Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam bardzo wielki problem i nei potrafie sobie z nim poradzic..

a mianowicie chce uzyskac efekt miedzi na takim prostym obiekcie ale za cholere mi sie nie udaje, nie moge zrobic nawet materialu odbijajacego swiatlo..

a najlepiej to cos takiego jak tutaj na przecieciu

DSCN1611a.jpg

 

prosze was bardzo o pomoc..

pewnie zajmie to tylko kilka sekund dla tak wprawionych i swietnych grafikow 3d jak wy :)

 

zamieszczam malutki spakowany plik maxowski

 

bede bardzo wdzieczny za pomooc i rady

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmmm czyli jednym slowem mowiac chcesz zeby kots zrobil ci miedz ??

pewnie zajmie to tylko kilka sekund dla tak wprawionych i swietnych grafikow 3d jak wy :)

lol

to ja mam tez pytanie--> zrobi mi ktos postac czlowieka (modeling) najlepiej aby byly uwypuklone miesnie itp. pewnie zajmie wam to kilka sekund dla tak wprawnych i swietnych grafikow 3d jak wy ??

hmmm na moje oko to nie jest tak prosto zrobic (nie chodzi o ten material a ogolnie) to trzeba testowac testowac i jeszcze raz testowac a nie raz dwa i gotowe....

takie jest moje zdanie

pozdro

Napisano

.....testowac, testowac, testowac ....a potem przejrzec materialy maxowe i ze zdziwieniem stwierdzic ze jest juz gotowiec razem z maxem dostarczony :P

Napisano

to powiem to inaczej.. jestem w stanie zrobic miedz ale, na tej plaszczyznie za cholere nie moge uchwycic swiatla,odbic itp.. nie wiem czemu..

wiec moze tylko niech ktos mi odpowie jak to zrobic, zerknie na plik i zobaczy czemu swiatlo sie tego nei lapie

Napisano

wznawiam ten temat poniewaz ciagle nie moge uzyskac odpowiedniego efektu..

Master Kiełbaster zrobil to co trzeba ale ja tak nie umiem :(

czy moglby mi ktos krok po krotu to wytlumaczyc?

bylbym bardzo wdzieczny

Napisano
.....testowac, testowac, testowac ....a potem przejrzec materialy maxowe i ze zdziwieniem stwierdzic ze jest juz gotowiec razem z maxem dostarczony :P

 

 

że się tak zacytuję :)

Napisano

A nie lepiej dać kolor zółty,

Raytrance na całości,

Typ : Metal,

Światło : Jak na części realnej,

Noise na 45 z cząstkami maciupkimi (1-5),

Reflect map - Flat mirror z użyciem bumpmapy.

 

Będzie git.

Napisano

"Metal" to nigdy nie jest dobra rzecz, chociaż może kto wie.

 

Próbuj użyć VRay'a lub Mentala lub innych renderów. Ja ostanio próbowałem ładny metal uzyskać i jak bym nie próbował/ustawiał na samym raytrace, metal nigdy mi nie wychodził tak ładny jak z Metal(lume) z MR. Przynajmniej, mi z metal MR bardziej się podobał, bardziej przypominał metal.

 

Ważna jest mapa HDRi, cała scena wokól obiektu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności