Skocz do zawartości

jak (w czym) dodac glebie ostrosci na podstawie z-buffer'a?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

Robie animacje ktorej wip chce wkrotce zamiscic na forum.

Problem mam z tym ze rendering z DoF trwa masakrycznie dlugo. Dlatego renderuje Bez DoF'a ale zapisuje do oddzielnych plików z-buffer. Czyli kazda klatka animki w pliku *.tga ma odpowiadajacy jej plik z glebia (tez *.tga).

Pytania:

Jak albo w czym moge na podstawie plikow z z-bufferem wygenerowac glebie ostrosci?

 

W Photoshopie sie da ale trzeba recznie to robic dla kazdej klatki a jest ich baaaaardzo duzo.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najlepiej to zrobic w Digital Fusion.

Renderujac sobie do klatek rla lub rpf , masz potem podglad DOF-a w czasie rzeczywistym w DF. i mozesz sobie tam wybrac miejsce w scenie gdzie ma byc skupiona ostrosc, promien itp- cos, czego nie moglbys zmieniac renderujac odrazu w maxie. :)

Bardzo praktyczne to jest.

Napisano

Pierzak -> w combustion dodajesz klatki i pliki tga z dofem, wrzucasz sobie do projektu, do klatek podpinasz compound blur, a do blura podpinasz pliki tga (do dolnego prostokąta, ten seledynowy) i wsio :)

Napisano

Przepraszam, że tak ni z gruszki nie pietruszki, ale powiedz mi Leru jak się chce dodać głębie ostrości w postprocesingu to kogo o to pytać ? Chyba najlepiej osób, które zajmują się Editingiem&Composingiem (=Postrocesingiem) i codziennie pracują na takich programach jak AE i Combustin (albo DF).

Z pełnym szacunkiem, ale ja chyba nie zajażyłem o co ci chodziło.

Napisano

Valoos -> najlepiej kierować do odpowiedniego podforum. Ja się compo nie zajmuję ale akurat to wiem, uruchom COMBUSTION to na pewno zajarzysz o co chodzi :)

 

Aaa, Tobie chodzi o to, że wątek jest w E&C, a ja piszę, że tam się powinien znaleść ? Wątek został najwidoczniej przeniesiony więc to co pisałem jest nieaktualne, a nawet JUŻ nieobecne ;)

Napisano

kontynuując temat AE.

Wyrenderowalem klip do plikow tga. kazda klatka w innym pliku. Jak moge je importowac do AE zeby ciagle byly sekwencją a nie kazdy plik osobno?

Napisano

Przy imporcie zaznaczasz po prostu "Typ pliku" Sequence (w oknie importu). Potem dajesz to na dwie warstwy, an jedną blura, druga normalna, potem importujesz pliki z z-depth i ustawiasz to w set mate (który dajesz na niezblurowaną warstwę) i już. I do tego kolejność -> 1. niezblurowana 2.Zblurowana 3. Z-depth

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności