F.T.O Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Witam wszystkich, mam kilka małych pytań: 1.Jak robię płaszczyznę to jest widoczna tylko z jednej strony, jak to zmienić. 2. Dlaczego to co jest pokazane na obrazku mi nie wychodzi ? Skopiowane linie nie mają face. 3.Jak połączyć dwa obiekty Vertexsami ? Z góry dzięki i sory za błędy w pisowni angielskiej :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 1. w material editor zaznacz opcje 2-sided 2.a miales wcisniety shift?? 3. pierw dajesz attach (jak obiekty nie sa polaczone w jeden) pozniej laczysz vertexy funkcja weld lub target weld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 1. kliknij prawym przyciskeim na nazwe widoku (np. perspective) i włącz 2-sided (i tak samo w render dialog - nacisnij F10 i zaznacz force 2 sided) 2. to jest obiekt poly (jesli myslisz o spline to nie mozesz tak zrobic) , w modyfikatorze edit poly lub po przekonwertowaniu obiektu do editable poly przechodzisz w subedit : Edge (skrot do tego to "2") zaznaczasz te krawędzie , i z przytrzymanym shiftem przesuwasz w gore lub z przytrzymanym shiftem skalujesz 3. włącz helpa maxa i poczytaj o funkcji "weild" (znajdziesz ją poprzez wpisanie nazwy w wyszukiwarce helpa) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aspenboy Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 hmm... a propos pkt. 1. - u mnie, żeby zobaczyć "drugą" stronę siatki, musiałem wyłączyć "backface cull on object creation" w głównych ustawieniach \ viewport settings. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 [..] poczytaj o funkcji "weild" [..]"Weld" gwoli scislosci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
F.T.O Posted November 5, 2005 Author Share Posted November 5, 2005 1.Zadziałała opcja Marcina 2.Wiem w czym był błąd, trzeba to zrobić w editable mesh a nie w editable poly, jak ja to próbowałem. 3.Ten Weld nie działa, może robie to źle. Ale kumpel z kalsy mi podpowiedział żeby zrobić collapse, i usunąć face w miejscu złączenia. I wszystko działa. Dzięks wam za fatyge :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
illy Posted November 5, 2005 Share Posted November 5, 2005 ad 3 jesli chcesz polaczyc dwa boxy w jeden prostopadloscian to musisz usunac te scianki ktore beda polaczone zanim zweldujesz wierzcholki parami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now