Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Dobra. Wypalajac sie troszke sama kobitka postanowilem zaczac walczyc z "otoczeniem" czyli bohaterem drugoplanowym ;) jest to drzewo :| narazie biedne jeszcze w detale ale juz nad tym pracuje...ciekawe jak ja to oteksturuje :| ma ktos moze z Was jakes patenty? wiem ze mozna jakostam rozbijac obiekt nadac kazdemu inna teksturke ale przy polaczeniu nie wiem czy nie bedzie takich krawedzi, ech...Pozdrawiam

Drzewo.jpg

Drzewo2.jpg

  • Odpowiedzi 76
  • Wyświetleń 8,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh- co tu gadać- fajne. To indianka indianka czy indianka - hinduska ? :)

Napisano
  • Autor

hmm...wlasciwie to ja juz nie wiem co ona jest, zalezy od teksturek bo jak przyciemniam to wychodzi hinduska, a jak rozjasniam to jakas taka europejka co miala babcie w plemieniu czy cus :|...ale trzymam sie tego ze indianka indianka ;)

Napisano

te rośliny - polecam zrobić teksture z użyciem vertex paint (albo jako diffuse kolor, albo - lepiej - jako maska do blend materialu), poniewaz unwrapowac takie coś to za dużo roboty, a po rozbijaniu objektu byłyby widoczne brzegi.

Napisano
  • Autor

Ania -> dzieki za porade..jeszcze sie tylko dowiem co to jest ten caly werteks pejting i heja do przodu ;)

Napisano
  • Autor

Apdejt: niestety nie udało mi sie rozgryzc werteks pejntingu :| wiec liczac na przychylnosc losu zmapowalem go po chamsku cylindrikalnym UVmapem, teksturka jest z biblioteki...sam nie wiem moze go tak zostawic nawet? nie, sam nie wiem

 

tri.jpg

 

a teraz wyzwanie dla speców ;) : jak przestawic ten cholerny boundig box coby on sobie tak stal normalnie, a nie tu mi jakies wywijasy robi i przez niego nie moge nawet prosto mapowania nalozyc bo ono tez sie ustawia pod jakims kosmicznym kontem??? Baardzo potrzebuje Waszej pomocy, i z góry dziekuje...

 

eee.jpg

Napisano

http://republika.pl/jmtm/error.jpg

nie działa ten odnośnik do obrazka

 

btw. nie mam maxa teraz pod ręką, ale z tego co piszesz to wystarczy że w oknie modyfikatorów, rozwiniesz 'drzewko' klikając na '+' przy UVW Map i zaznaczając to coś czego nazwy nie pamiętam ale jest jego podkategorią, wtedy możesz obracać i skalować bounding box jak zwykły obiekt

Napisano
  • Autor

razor -> tak, tak to cos to jest gizmo ;) ale mnie nie o ten bounding chodziło. Dzieki enyłej

Napisano

Drzewko mi się kosmicznie podoba. Dobre masz rendery. Masz juz jakis scenariusz sceny ? jeśli tak, to czy mógłbyś go udostępnić ogółowi, byśmy wiedzieli 'o co chodz' ? : ). Czekam na więcej.

Napisano

Mi tez sie tak kiedys zrobilo...

Ja uporalem sie z tym tak ze obrocilem wszystko w trybie edycji poly az sie wyrownalo do tej ramki a potem juz calosc spowrotem zeby stalo pionowo.

 

Moze to troche na chama ale inaczej to nie wiem.. Choc najbardziej mnie dziwi dlaczego tak sie dzieje..

 

Pozdro mam nadzieje ze pomoglo:P

Napisano

http://republika.pl/jmtm/E.jpg tu mi sie epodoba.

 

a co do bounding boxa.

reset xform zalatwi sprawe. mozesz tez wylaczyc wyswietlanie "bb" guzikiem "J".

Napisano
  • Autor

Apdejt: doobra drewniak tak pewnie zostanie bo ja do jego mapowania to sily nie mam :| tlo tak na szuke zeby bylo...

 

d.jpg

Napisano

jmtm00 bardzo przyjemne drzewko

a co do b. boksa to zaznacz ten obiekt z zrotate'uj go tak aby w osiach miał tylko 0 lub 90 lub 180 itp. a potem zaznacz wszystke werteksy i spowrobem ustaw drzewko

Napisano

Teraz podoba mi się nawet bardziej : P. Czekamy na cos wiecej, zapowiada sie niamusnie. Kiedy sie mozna czegos spodziewac ?

Napisano
  • Autor
...kiedy sie mozna czegos spodziewac ?

 

Oj panie tez bym chcial to wiedziec ;D Poki co walcze rownolegle z postacia i nowa wersja softu :|

Napisano

Ładniusie tszefo :] aż dziwne, że nikt nie powiedział, że jak w "Katedrze". Jedziesz jmtm00, jedziesz

Napisano
  • Autor

Moi drodzy, dla mnie to wstyd zaden wiec przyznaje się: czy jest jakas mozliwosc zaimportowania animacji z endorphine do maxa? dane mi bylo wreszcie zobaczyc co ten programik potrafi i sie strasznie nakreciłem ale nie wiem czy jest sens jakos tam cos animowac skoro nie da sie pozniej przezucic tego do maxa, no i pewnie rig od nowa trzeba by było? nie no nie wiem i juz :| (lol)

Napisano
  • Autor

...Pytanie do speców: a jak w sekwencji np. jotpegów renderowac CO DRUGA tylko klatke?? Nid help:) Dzieki z gory i pozdrawiam

Napisano

Co do pytania to nie mam pojęcia :] Ale w każdym razie czekam na coś więcej!! Dawaj upa :D

Napisano

co do renderowania co 2 klatki to:

f10->common->common parameters->time output->every nth frame ustawione na 2

Napisano
  • Autor

Ech,zycie...Postac pierwotnie miała wygladac jak "Indianeczka" teraz zostało to co wam pokazuje....machnałem obraz olejny celem zapoznania sie z postacia, szkic prezentuje całosc...teraz widze to tak...3d bedzie wykorzystane tylko do "bryły" reszte mam nadzieje pociagnac coby bardziej 2d przypominała:

Napisano

Obraz olejny mi się podoba...... model tej dziewczynki póki co nei za bardzo...... Drzewko... model zajebisty... ale z tą teksturą tez miałbym problem...... qrwa ;/ ..........ale powalcz nad tym.....bo może być fajny art

Napisano

Witajcie.

 

Jestem początkującym w 3D Max 6. Moją pierwszą animację można zobaczyć tutaj: http://www.marsi.spec.pl.

Nic ona sobą nie reprezentuje - kilka pierwszych dni z programem.

 

Proszę o pomoc: jak jmtm00 zrobił tą głębię ostrości (a raczej jej brak) u mnie obojętnie jak ustawie kamerę zawsze wszystko jest ostre. Pomocy.

 

Dzięki pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności