mkk3a Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 witam, tak ostatnio znalazłem nieco czasu i postanowiłem wymodelować coś z organiki. Jako że postacie ludzkie raczej mi się nie udają, to zdecydowałem się na obcego. Referencje: przód, profil Soft: 3dsmax5.0, v-ray Wszelkie uwagi mile widziane itp. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 heheeh, jednak wystawiłeś na forum:p a co do pracki to ładna, zwłaszcza oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bugas Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 model fajny, ale ja nie kumam naco dla obcego noooossss????, bez by był lepszy [edit] a i dziwna anomalia sie tu robi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anJek Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 witam, oj musisz troche poprawic ta glowe, chyba ze chcesz nalozyc jakis fajny displace, troche te nierownosci na glowie bija w oczy ;) i mam tez pytanie - co to za "ciekawostka" w miejscu gdzie moze ma byc ucho (jesli obcy wogole maja takie sensory ;)? jak na razie zapowiada sie fajnie! mam nadzieje, ze dokonczysz prace, juz widze fajne tekstury. I kto powiedzial, ze obcy musi byc szary, jak moze byc np. koloru stalowego? powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anJek Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 i jeszcze cos, jesli moge doradzic, to popraw siatke (chodzi o te trojkaty), moze przez to wychodza te "nierownosci" czaszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniu_PL Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 Zniekształcona mózgo-czaszka. Wogóle jakaś ta siatka powariowana!!! Robisz z głowy? Mi jeszcze nie pasi te pomarańczowe podłoże... Troche dziwnie... Ale ogólnie powodzenia. Bugas co do nosa to masz rację ;) Zrób może zamiast niego takie szparki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 koniu- czytaj co autor pisze :p Nawet podał referki z kąd korzysta :D A co do głowy do spoko tylko, ze troszke za daleko otwory uszne tak mi sie wydaje ;) Ale ogolnie fajnie moze pokusisz sie na większy smooth ? :> Pozdr ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniu_PL Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 O przepraszam :D Moja wina nJe przeczytałem ;) Pozdrawiam i powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 15 Listopad 2005 Share Napisano 15 Listopad 2005 Ja to w sumie sie do niczego nie przyczepiam bo nie widziałem zadnego ufoka jeszcze;), i czemu miałby tak nie wygladac? moze troszke (ale naprawde troszke) potraktuj to i owo "relaxem" bedzie łatwiej moim zdaniem. Ja jestem ciekaw teksurek i czy to bedzie cała postać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 19 Listopad 2005 Autor Share Napisano 19 Listopad 2005 anJek - tak sobie tez myslalem, ze póxniej wspomoge sie jeszcze displacem (przy Jabbie bardzo mi to pomogło) Koniu_1990 - no już mam takie siatki :) wkońcu dopiero sie ucze organiki. co do pomarańczowe podłoża to było robione na szybko, a chcialem mieć fajne color bleedy w GI :P hcpiter666 - uszy przesunąłem, meshsmootha dalem jmtm00 - fajny nawet ten relax. w ogóle tego nie znałem. na razie jeszcze z tego nie korzystałem, ale może sie poxniej przydać. czy będzie cała postać to nie wiem - zobacze jak z czasem i czy mi sie nie znudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 19 Listopad 2005 Share Napisano 19 Listopad 2005 fajny, chetnie bym mu wepchnal palucha w ta dzure z tylu ;) szkoda ze powieki przenikaja sie z oczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anJek Napisano 20 Listopad 2005 Share Napisano 20 Listopad 2005 powinienes poprawic siatke pomiedzy oczami - wychodzi jakis "babol". Uszy juz wygladaja lepiej. Za kome'm - szkoda, ze powieki przenikaja sie z oczami. Nie widac wyraznej granicy. I linia graniczna powiek taka jakas poszarpana ;) Poza tym jest lepiej. Moze nie powinienem az tak sie "czepiac", bo model jest swietny, zwazywszy na to, ze sam jeszcze nie umiescilem niczego w WIP'ach (a pracuje wlasnie nad glowa mojej zony - fajnie miec nieskonczona liczbe referek ;-)) Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anJek Napisano 23 Listopad 2005 Share Napisano 23 Listopad 2005 Witam Dlubiesz jeszcze ta glowe, czy zarzuciles? Szkoda by bylo, bo widzac jakies postepy w Twojej pracy sam bym sie troche doksztalcil. Dawaj updaty! powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się