Lis Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 Witam! Robię taką sobie prostą karteczkę świąteczną i proszę Was o pomoc. -Proszę o przepis na fajny materiał dla bombek, świecznika i świecy. -Proszę o adres gdzie są jakieś fajne mapy otoczenia (interesuje mnie domek w górach) i wszystkie inne uwagi. Pozdrawiam!
Kuciel Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 fajnie tylko troche pusto sie wydaje jak by czegos brakowalo i material taki malo bombkowy za duzy fallof chyba :/
mucia Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 ladnie tylko zrob cos z tlem!!!!!!aleogolnie cool!!!święta idą!!!!!!!hehehe
tweety Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 nie wiem co to za renderer, ale jesli Mental to: świeczka: SubSurfaceScattering (SSS) świecznik: materiał metal(lume), reflection 1 (musisz tylko dobrać sobie kolor) bombki: tak samo jak świecznik. Pozdrawiam
Lis Napisano 17 Listopad 2005 Autor Napisano 17 Listopad 2005 nie wiem co to za renderer, ale jesli Mental to: świeczka: SubSurfaceScattering (SSS) świecznik: materiał metal(lume), reflection 1 (musisz tylko dobrać sobie kolor) bombki: tak samo jak świecznik. Pozdrawiam Render jest standardowy. Czyli Scanline (chyba). :-)
Gość bl0ndynek Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 czym zrobiłeś zieloną podstawkę (do głowy mi nie przychodzi jak to nazwać :P)
Lis Napisano 17 Listopad 2005 Autor Napisano 17 Listopad 2005 No niestety rendera zmienić nie mogę :-( bo cała akcja musi być „legalna” udokumentowana itd. Bo niby robie to w szkole :-( A tak w ogóle to skąd wsiąść inne rendery (Vray, Mental)????? Zielona podstawka to łańcuch choinkowy (może wrzucę tam napisik). Zrobiłem ścieżkę i rozmieściłem na całej jej długości kłosy trawy. Identycznie jak w toturialu http://www.max3d.pl/tut.php?id=209 Pozdrawiam!!
Ania Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 w nowszych wersjach maxa na scanlinie jest cos takiego jak translucent shader, bardzo ladny, myślę że nadawałby się na świeczkę. (odpowiednik sss) w owych nowszych wersjach jest również mentalray.
nielot007 Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 od maxa 6 mental jest standardowym rendererem jak scaline :) wiec bedzie legalnie :D
Lis Napisano 17 Listopad 2005 Autor Napisano 17 Listopad 2005 w nowszych wersjach maxa na scanlinie jest cos takiego jak translucent shader, bardzo ladny, myślę że nadawałby się na świeczkę. (odpowiednik sss) w owych nowszych wersjach jest również mentalray. Super! Tylko jeszcze proszę o podpowiedz. Krok po kroku jak tego użyć, bo z materiałów i renderów to ja jestem zupełnie zielony:-) Tak więc jak małemu dziecku proszę :-) Mój 3d jest szóstym z rodziny, Maxów.
Marcin Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 Lis - wiadomosci prywatne sie odbiera , masz jedną w skrzynce
Lis Napisano 17 Listopad 2005 Autor Napisano 17 Listopad 2005 Już mnie szał bierze!!! Szukam i szukam i niemoge znaleźć prostego wytłumaczenia co to jest ten Subsurface Scattering? I jak go dodać do materiału! Pomocy?
tweety Napisano 17 Listopad 2005 Napisano 17 Listopad 2005 http://www.jeffpatton.net/Max7/index.html szczególnie: MR-Milk.jpg Phy-SSS-test.jpg pobierz obydwie scenki i dokładnie przeanalizuj ich działanie. Pozdrawiam
GRiPi Napisano 19 Listopad 2005 Napisano 19 Listopad 2005 ta druga wersja wyglada jak nie na boze narodzenie, tylko swieto zmarlych ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się