elmozaur Napisano 20 Listopad 2005 Share Napisano 20 Listopad 2005 Czesc W trakcie nauki maxa (i po przerobieniu wielu tutoriali) nasunelo mi sie takie pytanie: kiedy konwertujecie obiekty do editable mesh a kiedy do editable poly. Funkcje sa podobne wiec chcialbym poznac wasze zdanie jako ludzi bardziej doswiadczonych. dziekuje i pozdrawiam Grzechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 20 Listopad 2005 Share Napisano 20 Listopad 2005 mesh ma mniej funkcji. było gdzieś o tym niedawno na forum. Konwertuj wszystko do poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 20 Listopad 2005 Share Napisano 20 Listopad 2005 poly to chyba mlodszy brat mesha i ma wiecej opcji tak jak mowi xeav zawsze lepiej w poly chociaz ostatnio byla ciekawa akcja z kopiowanie edgesow w poly i meshu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 20 Listopad 2005 Share Napisano 20 Listopad 2005 tak, koledzy wyżej mają rację. Poly jest bardziej rozwinięte i lepiej wyposażone niż mesh, ale kiedy skończysz modelowanie czasami warto przekonwertowac na mesh, ponieważ kiedy obiekty są zmeshowane cały viewport obsługuje się szybciej. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmozaur Napisano 20 Listopad 2005 Autor Share Napisano 20 Listopad 2005 dziekuje rozumie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m_ak_s Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 z tego co wiem... edit mesh pracuje domyslnie na trojkatach (jak caly max oczywiscie) z ta roznica ze jak recznie potniesz edit meshowy szescian to otrzymasz dodatkowe wierzcholki na przekatnej scianki. co jest cholernie niewygodne w dalszej pracy. takze jak napisali koledzy... modelling tylko i wylacznie w poly. a po skonczonym obiekcie zamieniasz msmootha na edit mesh. w oknie smiga znacznie znacznie szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khazell Napisano 25 Listopad 2005 Share Napisano 25 Listopad 2005 witam mam takie pytanie do kolegów maxowiczów czy jest możliwość cofnąć efekt msmooth w edit poly?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aspenboy Napisano 25 Listopad 2005 Share Napisano 25 Listopad 2005 Jeżeli Ci chodzi o ten msmooth z opcji editable poly (dodawany np. tylko do wybranych polygonów), to pozostaje tylko Ctrl + Z (Undo), albo ręczna odbudowa siatki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się