Napisano 16 Listopad 200519 l przegladajac dział webarty znalazłem poscik pewnego kogos i on umiescił tam stronkę we flashu http://www.templatehelp.com/aff/preview.php?aff=promotion&skin=25&locale=pl¤cy=0&pr=yes&src=yes&nt=yes&help=yes&sample=yes&faq=yes&nmg=yes&auth=yes&down=yes&chm=&hide_flash=0&search=&PHPSESSID=4c1343d2fad52f056ba5601f97c8b889&referer=http%3A%2F%2Fszablony.web-marketing.pl%2Fsearch.html&i=8919 i pytanie tyczy sie tego: Jest tam sobie robocik idzie sobie a pod jego cięzkimi żelaznymi "stopami" trzesie sie grunt i cos tam podskakuje bodajrze jakies zębatki ale przyjmijmy jakis obiekt. No i wracajac do głównego problemu jak zrobic ze poprzez własnie ten chód zeby to podskakiwało i wogóle na jakiej zasadzie sie o powiera :) pozdrawiam
Napisano 16 Listopad 200519 l ćóż....zawsze można wszystko ręcznie animować, każdy obiekt osobno. Można ustawić poruszanie się obiektu po ścieżce...oczywiście w taki sposób by obiekt odbijał się od gruntu w momeńcie "dotknięcia" gruntu przez noge robota. Trzeba pamiętać, że obiekt będzie podskakiwał na nie dużą wysokość, nie zawsze w prostej linii od ziemi.
Napisano 16 Listopad 200519 l Autor czAk1 -> cięzko troche dla nowicjusza w dziedzinie animacji :) Shogun 3D -> rozwiń myśl i podaj jak sposób konkretnie krok po kroku a nie tylko "reactorem" :) pozdrawiam i dzieki
Napisano 16 Listopad 200519 l PrzyznajĘ, Ze Akurat Specem Od Reactora Nie Jestem, Ale Reactor WŁaŚnie Do Odtwarzania Fizyki SŁuŻy, WiĘc Jakby W Nim Pogrzebac, To Powinno Dac Sie To Zrobic Za Pomoca Tego Narzedzia I To O Wiele Lepiej, Niz Za Pomoca Intuicyjnego Animowania DrgaŃ.
Napisano 16 Listopad 200519 l Jasne że się da, tylko najlepiej do gruntu przypisać kontroler "noise" żeby animować drgania, potem kładziesz przedmioty (rigid body) na podłożu (musi mieć zaznaczone "unyielding" w opcjach reactora) i dalej to już zależy od właściwości przedmiotów, ustawień reactora i siły drgań. Krok po korku gdyby to opisywać to solidny tutek by powstał a późno już ;) Pozdrawiam
Napisano 17 Listopad 200519 l W animacji, którą jest na stronie, do której podałeś adres 90% wrażenia wstrząsu robi sama kamera której ruch powoduje, że cały obraz się trzęsie. Te kilka małych kawałeczków na podłodze tylko wzmaga efekt i lepiej buduje głębię sceny. Jak były animowane? Akurat tu kluczami na moje oko. Kilka kluczy na krzyż i poszło. Widać to szczególnie w momencie gdy ostatni element porusza się równolegle do podłoża przed upadkiem. Klucze jak w pysk strzelił. Jeśli jednak chcesz reactorem poszaleć (bo powiedzmy masz 5000 takich odłamków i byś się zakluczował na śmierć) to reactor bez problemu sobie poradzi a setup takich kolizjii to zwykłe Rigid Body. Pierwszy z brzegu tutek o reactorze omawia takie kolizje ciał stałych. Rozwiązanie jakie podaje Vorek z przypisaniem kontrolera Noise do podłoża jest ciekawe. Jednak nie zapomnij dodać tego kontrolera jako dodatkowego bo jeśli tego nie zrobisz, podłoga będzie drgać bez przerwy jak głupia i stracisz nad nią kontrolę. pozdrawiam
Napisano 17 Listopad 200519 l Autor Kris_R -> Co jak ta kamera animować zeby wyglądała jakby się trząsła. Prawo lewo góra dół i tak az do skutku dopasowania efektu :D Vorek -> Co do tego noise to ja to rozumie ze podłoże by drgało tak jak podczas trzesienia Ziemi a tam jest gładki grunt i to włąsnie robot jak stąpa to się trzesie. UGHhh ciezko to slecic i zrobic taki efekt :) Krok po korku gdyby to opisywać to solidny tutek by powstał a późno już ;) Co do tutka to dziś jest wczesnie :) a napewno forumowicze Ci słabsi(Ya) napewno by suszyli zęby jakby takiego cos powstało. pstryk i pozdrawiam
Napisano 22 Listopad 200519 l dodaj do kamery modyfikator noise i tam nadole masz opcje animacji tego modyfikatora na reszte pytań odpowiedzi nie znam;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto