Napisano 10 Listopad 200519 l mam bardzo wielki problem i nei potrafie sobie z nim poradzic.. a mianowicie chce uzyskac efekt miedzi na takim prostym obiekcie ale za cholere mi sie nie udaje, nie moge zrobic nawet materialu odbijajacego swiatlo.. a najlepiej to cos takiego jak tutaj na przecieciu prosze was bardzo o pomoc.. pewnie zajmie to tylko kilka sekund dla tak wprawionych i swietnych grafikow 3d jak wy :) zamieszczam malutki spakowany plik maxowski bede bardzo wdzieczny za pomooc i rady
Napisano 10 Listopad 200519 l hmmmm czyli jednym slowem mowiac chcesz zeby kots zrobil ci miedz ?? pewnie zajmie to tylko kilka sekund dla tak wprawionych i swietnych grafikow 3d jak wy :) lol to ja mam tez pytanie--> zrobi mi ktos postac czlowieka (modeling) najlepiej aby byly uwypuklone miesnie itp. pewnie zajmie wam to kilka sekund dla tak wprawnych i swietnych grafikow 3d jak wy ?? hmmm na moje oko to nie jest tak prosto zrobic (nie chodzi o ten material a ogolnie) to trzeba testowac testowac i jeszcze raz testowac a nie raz dwa i gotowe.... takie jest moje zdanie pozdro
Napisano 10 Listopad 200519 l .....testowac, testowac, testowac ....a potem przejrzec materialy maxowe i ze zdziwieniem stwierdzic ze jest juz gotowiec razem z maxem dostarczony :P
Napisano 10 Listopad 200519 l Autor to powiem to inaczej.. jestem w stanie zrobic miedz ale, na tej plaszczyznie za cholere nie moge uchwycic swiatla,odbic itp.. nie wiem czemu.. wiec moze tylko niech ktos mi odpowie jak to zrobic, zerknie na plik i zobaczy czemu swiatlo sie tego nei lapie
Napisano 10 Listopad 200519 l przesiadz sie na maxwella to bedziesz mial zgodne z orginalem oswietlenie ;) nie a tak serio to moze cos wykombinuje ale nie obiecuje ;)
Napisano 10 Listopad 200519 l Autor Master Kiełbaster a jak to sie stalo? czy moglbys zdradzic swatajemnice?
Napisano 10 Listopad 200519 l mapka hdr własnej roboty + materiał raytrace z noisem na bumpie, odbiciem na 90% i zgniłożółtym kolorkiem
Napisano 24 Listopad 200519 l Autor wznawiam ten temat poniewaz ciagle nie moge uzyskac odpowiedniego efektu.. Master Kiełbaster zrobil to co trzeba ale ja tak nie umiem :( czy moglby mi ktos krok po krotu to wytlumaczyc? bylbym bardzo wdzieczny
Napisano 24 Listopad 200519 l wstawiasz materiał raytrace diffuse - kolorek zółty (miedziany) reflect - fallof bump - noise prościej się nie da
Napisano 24 Listopad 200519 l .....testowac, testowac, testowac ....a potem przejrzec materialy maxowe i ze zdziwieniem stwierdzic ze jest juz gotowiec razem z maxem dostarczony :P że się tak zacytuję :)
Napisano 24 Listopad 200519 l jeśli kojarzysz coś takiego jak symbiont... to tam jest materiał miedzi... według mnie bardzo dobry. polecam pobawić sie tą wtyczką.
Napisano 25 Listopad 200519 l A nie lepiej dać kolor zółty, Raytrance na całości, Typ : Metal, Światło : Jak na części realnej, Noise na 45 z cząstkami maciupkimi (1-5), Reflect map - Flat mirror z użyciem bumpmapy. Będzie git.
Napisano 26 Listopad 200519 l "Metal" to nigdy nie jest dobra rzecz, chociaż może kto wie. Próbuj użyć VRay'a lub Mentala lub innych renderów. Ja ostanio próbowałem ładny metal uzyskać i jak bym nie próbował/ustawiał na samym raytrace, metal nigdy mi nie wychodził tak ładny jak z Metal(lume) z MR. Przynajmniej, mi z metal MR bardziej się podobał, bardziej przypominał metal. Ważna jest mapa HDRi, cała scena wokól obiektu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto