Napisano 29 Listopad 200519 l Autor Dobra. Wypalajac sie troszke sama kobitka postanowilem zaczac walczyc z "otoczeniem" czyli bohaterem drugoplanowym ;) jest to drzewo :| narazie biedne jeszcze w detale ale juz nad tym pracuje...ciekawe jak ja to oteksturuje :| ma ktos moze z Was jakes patenty? wiem ze mozna jakostam rozbijac obiekt nadac kazdemu inna teksturke ale przy polaczeniu nie wiem czy nie bedzie takich krawedzi, ech...Pozdrawiam
Napisano 29 Listopad 200519 l Heh- co tu gadać- fajne. To indianka indianka czy indianka - hinduska ? :)
Napisano 29 Listopad 200519 l Autor hmm...wlasciwie to ja juz nie wiem co ona jest, zalezy od teksturek bo jak przyciemniam to wychodzi hinduska, a jak rozjasniam to jakas taka europejka co miala babcie w plemieniu czy cus :|...ale trzymam sie tego ze indianka indianka ;)
Napisano 29 Listopad 200519 l te rośliny - polecam zrobić teksture z użyciem vertex paint (albo jako diffuse kolor, albo - lepiej - jako maska do blend materialu), poniewaz unwrapowac takie coś to za dużo roboty, a po rozbijaniu objektu byłyby widoczne brzegi.
Napisano 29 Listopad 200519 l Autor Ania -> dzieki za porade..jeszcze sie tylko dowiem co to jest ten caly werteks pejting i heja do przodu ;)
Napisano 29 Listopad 200519 l Autor Apdejt: niestety nie udało mi sie rozgryzc werteks pejntingu :| wiec liczac na przychylnosc losu zmapowalem go po chamsku cylindrikalnym UVmapem, teksturka jest z biblioteki...sam nie wiem moze go tak zostawic nawet? nie, sam nie wiem a teraz wyzwanie dla speców ;) : jak przestawic ten cholerny boundig box coby on sobie tak stal normalnie, a nie tu mi jakies wywijasy robi i przez niego nie moge nawet prosto mapowania nalozyc bo ono tez sie ustawia pod jakims kosmicznym kontem??? Baardzo potrzebuje Waszej pomocy, i z góry dziekuje...
Napisano 29 Listopad 200519 l http://republika.pl/jmtm/error.jpg nie działa ten odnośnik do obrazka btw. nie mam maxa teraz pod ręką, ale z tego co piszesz to wystarczy że w oknie modyfikatorów, rozwiniesz 'drzewko' klikając na '+' przy UVW Map i zaznaczając to coś czego nazwy nie pamiętam ale jest jego podkategorią, wtedy możesz obracać i skalować bounding box jak zwykły obiekt
Napisano 29 Listopad 200519 l Autor razor -> tak, tak to cos to jest gizmo ;) ale mnie nie o ten bounding chodziło. Dzieki enyłej
Napisano 29 Listopad 200519 l Drzewko mi się kosmicznie podoba. Dobre masz rendery. Masz juz jakis scenariusz sceny ? jeśli tak, to czy mógłbyś go udostępnić ogółowi, byśmy wiedzieli 'o co chodz' ? : ). Czekam na więcej.
Napisano 30 Listopad 200519 l Mi tez sie tak kiedys zrobilo... Ja uporalem sie z tym tak ze obrocilem wszystko w trybie edycji poly az sie wyrownalo do tej ramki a potem juz calosc spowrotem zeby stalo pionowo. Moze to troche na chama ale inaczej to nie wiem.. Choc najbardziej mnie dziwi dlaczego tak sie dzieje.. Pozdro mam nadzieje ze pomoglo:P
Napisano 30 Listopad 200519 l http://republika.pl/jmtm/E.jpg tu mi sie epodoba. a co do bounding boxa. reset xform zalatwi sprawe. mozesz tez wylaczyc wyswietlanie "bb" guzikiem "J".
Napisano 30 Listopad 200519 l Autor Apdejt: doobra drewniak tak pewnie zostanie bo ja do jego mapowania to sily nie mam :| tlo tak na szuke zeby bylo...
Napisano 30 Listopad 200519 l jmtm00 bardzo przyjemne drzewko a co do b. boksa to zaznacz ten obiekt z zrotate'uj go tak aby w osiach miał tylko 0 lub 90 lub 180 itp. a potem zaznacz wszystke werteksy i spowrobem ustaw drzewko
Napisano 2 Grudzień 200519 l Teraz podoba mi się nawet bardziej : P. Czekamy na cos wiecej, zapowiada sie niamusnie. Kiedy sie mozna czegos spodziewac ?
Napisano 2 Grudzień 200519 l Autor ...kiedy sie mozna czegos spodziewac ? Oj panie tez bym chcial to wiedziec ;D Poki co walcze rownolegle z postacia i nowa wersja softu :|
Napisano 2 Grudzień 200519 l Ładniusie tszefo :] aż dziwne, że nikt nie powiedział, że jak w "Katedrze". Jedziesz jmtm00, jedziesz
Napisano 12 Grudzień 200519 l Autor Moi drodzy, dla mnie to wstyd zaden wiec przyznaje się: czy jest jakas mozliwosc zaimportowania animacji z endorphine do maxa? dane mi bylo wreszcie zobaczyc co ten programik potrafi i sie strasznie nakreciłem ale nie wiem czy jest sens jakos tam cos animowac skoro nie da sie pozniej przezucic tego do maxa, no i pewnie rig od nowa trzeba by było? nie no nie wiem i juz :| (lol)
Napisano 13 Grudzień 200519 l Autor ...Pytanie do speców: a jak w sekwencji np. jotpegów renderowac CO DRUGA tylko klatke?? Nid help:) Dzieki z gory i pozdrawiam
Napisano 15 Grudzień 200519 l Co do pytania to nie mam pojęcia :] Ale w każdym razie czekam na coś więcej!! Dawaj upa :D
Napisano 15 Grudzień 200519 l co do renderowania co 2 klatki to: f10->common->common parameters->time output->every nth frame ustawione na 2
Napisano 21 Grudzień 200519 l Autor Ech,zycie...Postac pierwotnie miała wygladac jak "Indianeczka" teraz zostało to co wam pokazuje....machnałem obraz olejny celem zapoznania sie z postacia, szkic prezentuje całosc...teraz widze to tak...3d bedzie wykorzystane tylko do "bryły" reszte mam nadzieje pociagnac coby bardziej 2d przypominała:
Napisano 31 Grudzień 200519 l Obraz olejny mi się podoba...... model tej dziewczynki póki co nei za bardzo...... Drzewko... model zajebisty... ale z tą teksturą tez miałbym problem...... qrwa ;/ ..........ale powalcz nad tym.....bo może być fajny art
Napisano 25 Kwiecień 200618 l Witajcie. Jestem początkującym w 3D Max 6. Moją pierwszą animację można zobaczyć tutaj: http://www.marsi.spec.pl. Nic ona sobą nie reprezentuje - kilka pierwszych dni z programem. Proszę o pomoc: jak jmtm00 zrobił tą głębię ostrości (a raczej jej brak) u mnie obojętnie jak ustawie kamerę zawsze wszystko jest ostre. Pomocy. Dzięki pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto