Napisano 29 Październik 200519 l Witam, może ma ktoś pomysł jak zrobić, żeby plane był zawsze zwrócony Normalem do kamery(faced)...
Napisano 29 Październik 200519 l w sumie zle sie wyraziłem....chodiz mi o taki motyw....widizałem ostatnioo Demo prog. Speed Tree, i tam liscie drzewa= plane z tekstura+alpha mapa tylko ze ten plane zawsze jest zwrócony w strone kamerki, czy da sie taki efekt uzyskac na poziomie modelu w 3dsmax...
Napisano 29 Październik 200519 l hej wejdz do Display i odznacz opcje Backface Culling w zakladce Display Options ;] to taka optymalizacja mająca na celu ukrywanie faców nie widocznych dla kamerki ktora i tak gowno daje :) juz lepszy visiblity culling itp wiec nie wiem po co to nadal w maxie jest :/ drugi sposob to odpowiednio manipulowanie normalnymi ale mysle ze to nie jest ci potrzebne
Napisano 29 Październik 200519 l To nie jest pytanie do game art ;) w maksie możesz to uzyskać constraintem Look At - więcej w helpie. EDIT: w!e8, chyba nie o to mu chodzi...
Napisano 29 Październik 200519 l Takie rzeczy robi sie skryptami, max ma nawet juz taki gotowy "tut_billboard_01.ms". Zaznaczasz kamere oraz planey odpalasz skrypt i gotowe. Pozdrawiam.
Napisano 29 Październik 200519 l Ale bez skyptu >>> zrób se szpreja i ustaw obiekt jaki wypluwa jako plane, pobaw sie ustawieniami żeby sie nieruszał i spoglądał normalem na kamerke – nie pamiętam ale bodajże opcja facing w ustawieniach generowania cząsteczek,, możesz użyć tagże na panelu z animką opcji look at cośtam wybiera sie 2 obiekty >>> jeden patrzy a drugi służy jako cel
Napisano 30 Październik 200519 l chodzi Ci zapewne o bilbordy - wiekszosc silnikow ma to z automatu, a jesli to niema byc do gier to kontroler look at powinien załatwic sprawe jak to juz powiedzieli przedmowcy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto