Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 98
  • Wyświetleń 7,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem no..ta glowa jakas dziwna

w dodatku chyba ci sie troche siatka rozpieprza :/

 

czekam na wiecej ;>

 

papap

Napisano

Wiesz co jakoś takie zaciemnione te screeny może daj jakieś jaśniejsze tło i ustaw świecenie materiału i wtedy zarzuć renderka :D :)

 

A co do siatki to jak byś miał czas i cierpliwość to można by jeszcze ją trochę zagęścić uwydatniając detale.

 

No ale czekam jak to będzie z teksturami :)

 

Pozdrawiam !!

Napisano
  • Autor

i jescze zgory :D

 

czekam na opinie i propozycj epoprawek:d

Napisano

No chaos, GO GO GO ... Jak narazie, jedziesz, jak dla mnie prawidłowo. zobaczymy dalej... Niech pałer Cie nieopuszcza staruszku:)) pracuj dalej, a ja bede sie modlił zeby nam prądu niewyłączyli:))

 

pozrdawiam[piwo][dresik]

Napisano

A własnie Chaos, weś se jakąs muze zapuść jak robisz, pomysły Ci przyjdą wtedy, no u mnietak jest, zalerzy od klimatu pracy i dobieram do tego muze. pozdroo[heej]

Napisano
  • Autor

wlasnie caly cas leci sobie Within Temtation - MAther Earth :D

Napisano
  • Autor

no i dzisiaj probne renderki szlapki mojego potworka :D:D:D:D:D:D jakies propozycje to czekam na razie mecze sie z Shagem i nie potrafie :/ ale .. moze pomozecie tylko nie tutki z strony a Adka bo mie cos trafia z nimi [killer] sa zatrudno pisane [killer]

Napisano
  • Autor

i sama stopa :D

 

NA dzis koniec ide spac wstane to bede robic bo mnie juz cos trafia [killer][killer][killer] [dresik] imnie niema :D

Napisano

hmm...czy ta noga nie jest za bardzo splaszczona na dole??

 

pozdr

Napisano

Jestem nowy na tym forum jeszcze nie czuję się gotowy na wyzwanie ......

 

 

A co do tego robala to 50 % dobry projekt na pracę [rotfl2]

Napisano

Hej !!

 

Więc jeśli Ci Chaosiku nie widzą się Adkowe tutki może skorzystasz z mojego opisiku podstaw:

 

1) Robisz ze splines model włosa i przypisujesz mu modyfikator- Model Hair.

2) W Environment dorzucasz Shag Hair i Shag Render.

3) W Shag Hair/ Emitters za pomocą pick lub select wybierasz model przedmiotu do owłosienia.

Opcjonalnie w Face Level/ Sub-Material ID\'s wpisujesz ID wcześniej przypisane danym face\'om,

w celu owłosienia tylko wybranych partii modelu.

4) W Shag Hair/ Model Hairs wybierasz zrobiony w pk.1 model włosa.

5) Podstawy zakładki Parameters:

Lenght Multiplier: długość włosa i wachania długości.

Thickness: grubość włosa.

Density: zagęszczenie włosów.

Curliness: kręcenie włosów.

6) W Shag Hair/ Shading,Geometry,Quality ustawiasz kolor wierzchołków i podstawy włosa,

lub tworzysz w edytorze materiałów materiał typu - Hair Shader.

 

To takie podstawy dla bardzo początkująch :)

 

Może Ci się przydadzą i jeszcze raz Ci radzę mniej strzelających emotikonków a więcej lużnego podejścia do sprawy :D

Pozdrawiam!!

Napisano

no no mi sie podoba, tak patrzeac to ciezko jest powiedzec czy cos jest zle, raczej pozostaje tyklko czekac na updaty, jak narazie idziesz dobra drogą

Napisano

ciesze się, że powróciłeś do swojego robala [lol2] ale żeby wygrać musisz zadbać o więcej szczegółów, o czym napewno wiesz :] trzymaj się [piwo]

Napisano

chaos, czekam na rendering, ... lcze ze sie jakos wyrobimy:))) pozdrawiam!![piwo]

Napisano
  • Autor

i pierwszy render pierwszego segmanta mowta co pozmieniac

Napisano

A czemu pośrodku tego obiektu jest taka chudziutka ścianka - nie żebym sie czepiał :p ale troszkę to drażni :D

 

Pozdrawiam

Giorgione

Napisano

hmm gdybys zrobił te nużki splajnami poleciałoby owiele szybciej...tzn splajn i crossection... no ..mi trudno jest teraz cos powiedziec..o tej porze to powinienm spac:)) powodzenia!!![piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo]

Napisano
  • Autor

dobra czas goni goni jum malo go kolejny segment nogi jak mnie grypa nie wykonczy to dzisiaj powinienem cala noge skonczyc:D

Napisano
  • Autor

jak cos nietak to dajcie cynk moze jeszce uda mi sie zmienic :)

Napisano
  • Autor

Koniec prac nad nogami prosze o opinie :) skladam robala do kupy i texturuje na jutro powinien byc gotowy

Napisano

wydaje mi się , że końcówka odnóża jest zbyt kwadratowa :D

Pozdrawiam

Giorgione

P.S.

Czekam na teksturki

Napisano

to samo rzucilo misie w oczy. mimo ze dajesz mesh smootha to itak muszisz zaokraglić kształt.

Napisano
  • Autor

finalna wersja texturek powiedzcie jak cos nie tak

 

render2.jpg

 

Napisano

Popraw teksturkę jest zbyt rozciągnięta i obiekt chyba jest zbyt płaski - na to wskazuje 1 rysunek

 

Giorgione

Napisano

wydaje mi sie, ze powinno byc wiecej szczegolow, a jezeli to juz wszystkie, to troche zlego robala wybrales, bo nie ma sie czym popisac :)

Ale to co jest do tej pory ladnie wyglada :).

Napisano
  • Autor

zroabany render :/ ale prawie fina jutro poprawie bo dzis ju zwymiekam

 

ble.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności