Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rzeczywiscie ciemno to troche wygląda;/ Poprawiam...

Jednak na tym czarnym jeszcze zostawie( taki mi sie Mustandzik najbardziej podoba) A jak bedzie źle to zmienie na jakiś inny:)

Napisano

mi się ten czarny lakier podoba i wcale nie jest za ciemno (też mam LCD)

świetnie wkomponowane w fotkę (chyba że otoczenie też jest 3D :))

jedyne co mi się rzuciło w oczy, to trochę nienaturalnie wyglądające opony (może jakaś delikatna teksturka by się przydała?) oraz to, że podłoże jest zbyt rozmyte - za niska rodziałka tekstury lub fotki jako tła (w zależnosci czy fotka czy 3d)

Napisano

mkk3a - w erze hi-res hdri to nie jest takie osiagniecie ;) dyonizos - wlasnie, mogles jakiegos dofa dac, chocby takiego w pesie zeby nie rzucalo sie tak w oczy roznica ostrosci tlo - auto. a i referki jakies do tego mustanga sie przydalyby sie, bo jakis nie "tradycyjny" on jest :P

Napisano

Witam ponownie. Wielkie dzieki za rply:) A wiec od początku: jeżeli chodzi o tło to jest to mapa hdri hi-res z kolekcji DOSH'a( maja sporą rozdzielkę) Jeżeli chodzo o szyby to rzeczywiście sporo do zyczenia pozostawiaja ;/ (moze poprawie) Zamieszcam referki z których korzystałem . Aha, wystające "gary" są wyposarzeniem opcjonalnym :) Nad oponkami tez popracuje. Ciesze sie najbardziej ze autko również kobietom sie podoba (pozdro Ewelina )

Napisano

To jedna z niewielu samochodowych prac, ktora trzyma klimat... Fatkycznie 60 Sekund albo Bullit to pierwsze skojazenia. Przydala by sie tylko lepsza rozdzialka ale to pewnie spowodowane jest wielkoscia tla jakie ci sie udalo skombinowac, gdyby nie to praca bylaby rewelacyjna.

A siate mozesz pokazac?

Pozdr

Napisano
Zamieszcam referki z których korzystałem

 

Juz prawie napisałem, że drugi render zdecydowanie lepszy :P

Odbicie na bocznej szybie jest fe i chromowane obramowanie przedniej szyby chyba trochę za szerokie.

 

-1 za odbicie

-0,5 za obramowanie szyby

-0,5 za różnicę w ostrości model/tło

-1 że to kolejny mustang ;)

daje całkowicie subiektywne 7/10 :)

Napisano

powiedzcie jak to dziala? Mamy jakies zdjecie i wrzucamy do niego autko (tak jak u ciebie), ale skad wziales do tego taka sama mape hdri?? Jeszcze nie znam tej metody dlatego sie pytam ;)

Napisano

Hejka. Dzieki za wszystkie posty. Wiec tak:

Leru-----> chodziło o temat wątku?? Jak tak to zmieniłem :)

TrojkaT----> :)

Tymek---> hmmm, jestes kolejną osobą która na te rzeczy zwraca uwage( oczywiście słusznie) bede musiał poprawic :) niezgadzam sie za -1 ze to kolejny mustang, auto moim zdaniem jest tego warte, a jak widzisz ze mimo ze mustangów było sporo, to każdy jest inny :)

JohnZi-----> Jest to moje 2gie autko i tez ( jak początkujący) miałem z tym problem, wydaje mi sie ze rozwiązanie tkwi w dobrej mapie HDRI ( o dużej rozdzielczośc) wtedy wystarczy ze wrzucasz ją jako environment maxowskie , by sie renderowała jako tło, wpasowywujesz autko i jest ok, nie ma tam zadnej innej mapki niz to jedne HDRI (polecam z kolekcji DOSH'a)

Michajlo----> hehe jaki wlot? :)

Gadeon----> dzieki :)

PoZdRo

Napisano

tzn ze mapa hdri ktora masz to ona prezentuje calkiem inne otoczenie niz to ktore jest jako tlo? Jesli tak to wszystko sie wyjasnie, bo ja myslelem ze robiles swoje hdri tak zeby pasowalo do otoczenia nie bijcie:d

Napisano

heheh. w sumie nie, moze za bardzo skomplikowałem w poprzedniem poscie :) sorki jak tak :) a wiec od początku: mapa. którą widzisz jako tło i która sie odbija w karoseri, szybach itp to ta sama mapa, ten sam plik :) jeżeli chodzi swoje HDRI to jeszcze nie potrafie robić, uzyłem poprostu gotowego.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności