Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, może ma ktoś pomysł jak zrobić, żeby plane był zawsze zwrócony Normalem do kamery(faced)...

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w sumie zle sie wyraziłem....chodiz mi o taki motyw....widizałem ostatnioo Demo prog. Speed Tree, i tam liscie drzewa= plane z tekstura+alpha mapa tylko ze ten plane zawsze jest zwrócony w strone kamerki, czy da sie taki efekt uzyskac na poziomie modelu w 3dsmax...

Napisano

hej wejdz do Display i odznacz opcje Backface Culling w zakladce Display Options ;]

to taka optymalizacja mająca na celu ukrywanie faców nie widocznych dla kamerki ktora i tak gowno daje :)

juz lepszy visiblity culling itp wiec nie wiem po co to nadal w maxie jest :/

drugi sposob to odpowiednio manipulowanie normalnymi ale mysle ze to nie jest ci potrzebne

Napisano

To nie jest pytanie do game art ;)

 

w maksie możesz to uzyskać constraintem Look At - więcej w helpie.

 

EDIT: w!e8, chyba nie o to mu chodzi...

Napisano

Takie rzeczy robi sie skryptami, max ma nawet juz taki gotowy "tut_billboard_01.ms". Zaznaczasz kamere oraz planey odpalasz skrypt i gotowe. Pozdrawiam.

Napisano

Ale bez skyptu >>> zrób se szpreja i ustaw obiekt jaki wypluwa jako plane, pobaw sie ustawieniami żeby sie nieruszał i spoglądał normalem na kamerke – nie pamiętam ale bodajże opcja facing w ustawieniach generowania cząsteczek,,

możesz użyć tagże na panelu z animką opcji look at cośtam wybiera sie 2 obiekty >>> jeden patrzy a drugi służy jako cel

Napisano

chodzi Ci zapewne o bilbordy - wiekszosc silnikow ma to z automatu, a jesli to niema byc do gier to kontroler look at powinien załatwic sprawe jak to juz powiedzieli przedmowcy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności