Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich forumowiczów, postanowilem sobie zmodelowac obelisk nie bedzie to trudny model ale trzeba odczegos zacząć. Poniżej zamieszczam Koncept modelu i pierwszy render, nie bedzie to w 100% model jaki jest na kartce pozmieniam troche.

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm.... jak narazie to za mało do oceniania :] Dziwne te czarne dziury na podstawie, zrób więcej i fajnie oświetl, a będzie git. Może otexturuj go jakoś tak po "Majowemu". Jeśli wyjdzie Ci podobnie jak na obrazku namalowanym na lekcji to będzie fajnie :D Powodzenia ;)

Napisano
  • Autor

Update: Dodalem texturki, i poprawilem te dziury moze jeszcze dzisiaj wżuce jakis update.

Napisano

BuuuuuFffffff... textruki troche do wymiany powinny pójść... Bumpa większego daj. Na łączeniach widać dziury... Chodzi mi o te takie na krawędziach tych zapadnięć w podstawie. Ogólnie fajnie :D

Napisano

poza tym ... obelisk z cegiel a nie litej skaly ? ;]

 

pozdrawiam i powodzenia zycze

Napisano
  • Autor

Ok dodaje update, postanowiłem ze texturami zajme sie na końcu. Bylbym też wdzieczny jak by mi ktos pomógl w texturowaniu. Pozdro.

Napisano
  • Autor

Zamieszczam Update, Zoom dla shadea, i shader run dalem scenke ciemna bo scena koncowa bedzie ciemna pozostawiam do oceny.:)

Napisano

Słuchaj się xeav..... Jak będzie troszke jaśniej to myśle że wszystko będzie fajnie wyglądało skoro to ma być ciemna scena :)

Napisano
  • Autor

Postanowilem nie robic calej scenki, musze sie jescze poduczyc, kidys moze wróce do tego modelu i zrobie świetna scenke to wam moge obiecac. Ponizej final version obelisk

renderforum0gc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności