Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam bardzo wielki problem i nei potrafie sobie z nim poradzic..

a mianowicie chce uzyskac efekt miedzi na takim prostym obiekcie ale za cholere mi sie nie udaje, nie moge zrobic nawet materialu odbijajacego swiatlo..

a najlepiej to cos takiego jak tutaj na przecieciu

DSCN1611a.jpg

 

prosze was bardzo o pomoc..

pewnie zajmie to tylko kilka sekund dla tak wprawionych i swietnych grafikow 3d jak wy :)

 

zamieszczam malutki spakowany plik maxowski

 

bede bardzo wdzieczny za pomooc i rady

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 4,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmmm czyli jednym slowem mowiac chcesz zeby kots zrobil ci miedz ??

pewnie zajmie to tylko kilka sekund dla tak wprawionych i swietnych grafikow 3d jak wy :)

lol

to ja mam tez pytanie--> zrobi mi ktos postac czlowieka (modeling) najlepiej aby byly uwypuklone miesnie itp. pewnie zajmie wam to kilka sekund dla tak wprawnych i swietnych grafikow 3d jak wy ??

hmmm na moje oko to nie jest tak prosto zrobic (nie chodzi o ten material a ogolnie) to trzeba testowac testowac i jeszcze raz testowac a nie raz dwa i gotowe....

takie jest moje zdanie

pozdro

Napisano

.....testowac, testowac, testowac ....a potem przejrzec materialy maxowe i ze zdziwieniem stwierdzic ze jest juz gotowiec razem z maxem dostarczony :P

Napisano
  • Autor

to powiem to inaczej.. jestem w stanie zrobic miedz ale, na tej plaszczyznie za cholere nie moge uchwycic swiatla,odbic itp.. nie wiem czemu..

wiec moze tylko niech ktos mi odpowie jak to zrobic, zerknie na plik i zobaczy czemu swiatlo sie tego nei lapie

Napisano

przesiadz sie na maxwella to bedziesz mial zgodne z orginalem oswietlenie ;) nie a tak serio to moze cos wykombinuje ale nie obiecuje ;)

Napisano
  • Autor

Master Kiełbaster a jak to sie stalo? czy moglbys zdradzic swatajemnice?

Napisano
  • Autor

wznawiam ten temat poniewaz ciagle nie moge uzyskac odpowiedniego efektu..

Master Kiełbaster zrobil to co trzeba ale ja tak nie umiem :(

czy moglby mi ktos krok po krotu to wytlumaczyc?

bylbym bardzo wdzieczny

Napisano

wstawiasz materiał raytrace

diffuse - kolorek zółty (miedziany)

reflect - fallof

bump - noise

 

prościej się nie da

Napisano
.....testowac, testowac, testowac ....a potem przejrzec materialy maxowe i ze zdziwieniem stwierdzic ze jest juz gotowiec razem z maxem dostarczony :P

 

 

że się tak zacytuję :)

Napisano

jeśli kojarzysz coś takiego jak symbiont... to tam jest materiał miedzi... według mnie bardzo dobry. polecam pobawić sie tą wtyczką.

Napisano

A nie lepiej dać kolor zółty,

Raytrance na całości,

Typ : Metal,

Światło : Jak na części realnej,

Noise na 45 z cząstkami maciupkimi (1-5),

Reflect map - Flat mirror z użyciem bumpmapy.

 

Będzie git.

Napisano

"Metal" to nigdy nie jest dobra rzecz, chociaż może kto wie.

 

Próbuj użyć VRay'a lub Mentala lub innych renderów. Ja ostanio próbowałem ładny metal uzyskać i jak bym nie próbował/ustawiał na samym raytrace, metal nigdy mi nie wychodził tak ładny jak z Metal(lume) z MR. Przynajmniej, mi z metal MR bardziej się podobał, bardziej przypominał metal.

 

Ważna jest mapa HDRi, cała scena wokól obiektu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności