Hindus Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 od czego te babole czarne ? vraymtl + vraylight - nie czaje.
AGmakonts Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 a co to za shader, szkło jakieś, jesli szkło to miałem coś podobnego robiło się przy skopanej siatce i wysmoothowaniu zwykle leczyłem weldem
Hindus Napisano 6 Listopad 2005 Autor Napisano 6 Listopad 2005 vraymtl + mały reflect + glos na 0.8 nic wiecej.
AGmakonts Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 ok, wysiadam, nie mam pojęcia tylko się upewnie, nie masz skopiowanych obiktów jeden w drugim?
Hindus Napisano 6 Listopad 2005 Autor Napisano 6 Listopad 2005 nie - jak wyłączam Gi to renderuje dobrze bez tych gówien ale to normalne chyba :/ dobra spróbuje bez gi i zbacze jak to wygląda. dzięki.
piotrek Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 Może nieodpowiedni radius w fotonach albo co takiego?
polka dot Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 hie hie hiehie dobrze ci tak :> ja stawiam na to ze zaznaczyles w materiale reflect interpolation a jak nie to przyslij scene pozdr
RA Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 A nie wlaczyles "show samples" w irr. mapie przypadkiem?
polka dot Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 zupelnie inaczej by to wygladalo, zielone kropki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się