thorgal Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 mam bardzo wielki problem i nei potrafie sobie z nim poradzic.. a mianowicie chce uzyskac efekt miedzi na takim prostym obiekcie ale za cholere mi sie nie udaje, nie moge zrobic nawet materialu odbijajacego swiatlo.. a najlepiej to cos takiego jak tutaj na przecieciu prosze was bardzo o pomoc.. pewnie zajmie to tylko kilka sekund dla tak wprawionych i swietnych grafikow 3d jak wy :) zamieszczam malutki spakowany plik maxowski bede bardzo wdzieczny za pomooc i rady
nielot007 Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 hmmmm czyli jednym slowem mowiac chcesz zeby kots zrobil ci miedz ?? pewnie zajmie to tylko kilka sekund dla tak wprawionych i swietnych grafikow 3d jak wy :) lol to ja mam tez pytanie--> zrobi mi ktos postac czlowieka (modeling) najlepiej aby byly uwypuklone miesnie itp. pewnie zajmie wam to kilka sekund dla tak wprawnych i swietnych grafikow 3d jak wy ?? hmmm na moje oko to nie jest tak prosto zrobic (nie chodzi o ten material a ogolnie) to trzeba testowac testowac i jeszcze raz testowac a nie raz dwa i gotowe.... takie jest moje zdanie pozdro
razor Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 .....testowac, testowac, testowac ....a potem przejrzec materialy maxowe i ze zdziwieniem stwierdzic ze jest juz gotowiec razem z maxem dostarczony :P
thorgal Napisano 10 Listopad 2005 Autor Napisano 10 Listopad 2005 to powiem to inaczej.. jestem w stanie zrobic miedz ale, na tej plaszczyznie za cholere nie moge uchwycic swiatla,odbic itp.. nie wiem czemu.. wiec moze tylko niech ktos mi odpowie jak to zrobic, zerknie na plik i zobaczy czemu swiatlo sie tego nei lapie
Hindus Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 przesiadz sie na maxwella to bedziesz mial zgodne z orginalem oswietlenie ;) nie a tak serio to moze cos wykombinuje ale nie obiecuje ;)
thorgal Napisano 10 Listopad 2005 Autor Napisano 10 Listopad 2005 Master Kiełbaster a jak to sie stalo? czy moglbys zdradzic swatajemnice?
Master Kiełbaster Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 mapka hdr własnej roboty + materiał raytrace z noisem na bumpie, odbiciem na 90% i zgniłożółtym kolorkiem
thorgal Napisano 24 Listopad 2005 Autor Napisano 24 Listopad 2005 wznawiam ten temat poniewaz ciagle nie moge uzyskac odpowiedniego efektu.. Master Kiełbaster zrobil to co trzeba ale ja tak nie umiem :( czy moglby mi ktos krok po krotu to wytlumaczyc? bylbym bardzo wdzieczny
tweety Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 wstawiasz materiał raytrace diffuse - kolorek zółty (miedziany) reflect - fallof bump - noise prościej się nie da
razor Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 .....testowac, testowac, testowac ....a potem przejrzec materialy maxowe i ze zdziwieniem stwierdzic ze jest juz gotowiec razem z maxem dostarczony :P że się tak zacytuję :)
BLADE Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 jeśli kojarzysz coś takiego jak symbiont... to tam jest materiał miedzi... według mnie bardzo dobry. polecam pobawić sie tą wtyczką.
masteryoshi Napisano 25 Listopad 2005 Napisano 25 Listopad 2005 A nie lepiej dać kolor zółty, Raytrance na całości, Typ : Metal, Światło : Jak na części realnej, Noise na 45 z cząstkami maciupkimi (1-5), Reflect map - Flat mirror z użyciem bumpmapy. Będzie git.
MatPat Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 "Metal" to nigdy nie jest dobra rzecz, chociaż może kto wie. Próbuj użyć VRay'a lub Mentala lub innych renderów. Ja ostanio próbowałem ładny metal uzyskać i jak bym nie próbował/ustawiał na samym raytrace, metal nigdy mi nie wychodził tak ładny jak z Metal(lume) z MR. Przynajmniej, mi z metal MR bardziej się podobał, bardziej przypominał metal. Ważna jest mapa HDRi, cała scena wokól obiektu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się