Napisano 18 Listopad 200519 l Cześć. Ostatnimi czasy zmieniłem trochę kierunek pracy. Postanowiłem zrobić sobie silnik 3d we Flashu. Pierwsze efekty widoczne są w linku na dole. Idea jest taka, żeby uzyskać ciekawy efekt przy niewielkiej ilości KB. Obecnie próbuje sobie wyprowadzić wzór na rotację pkt. wokół punktu. Akurat przy tym modelu (maxowy czajnik) jest widoczny drobny błąd przy dzióbku, który wynika ze specyficznej budowy obiektów robionych Nurbsami ;] Za niedługo powinienem zrobić jeszcze iluminację i będzie grało. Potrzebny minimalnie Flash ver. 7. Tak więc namalowanie takiego czajnika plus model kosztuje 26kb. W PHP zrobiłem sobie konwerter obiektów, więc mogę eksportować złożone formy do mojego silnika. Oczywiście – przy większej ilości trójkątów czas renderingu wzrasta. http://uoerb.w.interia.pl/silnik3d/Silnik3D_2.swf
Napisano 18 Listopad 200519 l Autor Morf chyba też da radę. Potrzebuję trochę czasu. Ale znalazłem już potrzebne wzory.
Napisano 7 Grudzień 200519 l Autor Calkiem spory update :-) Wymagany dosyc duzy procesor ;-) + calkiem sporo ramu. Obracanie bedzie plynniejsze jezeli podmienie obracany model na mniejszy. Jeszcze zrobie z tego jakis uzytek. http://uoerb.w.interia.pl/silnik3d/Silnik3D_11.swf
Napisano 11 Grudzień 200519 l Autor Czesc Przepraszam za predkosc odpowiedzi ale mam ograniczony dostep do internetu. Kwadrat o ktory pytasz sluzy do zmieniania wspolrzednych XY lampki :-) Lapiesz i przesuwasz. Dobrze ze sie podoba, za niedlugo zrobie swoja strone z wykorzystaniem tej technologii wiec pokaze na co to stac :)
Napisano 14 Grudzień 200519 l Autor Kolejny Update. Tym razem cos konkretnego, dwukrotne przyspieszenie, bo z trojkatow zmienilem na kwadraty. Konwerter konwertuje obiekty zawierajace i trojkaty i kwadraty :-) A z tego wzgledu jest 2x mniej scian. Zaladowany jest teraz doysc ciezki dla flasha model, wiec na slabym komputerze wyrenderuje sie tylko czesc obiektu (twarzy). http://uoerb.w.interia.pl/silnik3d/Silnik3D_12.swf Komentarze milo widziane :-)
Napisano 14 Grudzień 200519 l jako ekperyment super! :) nawet swiatlo liczy! - kwadraty z tylu (te ktorych nie widac) tez liczysz? bo ominiecie tego tez moze przyspieszyc obliczenia btw: a twarz sam modelowales ? :)
Napisano 16 Grudzień 200519 l Dostałem komunikat o wysypaniu się AS'a ... Kod padł ... ale tylko raz ... bo nie pozwoliłem go ominąc zatem flash od początku ponowił wykonanie skryptu ... szło ładnie
Napisano 16 Grudzień 200519 l Autor dzieki, tak wpadlem juz na ten pomysl optymalizacji ale mialem problem z wymysleniem odpowiedniego warunku, ale mam juz pewna koncepcje. Teraz zajme sie strona. Model glowy jest moj :-)
Napisano 16 Grudzień 200519 l pamietam ze nie rysuje sie scian ktore sa do nas tylem, a odwrocone sciany wylicza sie ze wzoru na perspektywe - moze ci sie przyda, pozdrawiam :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto