Napisano 25 Październik 200519 l Może mi ktoś powiedzieć jak zrobić teksturę dla przedmiotu by ten świecił własnym światłem ? Pozdrawiam
Napisano 25 Październik 200519 l w programie 2d malujesz mape. na czarno kolorujesz miejsca ktore nie maja swiecic a na bialo te ktore maja. nastepnie w materiale standard, pod slot "self illumination" wczytujesz ta swoja mape nie zapomnij o uvw map, bo czasem nie wychodzi tak jak trzeba :D
Napisano 25 Październik 200519 l Oi le pamiętam, przy użyciu "Advanced Lighting" można też coś takiego zrobić. Efekty są dużo bardziej realistyczne.
Napisano 25 Październik 200519 l Musisz uzyc Skylight z Tracerem lub Radiosity. W Help maxa jest pokazane jak coś takiego zrobić, z tego co pamiętam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto