003 Wreszcie cos dzisiaj podlubalem, oto rezultaty. Wiekszosc materialow (a praktycznie wszystkie) jest w trakcie tworzenia, modelling tez z pewnoscia sie jeszcze nie skonczyl :). Wszelkie komentarze mile widziane
Barył Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 Witam :) co do ilosci komentarzy.. coz... nie przejmuj sie idzie sie przyzwyczajic :) hehe Co do modelu :) fajnie wyglada :)jakos nie mam sie za bardzo do czego doczepic :) jezeli chodzi o textury tez fajne :)ja texturowac nie potrafie jeszczde :( textury odznozy jeszcze nie ma prawda? i tak samo pancerz kolo skrzydel ta boczna czesc :) i prosze zmien texture podloza...ogolnie loozik :) -pozdro, Barył
Proto Napisano 27 Sierpień 2003 Autor Napisano 27 Sierpień 2003 Uff, moze jeszcze zdaze ;). Teksturka podloza rzeczywiscie byla wybitnie oblesna, tak wiec, mam nadzieje, dla kontrastu, prezentuje jak mniej wiecej wygladac bedzie tlo. A oto, toporny jeszcze, koncept calej sceny: Owadzik nie ruszony (wyglada jak z plastiku :(), tak wiec na nim sie teraz skupie. W najnowszej wersji gruszka jest poprawiona i obgryziona ;). Nie mam jednak calosciowego renderu...
Proto Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 Po zainteresowaniu widze, ze raczej kiepsko, ale moze jeszcze dociagne projekt do konca. Poki co bawie sie tylko z dofem i glowem: Od samego robala odrzucaja mnie troche problem z shag furem- za cholere nie chce sie wyrenderowac, choc w innych scenach jest ok. Jak juz udaje mi sie, zeby sie nie wieszal na poczatku renderingu, wlosy wychodza czrne... Nie wie ktos moze przez co to moze byc? W tych samych warunkach (skylight+ brazil directional) prosta scene rederuje ok, raz-dwa.
Rekomendowane odpowiedzi