lord_saskybody Napisano 16 Listopad 2005 Share Napisano 16 Listopad 2005 przegladajac dział webarty znalazłem poscik pewnego kogos i on umiescił tam stronkę we flashu http://www.templatehelp.com/aff/preview.php?aff=promotion&skin=25&locale=pl¤cy=0&pr=yes&src=yes&nt=yes&help=yes&sample=yes&faq=yes&nmg=yes&auth=yes&down=yes&chm=&hide_flash=0&search=&PHPSESSID=4c1343d2fad52f056ba5601f97c8b889&referer=http%3A%2F%2Fszablony.web-marketing.pl%2Fsearch.html&i=8919 i pytanie tyczy sie tego: Jest tam sobie robocik idzie sobie a pod jego cięzkimi żelaznymi "stopami" trzesie sie grunt i cos tam podskakuje bodajrze jakies zębatki ale przyjmijmy jakis obiekt. No i wracajac do głównego problemu jak zrobic ze poprzez własnie ten chód zeby to podskakiwało i wogóle na jakiej zasadzie sie o powiera :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzAk1 Napisano 16 Listopad 2005 Share Napisano 16 Listopad 2005 ćóż....zawsze można wszystko ręcznie animować, każdy obiekt osobno. Można ustawić poruszanie się obiektu po ścieżce...oczywiście w taki sposób by obiekt odbijał się od gruntu w momeńcie "dotknięcia" gruntu przez noge robota. Trzeba pamiętać, że obiekt będzie podskakiwał na nie dużą wysokość, nie zawsze w prostej linii od ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 16 Listopad 2005 Share Napisano 16 Listopad 2005 Może reactorem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lord_saskybody Napisano 16 Listopad 2005 Autor Share Napisano 16 Listopad 2005 czAk1 -> cięzko troche dla nowicjusza w dziedzinie animacji :) Shogun 3D -> rozwiń myśl i podaj jak sposób konkretnie krok po kroku a nie tylko "reactorem" :) pozdrawiam i dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 16 Listopad 2005 Share Napisano 16 Listopad 2005 PrzyznajĘ, Ze Akurat Specem Od Reactora Nie Jestem, Ale Reactor WŁaŚnie Do Odtwarzania Fizyki SŁuŻy, WiĘc Jakby W Nim Pogrzebac, To Powinno Dac Sie To Zrobic Za Pomoca Tego Narzedzia I To O Wiele Lepiej, Niz Za Pomoca Intuicyjnego Animowania DrgaŃ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 16 Listopad 2005 Share Napisano 16 Listopad 2005 Jasne że się da, tylko najlepiej do gruntu przypisać kontroler "noise" żeby animować drgania, potem kładziesz przedmioty (rigid body) na podłożu (musi mieć zaznaczone "unyielding" w opcjach reactora) i dalej to już zależy od właściwości przedmiotów, ustawień reactora i siły drgań. Krok po korku gdyby to opisywać to solidny tutek by powstał a późno już ;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 17 Listopad 2005 Share Napisano 17 Listopad 2005 W animacji, którą jest na stronie, do której podałeś adres 90% wrażenia wstrząsu robi sama kamera której ruch powoduje, że cały obraz się trzęsie. Te kilka małych kawałeczków na podłodze tylko wzmaga efekt i lepiej buduje głębię sceny. Jak były animowane? Akurat tu kluczami na moje oko. Kilka kluczy na krzyż i poszło. Widać to szczególnie w momencie gdy ostatni element porusza się równolegle do podłoża przed upadkiem. Klucze jak w pysk strzelił. Jeśli jednak chcesz reactorem poszaleć (bo powiedzmy masz 5000 takich odłamków i byś się zakluczował na śmierć) to reactor bez problemu sobie poradzi a setup takich kolizjii to zwykłe Rigid Body. Pierwszy z brzegu tutek o reactorze omawia takie kolizje ciał stałych. Rozwiązanie jakie podaje Vorek z przypisaniem kontrolera Noise do podłoża jest ciekawe. Jednak nie zapomnij dodać tego kontrolera jako dodatkowego bo jeśli tego nie zrobisz, podłoga będzie drgać bez przerwy jak głupia i stracisz nad nią kontrolę. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lord_saskybody Napisano 17 Listopad 2005 Autor Share Napisano 17 Listopad 2005 Kris_R -> Co jak ta kamera animować zeby wyglądała jakby się trząsła. Prawo lewo góra dół i tak az do skutku dopasowania efektu :D Vorek -> Co do tego noise to ja to rozumie ze podłoże by drgało tak jak podczas trzesienia Ziemi a tam jest gładki grunt i to włąsnie robot jak stąpa to się trzesie. UGHhh ciezko to slecic i zrobic taki efekt :) Krok po korku gdyby to opisywać to solidny tutek by powstał a późno już ;) Co do tutka to dziś jest wczesnie :) a napewno forumowicze Ci słabsi(Ya) napewno by suszyli zęby jakby takiego cos powstało. pstryk i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 22 Listopad 2005 Share Napisano 22 Listopad 2005 dodaj do kamery modyfikator noise i tam nadole masz opcje animacji tego modyfikatora na reszte pytań odpowiedzi nie znam;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się