Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

tak ostatnio znalazłem nieco czasu i postanowiłem wymodelować coś z organiki. Jako że postacie ludzkie raczej mi się nie udają, to zdecydowałem się na obcego.

Referencje: przód, profil

Soft: 3dsmax5.0, v-ray

 

Wszelkie uwagi mile widziane itp. :P

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heheeh, jednak wystawiłeś na forum:p a co do pracki to ładna, zwłaszcza oczy.

Napisano

model fajny, ale ja nie kumam naco dla obcego noooossss????, bez by był lepszy

 

[edit] a i dziwna anomalia sie tu robi:

Napisano

witam,

oj musisz troche poprawic ta glowe, chyba ze chcesz nalozyc jakis fajny displace, troche te nierownosci na glowie bija w oczy ;)

 

i mam tez pytanie - co to za "ciekawostka" w miejscu gdzie moze ma byc ucho (jesli obcy wogole maja takie sensory ;)?

 

jak na razie zapowiada sie fajnie! mam nadzieje, ze dokonczysz prace, juz widze fajne tekstury. I kto powiedzial, ze obcy musi byc szary, jak moze byc np. koloru stalowego?

 

powodzenia!

Napisano

i jeszcze cos, jesli moge doradzic, to popraw siatke (chodzi o te trojkaty), moze przez to wychodza te "nierownosci" czaszki

Napisano

Zniekształcona mózgo-czaszka. Wogóle jakaś ta siatka powariowana!!! Robisz z głowy? Mi jeszcze nie pasi te pomarańczowe podłoże... Troche dziwnie... Ale ogólnie powodzenia. Bugas co do nosa to masz rację ;) Zrób może zamiast niego takie szparki ;)

Napisano

koniu- czytaj co autor pisze :p Nawet podał referki z kąd korzysta :D

A co do głowy do spoko tylko, ze troszke za daleko otwory uszne tak mi sie wydaje ;) Ale ogolnie fajnie moze pokusisz sie na większy smooth ? :>

Pozdr !

Napisano

Ja to w sumie sie do niczego nie przyczepiam bo nie widziałem zadnego ufoka jeszcze;), i czemu miałby tak nie wygladac? moze troszke (ale naprawde troszke) potraktuj to i owo "relaxem" bedzie łatwiej moim zdaniem. Ja jestem ciekaw teksurek i czy to bedzie cała postać?

Napisano
  • Autor

anJek - tak sobie tez myslalem, ze póxniej wspomoge sie jeszcze displacem (przy Jabbie bardzo mi to pomogło)

 

Koniu_1990 - no już mam takie siatki :) wkońcu dopiero sie ucze organiki. co do pomarańczowe podłoża to było robione na szybko, a chcialem mieć fajne color bleedy w GI :P

 

hcpiter666 - uszy przesunąłem, meshsmootha dalem

 

jmtm00 - fajny nawet ten relax. w ogóle tego nie znałem. na razie jeszcze z tego nie korzystałem, ale może sie poxniej przydać. czy będzie cała postać to nie wiem - zobacze jak z czasem i czy mi sie nie znudzi.

Napisano

fajny, chetnie bym mu wepchnal palucha w ta dzure z tylu ;)

 

szkoda ze powieki przenikaja sie z oczami

Napisano

powinienes poprawic siatke pomiedzy oczami - wychodzi jakis "babol". Uszy juz wygladaja lepiej.

Za kome'm - szkoda, ze powieki przenikaja sie z oczami. Nie widac wyraznej granicy. I linia graniczna powiek taka jakas poszarpana ;)

 

Poza tym jest lepiej. Moze nie powinienem az tak sie "czepiac", bo model jest swietny, zwazywszy na to, ze sam jeszcze nie umiescilem niczego w WIP'ach (a pracuje wlasnie nad glowa mojej zony - fajnie miec nieskonczona liczbe referek ;-))

 

Powodzenia!

Napisano

Witam

 

Dlubiesz jeszcze ta glowe, czy zarzuciles? Szkoda by bylo, bo widzac jakies postepy w Twojej pracy sam bym sie troche doksztalcil.

 

Dawaj updaty!

powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności