Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam,

Robie animacje ktorej wip chce wkrotce zamiscic na forum.

Problem mam z tym ze rendering z DoF trwa masakrycznie dlugo. Dlatego renderuje Bez DoF'a ale zapisuje do oddzielnych plików z-buffer. Czyli kazda klatka animki w pliku *.tga ma odpowiadajacy jej plik z glebia (tez *.tga).

Pytania:

Jak albo w czym moge na podstawie plikow z z-bufferem wygenerowac glebie ostrosci?

 

W Photoshopie sie da ale trzeba recznie to robic dla kazdej klatki a jest ich baaaaardzo duzo.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dlatego zamiast photoshopa do materialu video używa się zwykle programu After Effects lub combustion.

Napisano
  • Autor

pewnie tak

a mozna w nich generowac na podstawie klatek w oddzielnych plikach tga?

czy trzeba sobie avi zrobic?

Napisano

mozesz zaciagnac sekwencje klatek, nie ma z tym najmniejszego problemu ;)

Napisano

najlepiej to zrobic w Digital Fusion.

Renderujac sobie do klatek rla lub rpf , masz potem podglad DOF-a w czasie rzeczywistym w DF. i mozesz sobie tam wybrac miejsce w scenie gdzie ma byc skupiona ostrosc, promien itp- cos, czego nie moglbys zmieniac renderujac odrazu w maxie. :)

Bardzo praktyczne to jest.

Napisano

Pierzak -> w combustion dodajesz klatki i pliki tga z dofem, wrzucasz sobie do projektu, do klatek podpinasz compound blur, a do blura podpinasz pliki tga (do dolnego prostokąta, ten seledynowy) i wsio :)

Napisano

Przepraszam, że tak ni z gruszki nie pietruszki, ale powiedz mi Leru jak się chce dodać głębie ostrości w postprocesingu to kogo o to pytać ? Chyba najlepiej osób, które zajmują się Editingiem&Composingiem (=Postrocesingiem) i codziennie pracują na takich programach jak AE i Combustin (albo DF).

Z pełnym szacunkiem, ale ja chyba nie zajażyłem o co ci chodziło.

Napisano

Valoos -> najlepiej kierować do odpowiedniego podforum. Ja się compo nie zajmuję ale akurat to wiem, uruchom COMBUSTION to na pewno zajarzysz o co chodzi :)

 

Aaa, Tobie chodzi o to, że wątek jest w E&C, a ja piszę, że tam się powinien znaleść ? Wątek został najwidoczniej przeniesiony więc to co pisałem jest nieaktualne, a nawet JUŻ nieobecne ;)

Napisano
  • Autor

kontynuując temat AE.

Wyrenderowalem klip do plikow tga. kazda klatka w innym pliku. Jak moge je importowac do AE zeby ciagle byly sekwencją a nie kazdy plik osobno?

Napisano

Przy imporcie zaznaczasz po prostu "Typ pliku" Sequence (w oknie importu). Potem dajesz to na dwie warstwy, an jedną blura, druga normalna, potem importujesz pliki z z-depth i ustawiasz to w set mate (który dajesz na niezblurowaną warstwę) i już. I do tego kolejność -> 1. niezblurowana 2.Zblurowana 3. Z-depth

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.