kondrad Napisano 1 Listopad 2005 Share Napisano 1 Listopad 2005 od prawie tgodnia mecze sie z siadką samochodu tzn narazie próbuje zrobić tylko maske wzasadzie to tylko zderzak i swiatła oglądam różne siatki innych osób i każda jest innaczej zrobiona pytanie brzmi: 1- do których lini najpierw prowadzić edge ? 2- czy najpierw zrobic równy przód i potem wytłaczac zderzak dorysowywać światła .. ? próbuje na wszystkie sposoby jak juz zrobie jakis zderzak to potem swiateł nie moge robić tzn miejsca na swiatła ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aspenboy Napisano 1 Listopad 2005 Share Napisano 1 Listopad 2005 Nie jestem fachowcem od modelowania samochodów, ale moim zdaniem powinieneś obejrzeć jakiś tutorial, najlepiej videotutorial. Dobre (bo darmowe) są na http://www.3d-palace.com, m.in. jest tam videotutek o modelowaniu audi A3. Wystarczy się zarejestrować i ściągnąć :) Generalnie, każdy będzie miał trochę inne podejście do wymodelowania tego samego samochodu, musisz znaleźć sposób który będzie Ci odpowiadał najbardziej. Niektórzy modelują od ogólnej formy stopniowo zarysowując detale, a niektórzy wolą np. zrobił dokładnie błotnik, potem dokładnie zderzak itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 1 Listopad 2005 Share Napisano 1 Listopad 2005 Ciągnij dalej nadkole a pozniej juz sie zastanowisz co wolisz dalej, ale polecam pozniej maske. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 1 Listopad 2005 Share Napisano 1 Listopad 2005 tak jak mówi hcpiter najlepiej chyba zaczynać od nadkola a poźniej, w którą stronę już chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 1 Listopad 2005 Autor Share Napisano 1 Listopad 2005 no ok ale najpierw najlepiej chyba zrobic ogólny zarys auta potem dodawac detale typu swiatła zderzak itp itd ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 1 Listopad 2005 Share Napisano 1 Listopad 2005 ehhh to zalezy od ciebie jak ci wygodnie jedni robia najpierw zarys inni odrazu detale tak samo jak zaczynasz model jedni zaczynaja od nadkolainni (ja) od maski wybor nalezy do ciebie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 1 Listopad 2005 Share Napisano 1 Listopad 2005 nie, lepiej jest przygotowac od razu siatke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 1 Listopad 2005 Share Napisano 1 Listopad 2005 illy no tu moglbym sie klucic bo mi sie wydaje ze lepiej zarys (oczywiscie dla mnie lepiej) ale kazdy robi jak mu wygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 1 Listopad 2005 Autor Share Napisano 1 Listopad 2005 no własnie bo jak próbuje zrobić odrazu siatke i detale to sie gubie ,,, :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 1 Listopad 2005 Share Napisano 1 Listopad 2005 chodzi mi o to zeby przygotowac przy pierwszym podejsciu srednioszczegolowa siatke, ja nie robie nigdy listew, klamek i migaczy na karoserii, ale chamfer mam wszedzie bo nie umiem sobie wyobrazac inaczej bryly auta niz gotowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 2 Listopad 2005 Autor Share Napisano 2 Listopad 2005 no ok mam taka siatke sciagnołem video tutki z audi A3 on zaczyna od dachu ja od nadkola ale teraz próbuje wyciać otwory na swiatła i części w zderzaku .... na tym tutku jak uzywa cut to mu tak ładnie to wychodzi pozatem chyba mam zle siatke ułożoną np swiatła ....im wiecej dodaje cieć tym potem bardziej mam pokrzywioną karoserje :/..... juz woogle nie mówie o wycieciu miejsca w błotniku.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi