MatPat Napisano 24 Październik 2005 Share Napisano 24 Październik 2005 Jakiś czas temu zauważyłem fajny temat o materiałach/shaderach ;), który chyba jednak poległ. Ponieważ sam mam z nimi dużo problemów, będę robił i pokazywał co mi wychodzi, mam nadzieje że coś doradzicie, jak uzyskać porządany efekt. Zachęcam do robienia własnych shaderów i wstawienia ich do tego tematu. Oczywiście gdy shader będzie gotowy będize można go ściągnąć. Temat jest sprecyzowany. Będzie tylko guma i wszystkie gumo-podobne draństwa (gładka, chropowata, z parciała itp). Jak ktoś chce plastik, szkła, metale niech założy osobny temat. Sam pewnie za jakiś czas założe kolejny. Tutaj tylko guma. Czy to wygląda na gume w ogóle ;)? Pozowołiłem sobie zrobić podobną kulkę. Wszelkie sugestie co do formuły tematu mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michajlo Napisano 25 Październik 2005 Share Napisano 25 Październik 2005 Tak jakby guma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MindStorm Napisano 25 Październik 2005 Share Napisano 25 Październik 2005 Mi to wygląda bardziej na piankę czy jakąś taką gęstą gąbkę. Na pierwszy rzut oka to taką średnia guma. :) dopracuj, pokombinuj może wyjdzie lepsza. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 25 Październik 2005 Share Napisano 25 Październik 2005 dla mnie to miekki plastik, taki co z niego robia koncowki do dlugopisow (nie mam lepszego przykladu :d) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatPat Napisano 25 Październik 2005 Autor Share Napisano 25 Październik 2005 bleee po nocy też sądze że za bardzo się błyszczy. Czy można jakoś ustawić żeby tylko krawędzie odbijały mocniej światło, a płaska powierzchnia prawie w ogóle. Czy już coś wymyślam? Może teraz lepiej... zaczynam plątac z tymi sasmymi ustawieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 25 Październik 2005 Share Napisano 25 Październik 2005 gorne bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 25 Październik 2005 Share Napisano 25 Październik 2005 nie poległ tylko ochotników nie ma :P my nie będziemy karmić nonstop :) troche inicjatywy jak zrobisz to tam wrzucisz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatPat Napisano 26 Październik 2005 Autor Share Napisano 26 Październik 2005 Dobra to jakieś nowe. Z parciałą guma, nawet nie wiem czy dobrze bo nie mam żadnej przysobie i dawno takiej nie widziałem ale chyba podobnie do tego wygląda. No i jeszcze próbuje uzyskać shader dla gumy oponopodobnej takiej dopiero co po pielęgnacji, gorszej jakości z z jakimiś wypukłuściami - przynajmniej takie ma opona przy moim rowerze. Piszcie co zmienic, może specular za duży. Mi trudniej samemu ocenić. Jak coś wam się już podoba to piszcie to zostawie w spokoju i wstawie materiał do pobrania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 26 Październik 2005 Share Napisano 26 Październik 2005 hmm na tych kulkach powinienes na kazdej czesci dawac inne speculary to by było szybciej i łatwiej ;) 3m sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatPat Napisano 26 Październik 2005 Autor Share Napisano 26 Październik 2005 Na małej kulce inny specular, na dużej inny, czy o co ci chodzi z tymi częściami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się