Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich forumowiczów, postanowilem sobie zmodelowac obelisk nie bedzie to trudny model ale trzeba odczegos zacząć. Poniżej zamieszczam Koncept modelu i pierwszy render, nie bedzie to w 100% model jaki jest na kartce pozmieniam troche.

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm.... jak narazie to za mało do oceniania :] Dziwne te czarne dziury na podstawie, zrób więcej i fajnie oświetl, a będzie git. Może otexturuj go jakoś tak po "Majowemu". Jeśli wyjdzie Ci podobnie jak na obrazku namalowanym na lekcji to będzie fajnie :D Powodzenia ;)

Napisano

BuuuuuFffffff... textruki troche do wymiany powinny pójść... Bumpa większego daj. Na łączeniach widać dziury... Chodzi mi o te takie na krawędziach tych zapadnięć w podstawie. Ogólnie fajnie :D

Napisano

Ok dodaje update, postanowiłem ze texturami zajme sie na końcu. Bylbym też wdzieczny jak by mi ktos pomógl w texturowaniu. Pozdro.

Napisano

Zamieszczam Update, Zoom dla shadea, i shader run dalem scenke ciemna bo scena koncowa bedzie ciemna pozostawiam do oceny.:)

Napisano

Postanowilem nie robic calej scenki, musze sie jescze poduczyc, kidys moze wróce do tego modelu i zrobie świetna scenke to wam moge obiecac. Ponizej final version obelisk

renderforum0gc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności