TrojkaT Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 czesc http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=25507 chcialbym zeby mi ktos napisal jakm moge takiec cos osignac jak na zdjeciu, a mianowicie chodzi mi o cala scene. Przykladowo tez mam samochod i chce go umiesci w tle tak jak kolega na zdjeciu probowalem i mi jakos nie wychodzi :( dzieki panowie za pomoc ;]
xeav Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=623
polka dot Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 bo to nie jest zdjecie tylko hdri 360x360 pokaz co ci wyszlo
TrojkaT Napisano 31 Październik 2005 Autor Napisano 31 Październik 2005 kome wiem ze hdri zaraz wrzuce :)
TrojkaT Napisano 31 Październik 2005 Autor Napisano 31 Październik 2005 mam takie cos na poczatek :) totalna klapa
Hindus Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 nie wiem jaki tam typ masz ustawiony ale jakos dziwnie wygląda to po pierwsze , po drugie zmien hdrii - po trzecie to nic specjalnego - zwykłe hdrii i model z lakierem nałożonym - gdzie tu jakies schody masz ?
Tymek Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 To hdri nie ma przypadkiem mapowania Screen zamiast Spherical environment? Poza tym coś z Environment jest nie tak, bo przy tej mapie samochód powinien być pomarańcowy, więc ona raczej w ogóle niczego nie oświetla.
TrojkaT Napisano 31 Październik 2005 Autor Napisano 31 Październik 2005 hm u mnie jest auto ktore wisi na zdjeciu :) a w ty przykaldzie jest ok wszystko to wyglada nie naturalnie, wrzucilem tylko hdri to environment ? Edit: tymek a gdzie ja to moge zmienic uzywam menatala ? (hdri)
Tymek Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 powinno być w hdri w environment i przy okazji zaznaczone pole Use map. U ciebie to wygląda jakby mapa była tylko tłem dla rendera a samochód był oświetlony default light. EDIT: Jak widzisz, Bzyku się wyrwał ;)
Bzyku Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 w mentalu musisz osobno wyrenderowac samochod oddzielnie cien ze swiatla jak np. gdyby bylo slonce i osobno ambient occlusion potem to w Photoshopie zlozyc do kupy inaczej mentala sie nei okielzna gdzie znjadziesz heh cool ciekawie coordinate>>mapping >>"spherical"(czy jakos tak)
TrojkaT Napisano 31 Październik 2005 Autor Napisano 31 Październik 2005 bzyku - dzieki bede probowal Tymek - mam takie cos
Bzyku Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 he ale bez podloza to on zawsze bedzie wisial w powietrzu :) chyba za daleko chcesz siegnac najpierw podstawy HDRI
TrojkaT Napisano 31 Październik 2005 Autor Napisano 31 Październik 2005 dobra jest podloze teraz tylko dobra mapka na podlozelk, oswietlenie i to na tyle ?
dariusz Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 popatrz na tutka ktorego zamiescil xeav, na plane masz dac mattte/shadow
hcpiter Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 Przeciez nic nie zmieniłes w oswietleniu, juz po tylu testach powinno by ci coś wyjść, włącz chociać GI !
Tymek Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 Wstaw Skylight w scenę, podepnij do niego hdri i w ustawieniach mentala włącz GI i Final gather. EDIT: Bez GI? No jak, że niby bez? To ja przepraszam i z uwagą słucham kolejnych potencjalnych wskazówek ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się