Obywatel Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 Cześć. Ostatnimi czasy zmieniłem trochę kierunek pracy. Postanowiłem zrobić sobie silnik 3d we Flashu. Pierwsze efekty widoczne są w linku na dole. Idea jest taka, żeby uzyskać ciekawy efekt przy niewielkiej ilości KB. Obecnie próbuje sobie wyprowadzić wzór na rotację pkt. wokół punktu. Akurat przy tym modelu (maxowy czajnik) jest widoczny drobny błąd przy dzióbku, który wynika ze specyficznej budowy obiektów robionych Nurbsami ;] Za niedługo powinienem zrobić jeszcze iluminację i będzie grało. Potrzebny minimalnie Flash ver. 7. Tak więc namalowanie takiego czajnika plus model kosztuje 26kb. W PHP zrobiłem sobie konwerter obiektów, więc mogę eksportować złożone formy do mojego silnika. Oczywiście – przy większej ilości trójkątów czas renderingu wzrasta. http://uoerb.w.interia.pl/silnik3d/Silnik3D_2.swf
Amok Napisano 18 Listopad 2005 Napisano 18 Listopad 2005 ciekawe , zrob zeby jeszcze poobracal sie ..... abo mały morf
Obywatel Napisano 18 Listopad 2005 Autor Napisano 18 Listopad 2005 Morf chyba też da radę. Potrzebuję trochę czasu. Ale znalazłem już potrzebne wzory.
Obywatel Napisano 7 Grudzień 2005 Autor Napisano 7 Grudzień 2005 Calkiem spory update :-) Wymagany dosyc duzy procesor ;-) + calkiem sporo ramu. Obracanie bedzie plynniejsze jezeli podmienie obracany model na mniejszy. Jeszcze zrobie z tego jakis uzytek. http://uoerb.w.interia.pl/silnik3d/Silnik3D_11.swf
weedlog Napisano 7 Grudzień 2005 Napisano 7 Grudzień 2005 Fajne to to jest :) No ale wiadomo, flash demonem szybkości nie jest :)
Master Kiełbaster Napisano 7 Grudzień 2005 Napisano 7 Grudzień 2005 jest dopsze jak na flasha ;p do czego służy ten niebieski kwadrat?
Obywatel Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Napisano 11 Grudzień 2005 Czesc Przepraszam za predkosc odpowiedzi ale mam ograniczony dostep do internetu. Kwadrat o ktory pytasz sluzy do zmieniania wspolrzednych XY lampki :-) Lapiesz i przesuwasz. Dobrze ze sie podoba, za niedlugo zrobie swoja strone z wykorzystaniem tej technologii wiec pokaze na co to stac :)
Obywatel Napisano 14 Grudzień 2005 Autor Napisano 14 Grudzień 2005 Kolejny Update. Tym razem cos konkretnego, dwukrotne przyspieszenie, bo z trojkatow zmienilem na kwadraty. Konwerter konwertuje obiekty zawierajace i trojkaty i kwadraty :-) A z tego wzgledu jest 2x mniej scian. Zaladowany jest teraz doysc ciezki dla flasha model, wiec na slabym komputerze wyrenderuje sie tylko czesc obiektu (twarzy). http://uoerb.w.interia.pl/silnik3d/Silnik3D_12.swf Komentarze milo widziane :-)
sbx Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 jako ekperyment super! :) nawet swiatlo liczy! - kwadraty z tylu (te ktorych nie widac) tez liczysz? bo ominiecie tego tez moze przyspieszyc obliczenia btw: a twarz sam modelowales ? :)
Huter Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 Dostałem komunikat o wysypaniu się AS'a ... Kod padł ... ale tylko raz ... bo nie pozwoliłem go ominąc zatem flash od początku ponowił wykonanie skryptu ... szło ładnie
Obywatel Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 dzieki, tak wpadlem juz na ten pomysl optymalizacji ale mialem problem z wymysleniem odpowiedniego warunku, ale mam juz pewna koncepcje. Teraz zajme sie strona. Model glowy jest moj :-)
sbx Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 pamietam ze nie rysuje sie scian ktore sa do nas tylem, a odwrocone sciany wylicza sie ze wzoru na perspektywe - moze ci sie przyda, pozdrawiam :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się