Skocz do zawartości

Pytanie: Animacja Wstrzasu i pochodnych


lord_saskybody

Rekomendowane odpowiedzi

przegladajac dział webarty znalazłem poscik pewnego kogos i on umiescił tam

stronkę we flashu

http://www.templatehelp.com/aff/preview.php?aff=promotion&skin=25&locale=pl&currency=0&pr=yes&src=yes&nt=yes&help=yes&sample=yes&faq=yes&nmg=yes&auth=yes&down=yes&chm=&hide_flash=0&search=&PHPSESSID=4c1343d2fad52f056ba5601f97c8b889&referer=http%3A%2F%2Fszablony.web-marketing.pl%2Fsearch.html&i=8919

 

i pytanie tyczy sie tego:

Jest tam sobie robocik idzie sobie a pod jego cięzkimi żelaznymi "stopami" trzesie sie grunt i cos tam podskakuje bodajrze jakies zębatki ale przyjmijmy

jakis obiekt.

No i wracajac do głównego problemu jak zrobic ze poprzez własnie ten chód

zeby to podskakiwało i wogóle na jakiej zasadzie sie o powiera :)

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ćóż....zawsze można wszystko ręcznie animować, każdy obiekt osobno. Można ustawić poruszanie się obiektu po ścieżce...oczywiście w taki sposób by obiekt odbijał się od gruntu w momeńcie "dotknięcia" gruntu przez noge robota. Trzeba pamiętać, że obiekt będzie podskakiwał na nie dużą wysokość, nie zawsze w prostej linii od ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że się da, tylko najlepiej do gruntu przypisać kontroler "noise" żeby animować drgania, potem kładziesz przedmioty (rigid body) na podłożu (musi mieć zaznaczone "unyielding" w opcjach reactora) i dalej to już zależy od właściwości przedmiotów, ustawień reactora i siły drgań. Krok po korku gdyby to opisywać to solidny tutek by powstał a późno już ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W animacji, którą jest na stronie, do której podałeś adres 90% wrażenia wstrząsu robi sama kamera której ruch powoduje, że cały obraz się trzęsie. Te kilka małych kawałeczków na podłodze tylko wzmaga efekt i lepiej buduje głębię sceny. Jak były animowane? Akurat tu kluczami na moje oko. Kilka kluczy na krzyż i poszło. Widać to szczególnie w momencie gdy ostatni element porusza się równolegle do podłoża przed upadkiem. Klucze jak w pysk strzelił.

Jeśli jednak chcesz reactorem poszaleć (bo powiedzmy masz 5000 takich odłamków i byś się zakluczował na śmierć) to reactor bez problemu sobie poradzi a setup takich kolizjii to zwykłe Rigid Body. Pierwszy z brzegu tutek o reactorze omawia takie kolizje ciał stałych.

Rozwiązanie jakie podaje Vorek z przypisaniem kontrolera Noise do podłoża jest ciekawe. Jednak nie zapomnij dodać tego kontrolera jako dodatkowego bo jeśli tego nie zrobisz, podłoga będzie drgać bez przerwy jak głupia i stracisz nad nią kontrolę.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris_R -> Co jak ta kamera animować zeby wyglądała jakby się trząsła.

Prawo lewo góra dół i tak az do skutku dopasowania efektu :D

 

Vorek -> Co do tego noise to ja to rozumie ze podłoże by drgało tak jak podczas trzesienia Ziemi a tam jest gładki grunt i to włąsnie robot jak stąpa to się trzesie. UGHhh ciezko to slecic i zrobic taki efekt :)

 

Krok po korku gdyby to opisywać to solidny tutek by powstał a późno już ;)

Co do tutka to dziś jest wczesnie :) a napewno forumowicze Ci słabsi(Ya)

napewno by suszyli zęby jakby takiego cos powstało.

 

 

pstryk i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności