Skocz do zawartości

jednostki do RTS Rome:TW


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

kilku chłopaków robi moda do Rome: TW, obiecałem ze pomoge im robic jednostki.

mają byc w klimatach gry morrowind

oto pierwsze dwie:

http://img467.imageshack.us/img467/3058/ucznik7xo.jpg

wiem ze ten typek ma przesunieta głowe ale zauwazyłem to dopiero przed chwila a niechciało mi sie zmieniac juz tego

726 trójkątów textórka 256x256

 

http://img503.imageshack.us/img503/3296/trupek6wx.jpg

564 trójkąty textura 256x256

 

co o tym myslicie? nadaje sie do RTS'a?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hyhy - ucznik jest wporzo

 

ale trupek - nie bardzo mi pasi ten jednolity zielony - wyglada bardziej jak suoperbohater w trykocie :D - dorzuc troche detalu i wiecej koloru i bedzie spx

 

pzodro

 

ps. hyhy - a tak sie jeszcze zastanawiam jak ten lucznik bedzie strzelal z nozem w jednej uapie?? :D

Napisano

imo jak na take niskie limity jest naprawdę bardzo dobrze. Zastanawiam się tylko czy nie przydało by się jednak dorobić palce (szczególnie u zombiaka ich brak się rzuca w oczy - przynajmniej niech dwa palce ma (kciuk i reszta). Kolana u zombiaka trochę przy grube.

 

Bardzo ładne teksturki :)

 

pozdrawiam :)

Napisano

Dzieki za tak pozytywne komentaze :D

 

ftorek - bedzie strzelał :) bo w czasie gry w uapie bedzie miał tylko nuz albo miecz, a nie dwa naraz ;) texturki zombiaka poprawiłem juz ale pokaze jutro bo juz mi sie niechce ;)

Ziomuś - kolanka poprawie palce cos mi nieychodza ale jescze bede walczył :)

 

jutro, moze pojutrze dam nastepne jednostki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności