Gość roksel Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 Witam Zaczynam przygodę z 3d. Pierwsza moja praca to Partenon... w 95% wykonana w Maxie... tło i textury w ps'ie... Technika podstawowa czyli modyfikacja boxów i innych brył... Bardzo proszę o uwagi... Screen 1: http://info.wsisiz.edu.pl/~roksela/projekty/partenon.jpg Screen 2 (bez depth of field): http://info.wsisiz.edu.pl/~roksela/projekty/partenon1.jpg pzdr Rox
arcade Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 Heja trochę za ciemne rendery, całość wygląda dość oldskulowo ;) nieciekawe materiały, brak realizmu. No ale jak na początki to jest lepiej niż dobrze :] Witam na forum :]
piotrek Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 Właśnie - oświretlenie pozostawia wiele do życzenia. Szkoda, że to scanline.
mkk3a Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 no niby szkoda, że scanline, ale w scanlinie też można dać skylighta, rozproszone światło itp. (od wersji 5.0). wystarczy właczyć advanced light i bedzie o niebo lepiej wyglądało
Gość roksel Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 no właśnie popróbuje troche ze advanced light - odstraszał mnie na starcie czas randerowania :P pzdr Rox
streaker Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 1. Co to za dziura na pierwszym planie ? 2. Jeżeli czas renderów Light Tracera cie przeraża to bardzo mi przykro, potem będzie tylko gorzej... (w mierę jak bedziesz poznawał nowe rzeczy i je wykorzystywał)
Gość roksel Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 Dziura to moja wizja... coś co to by przyciągało uwagę... Mają to być jakieś podziemia... jak się przyjrzysz to zobaczysz schody... jakas mgla niczym z krypty wychodzi... mialo to nadawac pewnego charakteru... ale z tego co widze niezbyt Wam się podoba... trudno - macie prawo - jednak bez tego scena była by taka sztuczna - pusta... pzdr Rox
Kuciel Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 hmm mysle ze pownienes poprawic oswietlenie podnac co to GI itd :)
Baldack Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 no moze i niezle wyglada od strony modelu ale compositing & lighting lezy 2 metry ponizej morza...popracuj...ubajeruj i bedzie dobrze
tyfek Napisano 16 Listopad 2005 Napisano 16 Listopad 2005 wg mnie za mało światła i co ma wogóle znaczyć ta jasna plama, to jest jakaś przepaść czy co???
Rekomendowane odpowiedzi