JmTm00 Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 Dobra. Wypalajac sie troszke sama kobitka postanowilem zaczac walczyc z "otoczeniem" czyli bohaterem drugoplanowym ;) jest to drzewo :| narazie biedne jeszcze w detale ale juz nad tym pracuje...ciekawe jak ja to oteksturuje :| ma ktos moze z Was jakes patenty? wiem ze mozna jakostam rozbijac obiekt nadac kazdemu inna teksturke ale przy polaczeniu nie wiem czy nie bedzie takich krawedzi, ech...Pozdrawiam
RK Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Heh- co tu gadać- fajne. To indianka indianka czy indianka - hinduska ? :)
JmTm00 Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 hmm...wlasciwie to ja juz nie wiem co ona jest, zalezy od teksturek bo jak przyciemniam to wychodzi hinduska, a jak rozjasniam to jakas taka europejka co miala babcie w plemieniu czy cus :|...ale trzymam sie tego ze indianka indianka ;)
Ania Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 te rośliny - polecam zrobić teksture z użyciem vertex paint (albo jako diffuse kolor, albo - lepiej - jako maska do blend materialu), poniewaz unwrapowac takie coś to za dużo roboty, a po rozbijaniu objektu byłyby widoczne brzegi.
JmTm00 Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 Ania -> dzieki za porade..jeszcze sie tylko dowiem co to jest ten caly werteks pejting i heja do przodu ;)
JmTm00 Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 Apdejt: niestety nie udało mi sie rozgryzc werteks pejntingu :| wiec liczac na przychylnosc losu zmapowalem go po chamsku cylindrikalnym UVmapem, teksturka jest z biblioteki...sam nie wiem moze go tak zostawic nawet? nie, sam nie wiem a teraz wyzwanie dla speców ;) : jak przestawic ten cholerny boundig box coby on sobie tak stal normalnie, a nie tu mi jakies wywijasy robi i przez niego nie moge nawet prosto mapowania nalozyc bo ono tez sie ustawia pod jakims kosmicznym kontem??? Baardzo potrzebuje Waszej pomocy, i z góry dziekuje...
razor Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 http://republika.pl/jmtm/error.jpg nie działa ten odnośnik do obrazka btw. nie mam maxa teraz pod ręką, ale z tego co piszesz to wystarczy że w oknie modyfikatorów, rozwiniesz 'drzewko' klikając na '+' przy UVW Map i zaznaczając to coś czego nazwy nie pamiętam ale jest jego podkategorią, wtedy możesz obracać i skalować bounding box jak zwykły obiekt
JmTm00 Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 razor -> tak, tak to cos to jest gizmo ;) ale mnie nie o ten bounding chodziło. Dzieki enyłej
razor Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 aha - to PIVOT obróć (w zakładce hierarchy)
Gość evolved Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Drzewko mi się kosmicznie podoba. Dobre masz rendery. Masz juz jakis scenariusz sceny ? jeśli tak, to czy mógłbyś go udostępnić ogółowi, byśmy wiedzieli 'o co chodz' ? : ). Czekam na więcej.
JmTm00 Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 evolved -> niestety z braku softu to scanline jest :D
wooka Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Mi tez sie tak kiedys zrobilo... Ja uporalem sie z tym tak ze obrocilem wszystko w trybie edycji poly az sie wyrownalo do tej ramki a potem juz calosc spowrotem zeby stalo pionowo. Moze to troche na chama ale inaczej to nie wiem.. Choc najbardziej mnie dziwi dlaczego tak sie dzieje.. Pozdro mam nadzieje ze pomoglo:P
Gość P. Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 http://republika.pl/jmtm/E.jpg tu mi sie epodoba. a co do bounding boxa. reset xform zalatwi sprawe. mozesz tez wylaczyc wyswietlanie "bb" guzikiem "J".
JmTm00 Napisano 30 Listopad 2005 Autor Napisano 30 Listopad 2005 Apdejt: doobra drewniak tak pewnie zostanie bo ja do jego mapowania to sily nie mam :| tlo tak na szuke zeby bylo...
Marvey Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 jmtm00 bardzo przyjemne drzewko a co do b. boksa to zaznacz ten obiekt z zrotate'uj go tak aby w osiach miał tylko 0 lub 90 lub 180 itp. a potem zaznacz wszystke werteksy i spowrobem ustaw drzewko
Gość evolved Napisano 2 Grudzień 2005 Napisano 2 Grudzień 2005 Teraz podoba mi się nawet bardziej : P. Czekamy na cos wiecej, zapowiada sie niamusnie. Kiedy sie mozna czegos spodziewac ?
JmTm00 Napisano 2 Grudzień 2005 Autor Napisano 2 Grudzień 2005 ...kiedy sie mozna czegos spodziewac ? Oj panie tez bym chcial to wiedziec ;D Poki co walcze rownolegle z postacia i nowa wersja softu :|
Leru Napisano 2 Grudzień 2005 Napisano 2 Grudzień 2005 Ładniusie tszefo :] aż dziwne, że nikt nie powiedział, że jak w "Katedrze". Jedziesz jmtm00, jedziesz
JmTm00 Napisano 12 Grudzień 2005 Autor Napisano 12 Grudzień 2005 Moi drodzy, dla mnie to wstyd zaden wiec przyznaje się: czy jest jakas mozliwosc zaimportowania animacji z endorphine do maxa? dane mi bylo wreszcie zobaczyc co ten programik potrafi i sie strasznie nakreciłem ale nie wiem czy jest sens jakos tam cos animowac skoro nie da sie pozniej przezucic tego do maxa, no i pewnie rig od nowa trzeba by było? nie no nie wiem i juz :| (lol)
mrkrzysiek Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 ładne drzewko powodzenia zycze w dalszej pracy
JmTm00 Napisano 13 Grudzień 2005 Autor Napisano 13 Grudzień 2005 ...Pytanie do speców: a jak w sekwencji np. jotpegów renderowac CO DRUGA tylko klatke?? Nid help:) Dzieki z gory i pozdrawiam
Koniu_PL Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 Co do pytania to nie mam pojęcia :] Ale w każdym razie czekam na coś więcej!! Dawaj upa :D
Marvey Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 co do renderowania co 2 klatki to: f10->common->common parameters->time output->every nth frame ustawione na 2
JmTm00 Napisano 21 Grudzień 2005 Autor Napisano 21 Grudzień 2005 Ech,zycie...Postac pierwotnie miała wygladac jak "Indianeczka" teraz zostało to co wam pokazuje....machnałem obraz olejny celem zapoznania sie z postacia, szkic prezentuje całosc...teraz widze to tak...3d bedzie wykorzystane tylko do "bryły" reszte mam nadzieje pociagnac coby bardziej 2d przypominała:
norden Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 Obraz olejny mi się podoba...... model tej dziewczynki póki co nei za bardzo...... Drzewko... model zajebisty... ale z tą teksturą tez miałbym problem...... qrwa ;/ ..........ale powalcz nad tym.....bo może być fajny art
Gość marsianinek Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 Witajcie. Jestem początkującym w 3D Max 6. Moją pierwszą animację można zobaczyć tutaj: http://www.marsi.spec.pl. Nic ona sobą nie reprezentuje - kilka pierwszych dni z programem. Proszę o pomoc: jak jmtm00 zrobił tą głębię ostrości (a raczej jej brak) u mnie obojętnie jak ustawie kamerę zawsze wszystko jest ostre. Pomocy. Dzięki pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się