Napisano 17 Listopad 200519 l Witam! Robię taką sobie prostą karteczkę świąteczną i proszę Was o pomoc. -Proszę o przepis na fajny materiał dla bombek, świecznika i świecy. -Proszę o adres gdzie są jakieś fajne mapy otoczenia (interesuje mnie domek w górach) i wszystkie inne uwagi. Pozdrawiam!
Napisano 17 Listopad 200519 l fajnie tylko troche pusto sie wydaje jak by czegos brakowalo i material taki malo bombkowy za duzy fallof chyba :/
Napisano 17 Listopad 200519 l ladnie tylko zrob cos z tlem!!!!!!aleogolnie cool!!!święta idą!!!!!!!hehehe
Napisano 17 Listopad 200519 l nie wiem co to za renderer, ale jesli Mental to: świeczka: SubSurfaceScattering (SSS) świecznik: materiał metal(lume), reflection 1 (musisz tylko dobrać sobie kolor) bombki: tak samo jak świecznik. Pozdrawiam
Napisano 17 Listopad 200519 l Autor nie wiem co to za renderer, ale jesli Mental to: świeczka: SubSurfaceScattering (SSS) świecznik: materiał metal(lume), reflection 1 (musisz tylko dobrać sobie kolor) bombki: tak samo jak świecznik. Pozdrawiam Render jest standardowy. Czyli Scanline (chyba). :-)
Napisano 17 Listopad 200519 l czym zrobiłeś zieloną podstawkę (do głowy mi nie przychodzi jak to nazwać :P)
Napisano 17 Listopad 200519 l Autor No niestety rendera zmienić nie mogę :-( bo cała akcja musi być „legalna” udokumentowana itd. Bo niby robie to w szkole :-( A tak w ogóle to skąd wsiąść inne rendery (Vray, Mental)????? Zielona podstawka to łańcuch choinkowy (może wrzucę tam napisik). Zrobiłem ścieżkę i rozmieściłem na całej jej długości kłosy trawy. Identycznie jak w toturialu http://www.max3d.pl/tut.php?id=209 Pozdrawiam!!
Napisano 17 Listopad 200519 l w nowszych wersjach maxa na scanlinie jest cos takiego jak translucent shader, bardzo ladny, myślę że nadawałby się na świeczkę. (odpowiednik sss) w owych nowszych wersjach jest również mentalray.
Napisano 17 Listopad 200519 l od maxa 6 mental jest standardowym rendererem jak scaline :) wiec bedzie legalnie :D
Napisano 17 Listopad 200519 l Autor w nowszych wersjach maxa na scanlinie jest cos takiego jak translucent shader, bardzo ladny, myślę że nadawałby się na świeczkę. (odpowiednik sss) w owych nowszych wersjach jest również mentalray. Super! Tylko jeszcze proszę o podpowiedz. Krok po kroku jak tego użyć, bo z materiałów i renderów to ja jestem zupełnie zielony:-) Tak więc jak małemu dziecku proszę :-) Mój 3d jest szóstym z rodziny, Maxów.
Napisano 17 Listopad 200519 l Autor Już mnie szał bierze!!! Szukam i szukam i niemoge znaleźć prostego wytłumaczenia co to jest ten Subsurface Scattering? I jak go dodać do materiału! Pomocy?
Napisano 17 Listopad 200519 l http://www.jeffpatton.net/Max7/index.html szczególnie: MR-Milk.jpg Phy-SSS-test.jpg pobierz obydwie scenki i dokładnie przeanalizuj ich działanie. Pozdrawiam
Napisano 19 Listopad 200519 l ta druga wersja wyglada jak nie na boze narodzenie, tylko swieto zmarlych ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto