Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

tak ostatnio znalazłem nieco czasu i postanowiłem wymodelować coś z organiki. Jako że postacie ludzkie raczej mi się nie udają, to zdecydowałem się na obcego.

Referencje: przód, profil

Soft: 3dsmax5.0, v-ray

 

Wszelkie uwagi mile widziane itp. :P

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam,

oj musisz troche poprawic ta glowe, chyba ze chcesz nalozyc jakis fajny displace, troche te nierownosci na glowie bija w oczy ;)

 

i mam tez pytanie - co to za "ciekawostka" w miejscu gdzie moze ma byc ucho (jesli obcy wogole maja takie sensory ;)?

 

jak na razie zapowiada sie fajnie! mam nadzieje, ze dokonczysz prace, juz widze fajne tekstury. I kto powiedzial, ze obcy musi byc szary, jak moze byc np. koloru stalowego?

 

powodzenia!

Napisano

Zniekształcona mózgo-czaszka. Wogóle jakaś ta siatka powariowana!!! Robisz z głowy? Mi jeszcze nie pasi te pomarańczowe podłoże... Troche dziwnie... Ale ogólnie powodzenia. Bugas co do nosa to masz rację ;) Zrób może zamiast niego takie szparki ;)

Napisano

koniu- czytaj co autor pisze :p Nawet podał referki z kąd korzysta :D

A co do głowy do spoko tylko, ze troszke za daleko otwory uszne tak mi sie wydaje ;) Ale ogolnie fajnie moze pokusisz sie na większy smooth ? :>

Pozdr !

Napisano

Ja to w sumie sie do niczego nie przyczepiam bo nie widziałem zadnego ufoka jeszcze;), i czemu miałby tak nie wygladac? moze troszke (ale naprawde troszke) potraktuj to i owo "relaxem" bedzie łatwiej moim zdaniem. Ja jestem ciekaw teksurek i czy to bedzie cała postać?

Napisano

anJek - tak sobie tez myslalem, ze póxniej wspomoge sie jeszcze displacem (przy Jabbie bardzo mi to pomogło)

 

Koniu_1990 - no już mam takie siatki :) wkońcu dopiero sie ucze organiki. co do pomarańczowe podłoża to było robione na szybko, a chcialem mieć fajne color bleedy w GI :P

 

hcpiter666 - uszy przesunąłem, meshsmootha dalem

 

jmtm00 - fajny nawet ten relax. w ogóle tego nie znałem. na razie jeszcze z tego nie korzystałem, ale może sie poxniej przydać. czy będzie cała postać to nie wiem - zobacze jak z czasem i czy mi sie nie znudzi.

Napisano

powinienes poprawic siatke pomiedzy oczami - wychodzi jakis "babol". Uszy juz wygladaja lepiej.

Za kome'm - szkoda, ze powieki przenikaja sie z oczami. Nie widac wyraznej granicy. I linia graniczna powiek taka jakas poszarpana ;)

 

Poza tym jest lepiej. Moze nie powinienem az tak sie "czepiac", bo model jest swietny, zwazywszy na to, ze sam jeszcze nie umiescilem niczego w WIP'ach (a pracuje wlasnie nad glowa mojej zony - fajnie miec nieskonczona liczbe referek ;-))

 

Powodzenia!

Napisano

Witam

 

Dlubiesz jeszcze ta glowe, czy zarzuciles? Szkoda by bylo, bo widzac jakies postepy w Twojej pracy sam bym sie troche doksztalcil.

 

Dawaj updaty!

powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności