Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc,

Robie aimacje ręki. Kazdy palec i moduł, to osobny obiekt wiec nie używam żadych kości. Po prostu zlinkowałem wszystkie części ze sobą. Wszystko działalo ok, aż w pewnym momenci stało się coś dziwnego. Gdy obracam modułem palca tym najblizszym śródręcza, cały palec deformuje się w dziwny sposób. Ktoś wie dlaczego?

 

EdiT: dodaje zrzuty

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spróbuj dodać do każdego obiektu modyfikator XForm (po tej operacji możesz przekonwertować np. do editable poly, jeśli chcesz). Albo, drugą drogą: Utilities panel --> Reset XForm. Powinno pomóc, bo wygląda mi to na efekt stosowania skalowania nieproporcjonalnego (wzdłuż jednej lub dwóch osi).

Napisano

Mozesz tez zrobic cos takiego, by spróbowac zmienić kontroler animacji na TCB Controler. W tym celu zaznaczasz obiekt, klikasz zakładke motion (to ta z obracającym sie kółkiem) i w panelu parameters zaznaczasz indywidualnie po kolei transformację obrotu, przesuniecia i skalowania. Kiedy masz zaznaczony jeden z tych parametrów, to klikasz na ikonkę ze znakiem zapytania nieco wyżej, po lewej i na samym dole liisty powinien być ten kontroler. :)

Asblaze, on nie uzywa kości.

Napisano
  • Autor

wprawdzie nie używam kości, ale asblaze ma racje. Śródręcze było przeskalowane i stąd te deformacje. Wymodelowałem je od nowa, bo nic innego nie pomagało (Xform, Import, Export itp). Teraz jest ok;) Dziękuje wszystkim za pomoc:)

Napisano

zrób boxa przeskaluj go i otwórz okno z parametrami skalowania. nie ma możliwości żeby nie było widać w skali poszczególnych osi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności