Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Czesc

W trakcie nauki maxa (i po przerobieniu wielu tutoriali) nasunelo mi sie takie pytanie:

kiedy konwertujecie obiekty do editable mesh a kiedy do editable poly.

Funkcje sa podobne wiec chcialbym poznac wasze zdanie jako ludzi bardziej doswiadczonych.

dziekuje i pozdrawiam

Grzechu

  • Odpowiedzi 7
  • Wy艣wietle艅 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mesh ma mniej funkcji. by艂o gdzie艣 o tym niedawno na forum. Konwertuj wszystko do poly

Napisano

poly to chyba mlodszy brat mesha i ma wiecej opcji tak jak mowi xeav zawsze lepiej w poly

chociaz ostatnio byla ciekawa akcja z kopiowanie edgesow w poly i meshu :P

Napisano

tak, koledzy wy偶ej maj膮 racj臋. Poly jest bardziej rozwini臋te i lepiej wyposa偶one ni偶 mesh, ale kiedy sko艅czysz modelowanie czasami warto przekonwertowac na mesh, poniewa偶 kiedy obiekty s膮 zmeshowane ca艂y viewport obs艂uguje si臋 szybciej. pozdr

Napisano

z tego co wiem... edit mesh pracuje domyslnie na trojkatach (jak caly max oczywiscie) z ta roznica ze jak recznie potniesz edit meshowy szescian to otrzymasz dodatkowe wierzcholki na przekatnej scianki. co jest cholernie niewygodne w dalszej pracy. takze jak napisali koledzy... modelling tylko i wylacznie w poly. a po skonczonym obiekcie zamieniasz msmootha na edit mesh. w oknie smiga znacznie znacznie szybciej.

Napisano

witam mam takie pytanie do koleg贸w maxowicz贸w czy jest mo偶liwo艣膰 cofn膮膰 efekt msmooth w edit poly??

Napisano

Je偶eli Ci chodzi o ten msmooth z opcji editable poly (dodawany np. tylko do wybranych polygon贸w), to pozostaje tylko Ctrl + Z (Undo), albo r臋czna odbudowa siatki...

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci