dyonizoss Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 Witam serdecznie. Postanowiłem zrobić sobie autko w maxie ( jest to mój 2 samochód) Jest to Ford Mustang Boss 429 ( mój ulubiony) nie jest co prawda idealny, ma sporpo bugów. C & C mile widziane. PoZdRo!!! link hi - res http://img453.imageshack.us/my.php?image=46sk.jpg edit: dodałem jeszcze wrsję red: http://img375.imageshack.us/my.php?image=czerwony1ok8ko.jpg
polka dot Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 ciemno na modelu, a jeszcze czarny lakier aj nic nie widac
dyonizoss Napisano 22 Październik 2005 Autor Napisano 22 Październik 2005 Hmmm. U mnie jest jasno, moze mam jakos monitor przestrojony, albo poprostu na LCD tak jest. Sprawdze u kumpla na monitorze, jak za ciemno to poprawie :)
polka dot Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 daj czerwony albo ssrebrny lakier i bedzie ql =]
dyonizoss Napisano 22 Październik 2005 Autor Napisano 22 Październik 2005 Rzeczywiscie ciemno to troche wygląda;/ Poprawiam... Jednak na tym czarnym jeszcze zostawie( taki mi sie Mustandzik najbardziej podoba) A jak bedzie źle to zmienie na jakiś inny:)
mkk3a Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 mi się ten czarny lakier podoba i wcale nie jest za ciemno (też mam LCD) świetnie wkomponowane w fotkę (chyba że otoczenie też jest 3D :)) jedyne co mi się rzuciło w oczy, to trochę nienaturalnie wyglądające opony (może jakaś delikatna teksturka by się przydała?) oraz to, że podłoże jest zbyt rozmyte - za niska rodziałka tekstury lub fotki jako tła (w zależnosci czy fotka czy 3d)
Knysha Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 Daj z innym lakierem. Za ciemno... EDIT: No i zapodaj siateczke z ms i bez :P
polka dot Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 troche to malo mustangowe, szyby strasznie krzywe. ale hdri masz ciekawe :)
GRiPi Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 mkk3a - w erze hi-res hdri to nie jest takie osiagniecie ;) dyonizos - wlasnie, mogles jakiegos dofa dac, chocby takiego w pesie zeby nie rzucalo sie tak w oczy roznica ostrosci tlo - auto. a i referki jakies do tego mustanga sie przydalyby sie, bo jakis nie "tradycyjny" on jest :P
Ewelina Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 o w mordę! jak z filmu "60 sekund" :D pięknie ;)
dyonizoss Napisano 22 Październik 2005 Autor Napisano 22 Październik 2005 Witam ponownie. Wielkie dzieki za rply:) A wiec od początku: jeżeli chodzi o tło to jest to mapa hdri hi-res z kolekcji DOSH'a( maja sporą rozdzielkę) Jeżeli chodzo o szyby to rzeczywiście sporo do zyczenia pozostawiaja ;/ (moze poprawie) Zamieszcam referki z których korzystałem . Aha, wystające "gary" są wyposarzeniem opcjonalnym :) Nad oponkami tez popracuje. Ciesze sie najbardziej ze autko również kobietom sie podoba (pozdro Ewelina )
Kulki Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 To jedna z niewielu samochodowych prac, ktora trzyma klimat... Fatkycznie 60 Sekund albo Bullit to pierwsze skojazenia. Przydala by sie tylko lepsza rozdzialka ale to pewnie spowodowane jest wielkoscia tla jakie ci sie udalo skombinowac, gdyby nie to praca bylaby rewelacyjna. A siate mozesz pokazac? Pozdr
Leru Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 dyonizoss -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
TrojkaT Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 mnie sie podoba ogolnie ;) zawsze mozna sie do czegos doczepic ale ja czepiac sie tu nie bede keep on going
Tymek Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 Zamieszcam referki z których korzystałem Juz prawie napisałem, że drugi render zdecydowanie lepszy :P Odbicie na bocznej szybie jest fe i chromowane obramowanie przedniej szyby chyba trochę za szerokie. -1 za odbicie -0,5 za obramowanie szyby -0,5 za różnicę w ostrości model/tło -1 że to kolejny mustang ;) daje całkowicie subiektywne 7/10 :)
JohnZi Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 powiedzcie jak to dziala? Mamy jakies zdjecie i wrzucamy do niego autko (tak jak u ciebie), ale skad wziales do tego taka sama mape hdri?? Jeszcze nie znam tej metody dlatego sie pytam ;)
Michajlo Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 Ten "Wlot powietrza" na masce jakiś jak dla mnie zaduży.
dyonizoss Napisano 25 Październik 2005 Autor Napisano 25 Październik 2005 Hejka. Dzieki za wszystkie posty. Wiec tak: Leru-----> chodziło o temat wątku?? Jak tak to zmieniłem :) TrojkaT----> :) Tymek---> hmmm, jestes kolejną osobą która na te rzeczy zwraca uwage( oczywiście słusznie) bede musiał poprawic :) niezgadzam sie za -1 ze to kolejny mustang, auto moim zdaniem jest tego warte, a jak widzisz ze mimo ze mustangów było sporo, to każdy jest inny :) JohnZi-----> Jest to moje 2gie autko i tez ( jak początkujący) miałem z tym problem, wydaje mi sie ze rozwiązanie tkwi w dobrej mapie HDRI ( o dużej rozdzielczośc) wtedy wystarczy ze wrzucasz ją jako environment maxowskie , by sie renderowała jako tło, wpasowywujesz autko i jest ok, nie ma tam zadnej innej mapki niz to jedne HDRI (polecam z kolekcji DOSH'a) Michajlo----> hehe jaki wlot? :) Gadeon----> dzieki :) PoZdRo
JohnZi Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 tzn ze mapa hdri ktora masz to ona prezentuje calkiem inne otoczenie niz to ktore jest jako tlo? Jesli tak to wszystko sie wyjasnie, bo ja myslelem ze robiles swoje hdri tak zeby pasowalo do otoczenia nie bijcie:d
dyonizoss Napisano 25 Październik 2005 Autor Napisano 25 Październik 2005 heheh. w sumie nie, moze za bardzo skomplikowałem w poprzedniem poscie :) sorki jak tak :) a wiec od początku: mapa. którą widzisz jako tło i która sie odbija w karoseri, szybach itp to ta sama mapa, ten sam plik :) jeżeli chodzi swoje HDRI to jeszcze nie potrafie robić, uzyłem poprostu gotowego.
JohnZi Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 aha ja poprostu myslalem ze to masz dwie osobne rzeczy :)
Rekomendowane odpowiedzi