_Mich@l_ Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Jestem tu nowy. Mam 3d studio maxa 6. Chciałbym, aby model zrobiony w nim mógł zostac importowany do zmodelera bez utraty niczego w nim. Jest taka możliwość? Chodzi mi o grę: 18 wheels of steel pedal to the metal. Robię do tej gry ciężarówki nowe. Jestem w tym początkujacy. Na tym forum raczej nie mogę się zapewne zapytać jak potem ten model do gry wpakować. Jak dostanę odpowiedź na to to mnie bardzo ucieszy, a jak nie to porsze o podanie możliwości zapisu do formatu *.psm przez 3ds6 lub import do zmoda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Nie znam zmodelera. Napisz jakie formaty umie on wczytać. Jeżeli chodzi o modele do gry to chyba najlepiej przenieść je z maksia do zmodelera (o ile zmodeler go umie wczytać) formatem .obj Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mich@l_ Posted October 26, 2005 Author Share Posted October 26, 2005 zmoda dopiero ściagam, powiem zaniedługo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 zmoda dopiero ściagam, powiem zaniedługo lol tego jeszcze niegrali :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 przynajmniej szczery... :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mich@l_ Posted October 31, 2005 Author Share Posted October 31, 2005 sorry, ze tak długo, lae dostępu do neta nie miałem. po właczeniu opcji import zmod pokazuje że otworzy: pmg, v30, bym, dff, mesh, psm, syc, 3da, z3d i to jakieś z gier są. Moze jest jakiś plug do 3ds 6 zapisywał do tych formatów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
illy Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 ktos robi tutaj samochodzy do tej gry, poszukaj po forum i spytaj sie na gg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now