Gość skit Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 Witam, może ma ktoś pomysł jak zrobić, żeby plane był zawsze zwrócony Normalem do kamery(faced)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 To chyba zależy od silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość skit Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 w sumie zle sie wyraziłem....chodiz mi o taki motyw....widizałem ostatnioo Demo prog. Speed Tree, i tam liscie drzewa= plane z tekstura+alpha mapa tylko ze ten plane zawsze jest zwrócony w strone kamerki, czy da sie taki efekt uzyskac na poziomie modelu w 3dsmax... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 hej wejdz do Display i odznacz opcje Backface Culling w zakladce Display Options ;] to taka optymalizacja mająca na celu ukrywanie faców nie widocznych dla kamerki ktora i tak gowno daje :) juz lepszy visiblity culling itp wiec nie wiem po co to nadal w maxie jest :/ drugi sposob to odpowiednio manipulowanie normalnymi ale mysle ze to nie jest ci potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 To nie jest pytanie do game art ;) w maksie możesz to uzyskać constraintem Look At - więcej w helpie. EDIT: w!e8, chyba nie o to mu chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 Takie rzeczy robi sie skryptami, max ma nawet juz taki gotowy "tut_billboard_01.ms". Zaznaczasz kamere oraz planey odpalasz skrypt i gotowe. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosmoski Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 Ale bez skyptu >>> zrób se szpreja i ustaw obiekt jaki wypluwa jako plane, pobaw sie ustawieniami żeby sie nieruszał i spoglądał normalem na kamerke – nie pamiętam ale bodajże opcja facing w ustawieniach generowania cząsteczek,, możesz użyć tagże na panelu z animką opcji look at cośtam wybiera sie 2 obiekty >>> jeden patrzy a drugi służy jako cel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sartr Napisano 30 Październik 2005 Share Napisano 30 Październik 2005 chodzi Ci zapewne o bilbordy - wiekszosc silnikow ma to z automatu, a jesli to niema byc do gier to kontroler look at powinien załatwic sprawe jak to juz powiedzieli przedmowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się