kondrad Napisano 27 Październik 2005 Napisano 27 Październik 2005 powtarzam sie może ale mam problem z gładkością ... próbuje wszytkich opcji edit poly ale wychodzi mi cos takiego jak na foto pytanie moje brzmi czy musze poprostu "rzeźbić " czy zaczynać od początku i uwarzać na to jak dodaje powierzchnie ? czy da sie to jakos wygładzić ??? tzn jak ???
Hindus Napisano 28 Październik 2005 Napisano 28 Październik 2005 po 1) pokazuj nam siatki 2) unikaj trójkątów w siatce 3) na początek wez sobie może jakies proste tutki przerób 4) nie ma takiej możliwosc - najlepiej ręcznie wszystko robic za pomocą vertexów
kondrad Napisano 28 Październik 2005 Autor Napisano 28 Październik 2005 ok włąsnie o to mi chodziło tzn czy mam poprostu rzeźbić a oto siatka :) amatorka :p
Hindus Napisano 28 Październik 2005 Napisano 28 Październik 2005 no pewnie sam widzisz - koło nadkola jest nie dobrze - ujmując to w ten sposób ;) oblukaj siatki kogos kto ma fajne modeliki - sporo ich na necie i postaraj sie anazilowac - pamietaj o istocie opcji chamfer i wielu innych i przedewszystkim tak jak napisałem - obserwuj siatki.
kondrad Napisano 28 Październik 2005 Autor Napisano 28 Październik 2005 tzn odwarze sie spytac jaka jest istota opcji chamfer :)???
piotrek Napisano 28 Październik 2005 Napisano 28 Październik 2005 Jeśli nie wiesz jak działa chamfer, to poczytaj o tym w helpie - tam jest to chyba najlepiej wytłmaczone. Chamfer jest także bardzo przydatny gdy będziesz używał meshsmootha - pozwala zachować ostre krawędzie przy wygładzonym modelu.
illy Napisano 29 Październik 2005 Napisano 29 Październik 2005 chamfer robi z jednego edge 2. Po nadaniu Meshsmooth iterations 1 bedziesz miec tam bodajze 4. Czyli im wiekszy MS tym wieksze zageszczenie siatki w tym miejscu. Potrenuj na prostych brylach dzialanie chamfer i ms naraz. Jakie boxy itd
kondrad Napisano 29 Październik 2005 Autor Napisano 29 Październik 2005 ok dzięki za rade !! pozdrawiam!!
kondrad Napisano 29 Październik 2005 Autor Napisano 29 Październik 2005 a co powiecie na temat modelawania nurbs??
piotrek Napisano 29 Październik 2005 Napisano 29 Październik 2005 W maxie odpada. Zaiwestuj w np. Rhinoceros'a.
kondrad Napisano 29 Październik 2005 Autor Napisano 29 Październik 2005 mam kolejne pytanie :) już mi troche lepiej poszło z ta siadką ale mam nadzieje ze zauwarzycie nie równości na masce nie moge tych edge wyrównać do jednego poziomu minimalny ruch reki i lipa nie ma gładkiej powieszchni moje pyt brzmi czy musze poprosić chirurga żeby te edge wyrównał do jegnego poziomu czy jest jakas opcja w 3d maxie która mi pomoże ?? pozdrawiam1!
streaker Napisano 29 Październik 2005 Napisano 29 Październik 2005 View Align, Grid Align, Make Planar, X, Y, Z w editable poly
kondrad Napisano 29 Październik 2005 Autor Napisano 29 Październik 2005 ok dzieki ale zaraz pogryze monitor!!! wszystkie edge mam na tym samym poziomie względem osi z a i tak sa take fale na masce teraz pytanie czy za siatka jest zbyt gesta cze na odwrót ?..... bede próbować ale pisze dlatego że może w czymś innym jest przyczyna ...
kondrad Napisano 29 Październik 2005 Autor Napisano 29 Październik 2005 wiem spróbuje jesszcze zagęścic siatke maski w zdłuż bo teraz edge sa tylko w poprzek? :/
kondrad Napisano 30 Październik 2005 Autor Napisano 30 Październik 2005 to nic nie daje cały czas mam te fale na masce :/....
Knysha Napisano 30 Październik 2005 Napisano 30 Październik 2005 kondrad - wiesz co to jest 'Edytuj'? Przerob pare tutoriali - naprawde pomoga i wytlumacza wiele rzeczy...
Rekomendowane odpowiedzi