Tymek Napisano 18 Październik 2005 Napisano 18 Październik 2005 Mam następujący problem: zrobiłem sobie piękną mapkę, którą chcę wytłoczyć na lusterku. Wybieram sobie polygony, na które modyfikacja ma być nałożona, dodaję UVW Map i jak dla mnie to już wystarczy. Ale niestety na renderze widać co dostaję wzamian. Próbuję już klikać na te wszystkie ptaszki, bo może przypadkiem coś się naprawi, ale może być gorzej... lepiej już nie. Instrukcję do modyfikacji przeczytałem i dużo nie zmądrzałem. Coś tam piszą o kanale bitmapy, ale albo ja nie umiem tego zrobić albo co, bo normalnie nic się nie zmienia. Help please? Jakaś malutka wskazóweczka może? ;)
Marcin Napisano 18 Październik 2005 Napisano 18 Październik 2005 no bez map channel tego chyba nie zrobisz zrob osobne mapowanie dla tej bitmapy displace i dopiero ją nadaj razem z uwzglednieniem tego w displace mod.
Tymek Napisano 18 Październik 2005 Autor Napisano 18 Październik 2005 Trochę się naszukałem tego map channel, ale znalazłem i zaczęło w miarę wychodzić. Dzięki.
Tymek Napisano 19 Październik 2005 Autor Napisano 19 Październik 2005 "W miarę" niestety nie zaczęło oznaczać "dobrze", więc postanowiłem popróbować na czymś prostszym, żeby załapać zasadę. Znalazłem w sieci tutek o wytłaczaniu bieżnika opony tą metodą i zrobiłem tak samo jak koleś każe (map channel na 2, tekstura przeciągana jako instance) i dupa. Ciągle jakieś badziewia wyskakują. Może tego się póki co nie da porządnie zrobić i trzeba poczekać aż chaosy to poprawią, co? :/
@seba@ Napisano 20 Październik 2005 Napisano 20 Październik 2005 Displacmet niestety obejmuje caly obiekt, muisz te polygony oddzielic i dopiero na nich wrzucic teksture i vraydisplacmentmod. Bedzie wtedy OK.
Bacry Napisano 21 Październik 2005 Napisano 21 Październik 2005 uv maping rób na całym obiekcie nie wybranych ściankach. wtedy będzie OK (tylko oczywiście w zmienionym map channelu np nr 2)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się