Napisano 19 Październik 200519 l pracka robiona na bitwe, niestety, lekko sie wyminalem z terminami.. no ale przynajmniej niechaj wpadnie do dzialu finished. oto i ona: troche technikalow: modelowane w 3dsmax i zbrush textury w photoshopie cos ponad 500k poly (wiekszosc poszlo na kapelusznika) bodaj 21 swiatel;) renderer V'ray lekka postprodukcja (film grain) c&c are welcomed:)
Napisano 19 Październik 200519 l przydal by sie troche wiekszy render. Nie bardzo widac te 21 swiatel, render srednio mi sie podoba, model bardzo ladny. pozdrawiam.
Napisano 19 Październik 200519 l Autor na zyczenie: duzy render wiekszosc swiatel ma multiplier w okolicach 0.3-0.4, takie tam detale;)
Napisano 19 Październik 200519 l :O Slabo widac to 500k poly :/ Jezeli renderujesz vray'em to po co robisz tyle swiatel ? Chyba ze renderowales bez GI, ale wtedy to wychodzi na to samo jezeli bys renderowal scalinem.