Skocz do zawartości

Owady: Blabeus giganteus - FINLA W 90% jeszce tlo chyba


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wiesz co jakoś takie zaciemnione te screeny może daj jakieś jaśniejsze tło i ustaw świecenie materiału i wtedy zarzuć renderka :D :)

 

A co do siatki to jak byś miał czas i cierpliwość to można by jeszcze ją trochę zagęścić uwydatniając detale.

 

No ale czekam jak to będzie z teksturami :)

 

Pozdrawiam !!

Napisano

No chaos, GO GO GO ... Jak narazie, jedziesz, jak dla mnie prawidłowo. zobaczymy dalej... Niech pałer Cie nieopuszcza staruszku:)) pracuj dalej, a ja bede sie modlił zeby nam prądu niewyłączyli:))

 

pozrdawiam[piwo][dresik]

Napisano

A własnie Chaos, weś se jakąs muze zapuść jak robisz, pomysły Ci przyjdą wtedy, no u mnietak jest, zalerzy od klimatu pracy i dobieram do tego muze. pozdroo[heej]

Napisano

no i dzisiaj probne renderki szlapki mojego potworka :D:D:D:D:D:D jakies propozycje to czekam na razie mecze sie z Shagem i nie potrafie :/ ale .. moze pomozecie tylko nie tutki z strony a Adka bo mie cos trafia z nimi [killer] sa zatrudno pisane [killer]

Napisano

i sama stopa :D

 

NA dzis koniec ide spac wstane to bede robic bo mnie juz cos trafia [killer][killer][killer] [dresik] imnie niema :D

Napisano

Jestem nowy na tym forum jeszcze nie czuję się gotowy na wyzwanie ......

 

 

A co do tego robala to 50 % dobry projekt na pracę [rotfl2]

Napisano

Hej !!

 

Więc jeśli Ci Chaosiku nie widzą się Adkowe tutki może skorzystasz z mojego opisiku podstaw:

 

1) Robisz ze splines model włosa i przypisujesz mu modyfikator- Model Hair.

2) W Environment dorzucasz Shag Hair i Shag Render.

3) W Shag Hair/ Emitters za pomocą pick lub select wybierasz model przedmiotu do owłosienia.

Opcjonalnie w Face Level/ Sub-Material ID\'s wpisujesz ID wcześniej przypisane danym face\'om,

w celu owłosienia tylko wybranych partii modelu.

4) W Shag Hair/ Model Hairs wybierasz zrobiony w pk.1 model włosa.

5) Podstawy zakładki Parameters:

Lenght Multiplier: długość włosa i wachania długości.

Thickness: grubość włosa.

Density: zagęszczenie włosów.

Curliness: kręcenie włosów.

6) W Shag Hair/ Shading,Geometry,Quality ustawiasz kolor wierzchołków i podstawy włosa,

lub tworzysz w edytorze materiałów materiał typu - Hair Shader.

 

To takie podstawy dla bardzo początkująch :)

 

Może Ci się przydadzą i jeszcze raz Ci radzę mniej strzelających emotikonków a więcej lużnego podejścia do sprawy :D

Pozdrawiam!!

Napisano

chaos, czekam na rendering, ... lcze ze sie jakos wyrobimy:))) pozdrawiam!![piwo]

Napisano

hmm gdybys zrobił te nużki splajnami poleciałoby owiele szybciej...tzn splajn i crossection... no ..mi trudno jest teraz cos powiedziec..o tej porze to powinienm spac:)) powodzenia!!![piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo][piwo]

Napisano

wydaje mi sie, ze powinno byc wiecej szczegolow, a jezeli to juz wszystkie, to troche zlego robala wybrales, bo nie ma sie czym popisac :)

Ale to co jest do tej pory ladnie wyglada :).




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności