Skocz do zawartości

Problem z rozmywającymi się teksturami


Adrianboss

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeżeli zastosowałeś uvwmaping ( w co wątpie) to zmień sposób mapowania z plane na box, no chyba, że to nie obiekt "boxo podobny", takie odniosłem wrażenie...albo co też możliwe zmień ustawienie koordynató mapy nierówności w material editor->bump->coordinates na object XYZ...sory, ale jak nie pokarzesz czegoś więcej to Ci nie pomożemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bacry nie wiem czy to to, bo sprzodu jest chyba bump, a jeżeli byłby sprzodu to musiałby być też z tyłu - moge się mylić.

Adrianboss czy do rendera użyłeś kamery lub jakiś filtrów maxowskich?

Bo nie wiem czy to tak się z nikąd wzięło czy żeś nakręcił z renderami.

Ale jeżeli użyłeś kamery to popatrz w jej opcjach czy przypadkiem nie zaznaczyła się opcja filtru np: multi-pass effect

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee...wygląda, że wszystko jest w porządku i wygłąda na to, że tekstury sie zlewają, przynajmniej takie wrażenie odnieść można, ale ten bump obejmuje cały obiekt, wystarczy jak wyłączysz dla testu mape diffuse i zrenderujesz obiekt z samym bumpem...pozatym myśle, że jak dodas światło do sceny to bedzie to wyglądało lepiej...pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ze światłem wygląda lepiej. a jeżeli chodzi o uvwmapę, La Radoslaw to muszę ci powiedzieć że każdy obiekt, który ma renderować w materiale bitmapę musi takową posiadać jeżeli jest brak współrzędnych mapowania niestety najczęściej wyjdzie czarny materiał. każdy z podstawowych obiektów posiada wbudowane współrzędne mapowania, które w trakcie obróbki w editpoly mogą się nieźle pokręcić. wtedy czasami powstaje efekt jak na pierwszym renderingu. Z przedstawionych plików wychodzi jednak, że winny jest render i ustawione światło (czyli jego brak) które w takiej sytuacji świeci od strony kamery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem podobny problem. Robiłem długi element i chcąc ułatwić sobie zadanie, kopiowałem element, mirror i przyklejałem do pierwszego. Po nałożeniu czegokolwiek wychodziła kicha.

Skasuj niedobre fragmenty i z pozostałości wyciągnij resztę.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkowicie się z Tobą zgadzam Bacry , kolega Adrianboss zbił mnie z tropu z tym modyfikatorem twierdząc, że go nie zastosował, aż mi wstyd takiej wpadki, jak widać wszyscy są omylni ;)

myk_myk problem wydaje się być rozwiązany, bez takich kombinacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności