Skocz do zawartości

[poczatkujacy] edit mesh / edit poly


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc

W trakcie nauki maxa (i po przerobieniu wielu tutoriali) nasunelo mi sie takie pytanie:

kiedy konwertujecie obiekty do editable mesh a kiedy do editable poly.

 

Funkcje sa podobne wiec chcialbym poznac wasze zdanie jako ludzi bardziej doswiadczonych.

 

dziekuje i pozdrawiam

Grzechu

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tak, koledzy wyżej mają rację. Poly jest bardziej rozwinięte i lepiej wyposażone niż mesh, ale kiedy skończysz modelowanie czasami warto przekonwertowac na mesh, ponieważ kiedy obiekty są zmeshowane cały viewport obsługuje się szybciej. pozdr

Napisano

z tego co wiem... edit mesh pracuje domyslnie na trojkatach (jak caly max oczywiscie) z ta roznica ze jak recznie potniesz edit meshowy szescian to otrzymasz dodatkowe wierzcholki na przekatnej scianki. co jest cholernie niewygodne w dalszej pracy. takze jak napisali koledzy... modelling tylko i wylacznie w poly. a po skonczonym obiekcie zamieniasz msmootha na edit mesh. w oknie smiga znacznie znacznie szybciej.

Napisano

Jeżeli Ci chodzi o ten msmooth z opcji editable poly (dodawany np. tylko do wybranych polygonów), to pozostaje tylko Ctrl + Z (Undo), albo ręczna odbudowa siatki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności