kurt_hectic Napisano 15 Październik 2005 Share Napisano 15 Październik 2005 hi, chcialbym sie dowiedziec czegos na temat modyfikatora "smooth". otoz robie model itd....a potem dodaje smootha, on sprawia ze np. polowa kola zostaje wycieniowana, tak samo jakies dolne czesci modelu, niekiedy jest to bardzo przydatne ale jak sobie tak to dodalem i oblookalem model stwierdzilem, ze 50% jest zcieniowana :|. ze prawie jej nie widac, te cienie widac w enginie? jak to trzeba zrobic azeby bylo ok, da sie np. wybrane elemety wysmoothowac? oczywiscie mozna pobawic sie tym parametrem , jak bardzo ma byc wysmoothowany, ale wtedy tez trudno jest fajne rezultat uzyskac, bo niektore dziwne elemetny , jak np. te nieszczesne kola sa wycieniowane i to prawie do polowy :(, a niektore nie sa wogole > co mam zrobic? (nie chce miec juz rozterek, czy dodawac swiatlo zeby to pojasnic czy robic screeny z viewporta czy cos....) moim zdaniem rozwiazaniem by bylo miec engin z szaderami i bajerami, do niego wzocic model i tam robic screeny, ale takowego nie posiadam. please powiedzcie co mam zrobic bo na serio ni w te ni we wte mi ten smooth nie pasuje :|, a kanciasty model tez zostac nie moze... pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 15 Październik 2005 Share Napisano 15 Październik 2005 da sie np. wybrane elemety wysmoothowac tak. zaznaczasz oddzielne grupy poligonow do wygladzenia i kazdej grupie nadajesz inną smoothing groups nie musisz nawet nadawac moda smooth. editable poly ma ladna jego obsluge. zaznaczasz sobie polygony i wciskasz auto smooth elo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 15 Październik 2005 Autor Share Napisano 15 Październik 2005 fakt, thx :]. a powiedzcie jeszcze jak to jest w enginch, dodaje sie to smootha, widac go potem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 15 Październik 2005 Share Napisano 15 Październik 2005 zalezy od silnika kome: autosmoth nie zalatwia sprawy warto ustalic sobie kat nachylenia polygonow na ktory smooth ma dziaac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 15 Październik 2005 Share Napisano 15 Październik 2005 oczywiscie :) nie pisalem o tym bo kurt by sie pewnie domyslil pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 15 Październik 2005 Share Napisano 15 Październik 2005 watpie...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 15 Październik 2005 Share Napisano 15 Październik 2005 omg , to ty modelujesz w LP i nie wiesz co to są smoothing groups ? z resztą po co kolejny modyfikator skoro smoothing groups są w kazdym Editable poly/mesh ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 15 Październik 2005 Autor Share Napisano 15 Październik 2005 nie zupelnie,,, kurde znow napisalem nie to co chcialem:\ ale olac model skonczony, nie trafi do gry wiec olalem cala sprawe . lookajcie wyzej. w game arcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się