Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam następujący problem: zrobiłem sobie piękną mapkę, którą chcę wytłoczyć na lusterku.

Wybieram sobie polygony, na które modyfikacja ma być nałożona, dodaję UVW Map i jak dla mnie to już wystarczy. Ale niestety na renderze widać co dostaję wzamian. Próbuję już klikać na te wszystkie ptaszki, bo może przypadkiem coś się naprawi, ale może być gorzej... lepiej już nie.

Instrukcję do modyfikacji przeczytałem i dużo nie zmądrzałem.

Coś tam piszą o kanale bitmapy, ale albo ja nie umiem tego zrobić albo co, bo normalnie nic się nie zmienia.

Help please? Jakaś malutka wskazóweczka może? ;)

 

21yy1.th.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 784
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no bez map channel tego chyba nie zrobisz

 

zrob osobne mapowanie dla tej bitmapy displace i dopiero ją nadaj razem z uwzglednieniem tego w displace mod.

Napisano
  • Autor

Trochę się naszukałem tego map channel, ale znalazłem i zaczęło w miarę wychodzić.

Dzięki.

Napisano
  • Autor

"W miarę" niestety nie zaczęło oznaczać "dobrze", więc postanowiłem popróbować na czymś prostszym, żeby załapać zasadę. Znalazłem w sieci tutek o wytłaczaniu bieżnika opony tą metodą i zrobiłem tak samo jak koleś każe (map channel na 2, tekstura przeciągana jako instance) i dupa. Ciągle jakieś badziewia wyskakują.

Może tego się póki co nie da porządnie zrobić i trzeba poczekać aż chaosy to poprawią, co? :/

untitled1copy1jn.th.jpg

Napisano

Displacmet niestety obejmuje caly obiekt, muisz te polygony oddzielic i dopiero na nich wrzucic teksture i vraydisplacmentmod. Bedzie wtedy OK.

Napisano

uv maping rób na całym obiekcie nie wybranych ściankach. wtedy będzie OK (tylko oczywiście w zmienionym map channelu np nr 2)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności