mt Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 pracka robiona na bitwe, niestety, lekko sie wyminalem z terminami.. no ale przynajmniej niechaj wpadnie do dzialu finished. oto i ona: troche technikalow: modelowane w 3dsmax i zbrush textury w photoshopie cos ponad 500k poly (wiekszosc poszlo na kapelusznika) bodaj 21 swiatel;) renderer V'ray lekka postprodukcja (film grain) c&c are welcomed:)
Ser Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 przydal by sie troche wiekszy render. Nie bardzo widac te 21 swiatel, render srednio mi sie podoba, model bardzo ladny. pozdrawiam.
mt Napisano 19 Październik 2005 Autor Napisano 19 Październik 2005 na zyczenie: duzy render wiekszosc swiatel ma multiplier w okolicach 0.3-0.4, takie tam detale;)
Baton Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 :O Slabo widac to 500k poly :/ Jezeli renderujesz vray'em to po co robisz tyle swiatel ? Chyba ze renderowales bez GI, ale wtedy to wychodzi na to samo jezeli bys renderowal scalinem.
polka dot Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 moze bys wlaczyl gi.. :) byloby milo
Rekomendowane odpowiedzi