Skocz do zawartości

VrayDisplacementMod przypisane wybranym polygonom


Tymek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujący problem: zrobiłem sobie piękną mapkę, którą chcę wytłoczyć na lusterku.

Wybieram sobie polygony, na które modyfikacja ma być nałożona, dodaję UVW Map i jak dla mnie to już wystarczy. Ale niestety na renderze widać co dostaję wzamian. Próbuję już klikać na te wszystkie ptaszki, bo może przypadkiem coś się naprawi, ale może być gorzej... lepiej już nie.

Instrukcję do modyfikacji przeczytałem i dużo nie zmądrzałem.

Coś tam piszą o kanale bitmapy, ale albo ja nie umiem tego zrobić albo co, bo normalnie nic się nie zmienia.

Help please? Jakaś malutka wskazóweczka może? ;)

 

21yy1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

"W miarę" niestety nie zaczęło oznaczać "dobrze", więc postanowiłem popróbować na czymś prostszym, żeby załapać zasadę. Znalazłem w sieci tutek o wytłaczaniu bieżnika opony tą metodą i zrobiłem tak samo jak koleś każe (map channel na 2, tekstura przeciągana jako instance) i dupa. Ciągle jakieś badziewia wyskakują.

Może tego się póki co nie da porządnie zrobić i trzeba poczekać aż chaosy to poprawią, co? :/

untitled1copy1jn.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności