Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Robię taką sobie prostą karteczkę świąteczną i proszę Was o pomoc.

 

-Proszę o przepis na fajny materiał dla bombek, świecznika i świecy.

-Proszę o adres gdzie są jakieś fajne mapy otoczenia (interesuje mnie domek w górach)

 

i wszystkie inne uwagi.

 

14.jpg

13.jpg

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 9,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie tylko troche pusto sie wydaje jak by czegos brakowalo i material taki malo bombkowy za duzy fallof chyba :/

Napisano

ladnie tylko zrob cos z tlem!!!!!!aleogolnie cool!!!święta idą!!!!!!!hehehe

Napisano

nie wiem co to za renderer, ale jesli Mental to:

świeczka: SubSurfaceScattering (SSS)

świecznik: materiał metal(lume), reflection 1 (musisz tylko dobrać sobie kolor)

bombki: tak samo jak świecznik.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor
nie wiem co to za renderer, ale jesli Mental to:

świeczka: SubSurfaceScattering (SSS)

świecznik: materiał metal(lume), reflection 1 (musisz tylko dobrać sobie kolor)

bombki: tak samo jak świecznik.

 

Pozdrawiam

 

Render jest standardowy. Czyli Scanline (chyba). :-)

Napisano

czym zrobiłeś zieloną podstawkę (do głowy mi nie przychodzi jak to nazwać :P)

Napisano
  • Autor

No niestety rendera zmienić nie mogę :-( bo cała akcja musi być „legalna” udokumentowana itd. Bo niby robie to w szkole :-(

A tak w ogóle to skąd wsiąść inne rendery (Vray, Mental)?????

 

Zielona podstawka to łańcuch choinkowy (może wrzucę tam napisik).

Zrobiłem ścieżkę i rozmieściłem na całej jej długości kłosy trawy. Identycznie jak w toturialu http://www.max3d.pl/tut.php?id=209

 

Pozdrawiam!!

Napisano

w nowszych wersjach maxa na scanlinie jest cos takiego jak translucent shader, bardzo ladny, myślę że nadawałby się na świeczkę. (odpowiednik sss)

w owych nowszych wersjach jest również mentalray.

Napisano
  • Autor
w nowszych wersjach maxa na scanlinie jest cos takiego jak translucent shader, bardzo ladny, myślę że nadawałby się na świeczkę. (odpowiednik sss)

w owych nowszych wersjach jest również mentalray.

 

 

 

Super! Tylko jeszcze proszę o podpowiedz. Krok po kroku jak tego użyć, bo z materiałów i renderów to ja jestem zupełnie zielony:-)

Tak więc jak małemu dziecku proszę :-)

Mój 3d jest szóstym z rodziny, Maxów.

Napisano
  • Autor

Już mnie szał bierze!!!

Szukam i szukam i niemoge znaleźć prostego wytłumaczenia co to jest ten Subsurface Scattering? I jak go dodać do materiału!

Pomocy?

Napisano

ta druga wersja wyglada jak nie na boze narodzenie, tylko swieto zmarlych ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności