Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie - zdecydowalem sie rowniez przystapic do bitwy. Hehe to moja pierwsza!

 

Wymyslilem sobie tak scenke, owad drapiezny, latajacy (jeszcze nie zdecydowalem jaki) podlatujacy do galezi na ktorej siedzi larwa motyla. Juz mam pomysl w glowie, niestety praca determinuje czas rozpoczecia scenki. W poniedzialek pierwsze szkice i mam nadzieje pierwsza siatka.

 

I odrazu pytanko jak sobie poradzic z modelowaniem owlosienia bez shaghair\'a, czy shagfur\'a?

 

Pozdrawiam i powodzenia pozostalym uczestnikom.

 

Pierwszy szybki szkic.

 

 

 

  • Odpowiedzi 27
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

hehe to wiem, caly czas pracuje nad tym, postanowilem przemodelowac liche jeszcze raz. A niech mi ktos podpowie jak zrobic wloski nie uzywajac shagfura no i ogolnie potrzebuje troche pomocy z waszej strony.

[pomocy]

Napisano
  • Autor

No i jak tak sobie popatrzylem to stwierdzilem ze zaczne jeszcze raz, czyli poprzednie siatki do kosza!!!! Szczerze zaskoczyla mnie szczegolowosc pracek konkurencji. I jak spojrzalem na swoje to stwierdzilem oj chlopie z tym to mozesz sie bujac ale w ogonku! hihih

 

Pozdrawiam

Napisano

hehe no to pracuj:) nie ma lekko:P

a co do włosków to najprostrzym sposobem jest scatter, możeszx sobie też zassać plugin grass-o-matic, ale shag najlepszy jest:)

Napisano
  • Autor

no i zmienilem model wazki na zdecydowanie bardziej dopracowany, jeszcze tylko odnuza musze dorobic. Jak teraz wyglada??

Napisano

hehe - może i jesteś troche w tyle (bo nie masz jeszcze nóżek i texturek), ale moim zdaniem to może być najładniejszy model ważki w tej edycji bitwy, więc nie narzekaj i do roboty !!

a z mojej strony - powodzenia:]

Napisano
  • Autor

Aparatu gebowego nie robie bo nie bedzie mi potrzeby do mojej scenki, teraz nozki i najwazniejsze tekstury!, potem jeszcze gasienica i troche otoczenia, takze mam co robic.

 

Pozdrawiam wszystkich.

 

PS. szczerze bym chcial ja skonczyc ale mam czas do 14 bo pozniej wyjezdzam i boje sie ze nie zdaze. Ale bede do konca walczyc!

Napisano

Ehh, ciężko mi to przyznać, ale model ważki masz chyba lepszy ode mnie.

 

Niektórym życzy się połamania pióra, to ja tobie życzę... przegrzania procesora (?). ;)

 

A tak na serio to

 

Peace [piwo]

 

 

Sir Valeq: Aparat gębowy jest jak najbardziej w porządku.

Napisano
  • Autor

Dzieki serdeczne, podbudowaliscie mnie. :-) Szczerze. Ostatnio mialem chwile zwatpienia, czy jest sens to dalej ciagnac zwlaszcza po poczatku ktory byl marny.

Napisano
  • Autor

No i wreszcie poteksturowalem troszeczke, jeszcze wymaga pracy ale juz jestem nawet zadowolony. Niestety na final napewno nie zdaze (jutro wyjezdzam na 2 tygodnie, trzeba troche odpoczac!), ale mam nadzieje ze bede mogl skonczyc wazke po zakonczeniu bitwy.

 

Pozdrawiam wszystkich i zycze najllepszych lokat w bitwie. [winko]

Napisano

w pierwszej chwili myślałem że to jakies zdjęcie wkleiłeś... stary texturowanie mistrzostwo świata !!!!!!!!!!!!

Napisano
  • Autor

Szczerze to jeszcze troche pracy wymaga (ale dziekuje), kilka detali trzeba dociagnac. Fakt ze w mojej scence nie potrzeba az takich zblizen, ale dopracowac musze, zreszta dopiero sie tego ucze i idea bitwy bardzo mi sie podoba.

[jupi]

Napisano
  • Autor

A jednak znalazlem troche czasu, zmienily mni sie terminy wyjazdu i dalem rade. Oto skonczona scenka. Jak macie jakies uwagi to piszcie. Dzieki.[jupi]

Napisano
  • Autor

aha tekst dla jury:

wazka to konkretnie szablak krwisty, dlatego jest taka czerwoniutka, larwa motyla to nie wiem jakiego bo go sobie sam wymyslilem na poczatku i nie zmienilem (poprawilem tekstury i troszka ksztalt). Calosc pracy wykonana w 3dsmax 5 z final renderem stage1 i shag fur.

 

PS. Final render stage 1 ma taki niefajny bug jak renderuje dof\'a to nie dziala shag fur!!!!! i jak jest wlaczony antyaliasing to nie dziala dof. [no]

Napisano

Nie wiem czy nie odrobinę za mocne skrzydełka... te czarne linie. Całość bardzo przyjemna chociaż trochę siada przyłączenie nóżek.

Napisano

A jak zamienisz w shagu futro na geometrię? (oczywiście jak najmniej ścianek i łączeń, bo to waży potem ;) )

Napisano
  • Autor

A zamieniac na geometrie probowalem ale strasznie sie to mulilo, wrecz nie dalo sie pracowac a nie mowie o renderingu. A co do laczenia nozek to tak dziwnie to wyglada?

 

Dzieki.

Napisano

Mam nadzieję że nie mądrzę się za bardzo- jak będziesz miał mnie dosyć po prostu powiedz. Jak na ważkę nogi są chyba za krótkie i przechodzą w gruby tłów bez żadnego zgrubienia (u normalnego owada w tym miejscu są takie \"torebkowate\" zgrubienia. Fajna gąsiennica swoją drogą

Napisano
  • Autor

Hehe spoko, nie mam Cie dosyc i jest to dla mnie wazne ze komentujesz tym bezrdziej ze tak naprawde to moja 3 pracka w zyciu, ktora koncze. Mysle ze masz racje, nogi dodawalem na koncu i moglo mi troche nie wyjsc :-), ale caly czas sie ucze. Ale nie zmienie tego bo czasu malo i teksturek drugi raz nie chcialoby mi sie robic. A za gasiennice dziekuje miala byc papusna i slodka ;-)

 

:D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności