Skocz do zawartości

Plane normalem zwrócony do kamery


Gość skit

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

w sumie zle sie wyraziłem....chodiz mi o taki motyw....widizałem ostatnioo Demo prog. Speed Tree, i tam liscie drzewa= plane z tekstura+alpha mapa tylko ze ten plane zawsze jest zwrócony w strone kamerki, czy da sie taki efekt uzyskac na poziomie modelu w 3dsmax...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej wejdz do Display i odznacz opcje Backface Culling w zakladce Display Options ;]

to taka optymalizacja mająca na celu ukrywanie faców nie widocznych dla kamerki ktora i tak gowno daje :)

juz lepszy visiblity culling itp wiec nie wiem po co to nadal w maxie jest :/

drugi sposob to odpowiednio manipulowanie normalnymi ale mysle ze to nie jest ci potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale bez skyptu >>> zrób se szpreja i ustaw obiekt jaki wypluwa jako plane, pobaw sie ustawieniami żeby sie nieruszał i spoglądał normalem na kamerke – nie pamiętam ale bodajże opcja facing w ustawieniach generowania cząsteczek,,

możesz użyć tagże na panelu z animką opcji look at cośtam wybiera sie 2 obiekty >>> jeden patrzy a drugi służy jako cel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności